Přejít na obsah

(Miloš)

Členové_50
  • Příspěvky

    410
  • Registrace

  • Přítomen

Návštěvy profilu

5 576 zobrazení profilu

(Miloš)'s Achievements

Kandidát závislosti

Kandidát závislosti (5/8)

7

Popularita

  1. Taky jsem měl podobný zadání a musím říct, že zlatá je dost limitující, mě osobně se moc nelíbí, tak to bylo těžký. Já volil Citizen, protože je to moje oblíbená značka, Eco drive je prostě výhoda a jinak určitě quartz.
  2. Strocek: Tak trochu mi přijde, že to GS víc chceš, než reálně potřebuješ, ale to je podobný, jako u hodinek Je to bezpochyby fajn motorka, ale... Ty peníze, za který se prodává i v žalostným stavu tomu podle mě fakt neodpovídaj. Když pominu to, že nechceš motorku pro holky, já jezdil donedávna téměř výhradně jednoválce a byla to skoro větší zábava, tejrat do plnejch to, než šolichat 1200. Taky jí dám napít, ale je to prakticky pořád o papíry a občas si říkám, jestli by nebylo lepší zvolnit. Takže pokud by se snížil k tomu, tak malý GS, nebo Dakar bude v Tvým rozpočtu v super stavu, má to nesmrtelnej Rotax. No a mezi těma většíma si taky můžu přihřát vlastní polívčičku... Po R1200S, což byla nádherná a vlastně skvělá motorka, která mi ale vůbec nesedla jsem pořídil Moto Morini Granpasso, což je sice hrozná obluda, ale tipnu si, že srovnatelná, ne-li lepší, než GS, co se výbavy a ježdění týká. Je fakt, že s dílama to začíná bejt trochu horší, narozdíl od BMW, ale co jsem objednával, bylo cca za 14 dní. No a do kila koupíš pěknou a proti GS nejetou. Vepředu 50 Marzocchi, vzadu Öhlins, obě pumpy radiální od Bremba, ráfky Excell, takže Italové úplně nešetřili. Navíc neměníš ventildekl, když Ti to náhodou spadne.
  3. Souhlas, taky se na to ještě necejtím (věkově), ale vodí se na poměry týhle kategorie krásně a podvozek má taky fajn, limitem jsou ty plotny místo stupaček. Jinak je to spíš takový hodný... Jakože jestli Ti ten objem evokuje, že to bude nějaký kladivo, tak není. Až do toho dozraju, tak mi u tý úplně holý k dokonalosti chybí už jen sajda s mašinkvérem
  4. Tak asi to mohlo bejt horší, ale klidně bych dal plichtu, když chceš porazit šampiona, měl bys prostě ukázat víc.
  5. (Miloš)

    Citizen Eco-Drive

    No mě ty výše postovaný pořád bez problémů jdou a mám je podobně dlouho. Takže bych byl v klidu. Dát je do tmy podle mě nepomůže, oni se po nějaký době (kratší) zastaví a jak viděj světlo, zase se nařídí a rozeběhnou.
  6. (Miloš)

    Citizen Eco-Drive

    Jak dlouho je máš? Taky bych do toho zbytečně nelez.
  7. Úplně nevím, ale jestli to má mít na něco vliv, tak maximálně na cenu ostatních srovnatelnejch autobusů. Motorky budou asi dál dražší, i ty jednoválcový.
  8. Já to pravda nehltám tak rychle, ale jsem u šestýho dílu a moc se mi to líbí.
  9. Vzhledem k tomu, že skrz její ostatní vlastnosti k ní už mám trochu vztah. Si namlouvám, že naživo to není tak hrozný Ale funguje fakt skvěle.
  10. No a pak tahle šeredka, zepředu vypadá, jako když rodiče byli sourozenci. Ale kdo se přes to přenese, bude mít buchtu na fakt pěkný pích... Navíc do ní dali fakt dobrý geny. Vepředu 50 Marzocchi, vzadu Öhlins, dohromady skvěle fungující dvojka. Obě radiální pumpy Brembo. Ráfky Excell. Má takový ty italský vrtochy, jakože třeba blinkry je skoro nemožný zapnout, pokud to člověk nedělá pár minut předem... Vyhřívaný hefty neheftujou, navíc rozsvítí pečený kuře. Ale za ty peníze, co to stojí, neskutečně mnoho krásný muziky.
  11. Nádhera na kolech, ale bylo to tak trochu jako mít nejhezčí holku ve městě, ale jen ty víš, že to s ní prostě není ono...
  12. Teda klobouk dolů, do takovýho dobrodružství bych se nepustil, hlavně dobře dojeďte. Jinak ještě krátce k tý kráse stroje a utrpení... Loni v zimě jsem koupil nejkrásnější motorku, co jsem kdy měl. R1200S, zfleku bych si ji dal do obýváku místo televize. Kupoval jsem v lednu, na místě se zdálo všechno cajk, ale až první projížďka prozradila, jaká tortura mě čeká a že tohle pro mě prostě není. Ta motorka je v zásadě dokonalá, akorát pro někoho jinýho Skoro v padesáti, po většině života na jednoválcích to byl první pokus pořídit něco pro velký kluky, co trochu jede a dva válce zároveň byly takový rozumný maximum. Nicméně tady lehce zklamání, celej život poslouchám, jaký jsou dvouválce brutální, zákeřný atd a prd. Báwo úplně krotký, jede, to jo, ale žádná bestie. Pak jsem zkusil Multistradu 1000 i 1100 a taky žádnej šlágr. No a nakonec překonal předsudky a rozum a pořídil to nejošklivější monstrum, co jsem kdy měl Moto Morini Granpasso. A pecka, zase sedím jako na hajzlu, žádný ABS, kontrola trakce a podobný zbytečnosti, taky to není úplně bestie, ale jede pěkně, navíc je moc pěkně vybavená, co se komponentů týče. Super nástroj pro rychlej přesun...
  13. A nebylo by lepší odstraňovat z provozu ty, co jsou reálně nebezpečný? Třikrát pásy a jseš bez papírů, hroznej pirát, kdežto píčus, co třikrát do roka z jakýhokoli důvodu někoho nakouří je v pohodě, když to není velká rána. Limity jim furt zvedaj, aby k tomu fízlové nemuseli, protože ty jsou potřeba na zabukaření a kasírování těch, co jedou o něco rychlejc... A ta ohleduplnost k těm nevyježděnejm....Znám tohle spíš z motorky, ale přece i v autě když jedu 150 po okrese, automaticky uberu/přibrzdím, když se blíží někdo z vedlejší. O totiž nemusí zastavit vůbec a já přece nejsem Jan Hus, abych umřel za svojí pravdu. Krásnej epitaf: Měl přednost!
  14. Si ten Twitter snad na starý kolena pořídím, to je síla teda...
  15. Nemám SS, to zase Elon někde něco plácnul, nebo z čeho ten optimismus pramení?
×
×
  • Vytvořit...