-
Příspěvky
2 655 -
Registrace
-
Vítězné dny
1
wawrik naposledy vyhrál 1. ledna
wawrik má nejvíce líbivý obsah
Contact Methods
-
Website URL
http://wawrik.blogspot.com
-
ICQ
0
Profile Information
-
Pohlaví
Muž
-
Bydlí
IS
-
Fanoušek značky
wawrik.blogspot.com
wawrik's Achievements
Megazávislák (7/8)
188
Popularita
-
Počuj, a prečo to vlastne robíš? Mať na topánke +2 cm na ktorúkoľvek stranu, tak snáď radšej idem bosý. Veď je to nebezpečné. OK, v meste asi nie, ale na túre? Stačí trochu zakopnúť o terénnu nerovnosť alebo kameň, o ktorý by si v padnúcich topánkach nezakopol, a je vymaľované. Nehovoriac o exponovaných úsekoch. Pôvodne som nechcel nič písať, lebo zrovna ja som človek, ktorému vadí aj rozšírená podrážka alebo iný tvar špičky, aby zakopával a šmýkal sa... Ale 2 cm?! Ja by som si na túru rozhodne nedal boty v rozmere, na ktorý nie som zvyknutý, veď v teréne nároky na obuv a istotu došľapu stúpajú, a nie klesajú. Z iných príspevkov na fóre nemám dojem, že by si bol odkázaný na turistickú obuv po niekom... Asi by som si to ešte premyslel.
-
SBGY041, 9R31, JDM 28 ks: SLGA034, 9RA2, 40.0×12.1×47.4 mm, JDM 60 ks: SLGA037, 9RA5, JDM 60 ks: SLGW008, 9SA4, 38.6 x 9.95 x 45 mm, JDM 100 ks: SBGH375, 9S85, 37 mm, titan, JDM pre Eye Eye Isuzu 25 ks: SBGW324, 9S64, 36.5x11.7x42.7 mm, JDM 20 ks:
-
Můj život s PHEV a další racionální diskuse o EL autech
wawrik odpověděl na téma v Ostatní diskuse a zábava
Veď na Islande to už roky platí. Od začiatku tohoto roka sa mala táto forma daní týkať všetkých áut vrátane spaľovákov, ale pre ne to na poslednú chvíľu odložili. Dôvod si už nepamätám, myslím, že to bolo kvôli nedotiahnutému mechanizmu hlásenia nájazdu, ten pôvodne navrhovaný kapacitne nedostačoval. -
Můj život s PHEV a další racionální diskuse o EL autech
wawrik odpověděl na téma v Ostatní diskuse a zábava
Zaujímavý poznatok. Občas to tu spomína Jozef, ale v článku je to napriek kreténskemu titulku tak nejako zmysluplne zhrnuté a podložené. Stále veríte len dojazdu? ADAC dokázal, že rýchlosť nabíjania mení všetko -
Aké kdepak? Postol si sreenshot s presne takými štatistikami, ktoré som (sme) nechceli vidieť 100+ km mám len doslova párkrát ročne, a keby som sa na to pozrel podrobnejšie, taký priemer by som asi ani nenašiel... Jednoducho, si na dobrej ceste, keď aj ako rekonvalescent jazdíš ako bežný hobík vo vrcholnej forme... Snáďˇlen viac trpezlivosti, aby sa ti na ten bajk aj chcelo ... a ako vždy, keˇsem postneš nejaké štatistiky, (vzhľadom k okolnostiam) klobúk dole...
-
@kral083 Pospolitý ľud ti ďakuje, že sem nedávaš celú štatistiku „nezvládnutého“ švihu. Tipujem, že by tam boli čísla typu necelých 200 km s priemerom ani nie 25 km/h Trvalé následky žiadne? Alebo zvládnuteľné?
-
Můj život s PHEV a další racionální diskuse o EL autech
wawrik odpověděl na téma v Ostatní diskuse a zábava
Ono to je asi v súčasnej dobe celkom pochvala... čím si jazdil predtým, tiež koncernom? -
Můj život s PHEV a další racionální diskuse o EL autech
wawrik odpověděl na téma v Ostatní diskuse a zábava
Prosím ťa, aby som pochopil lepšie tvoju argumentáciu - koľko takýchto zím s priemerom -20 °C si zažil? -
Firefox aj (konkrétne) otvorené taby sú všade rovnaké, používam portable verziu a len som to skopíroval na nový noťas. Skúsil som chvíľu používať Edge, ktorý je vraj energeticky najúspornejší, ale viac ako hodinu som to nevydržal a z baterky zmizlo rovnakých 9-10 % ako kedykoľvek inokedy. Inak report toho ukazuje na 4 stránky, ale nič relevantné alebo nič také, čo by sa vymykalo reportu zo starého noťasa. Akurát som WIFI adaptér nastavil na stredný výkon, to je všetko, čo som si z neho odniesol.
-
Ľudia, prečo mi dofrasa baterka na novom noťasi nevydrží pri kancelárskom používaní cez 8-9 hodín? Long story: vymenil som tak 8-ročný HP Spectre (Core i7-8550U), lebo už fyzicky nezvláda moje dosť necitlivé používanie. Inak stále vyhovuje, po výmene batérie na ňu stále vydrží tých 10 hodín, čo je pre mňa úplne neprešťateľná podmienka. Nahradil som ho Lenovom, najprv X1 Carbon G13, potom X1 2-in-1 G10. Oba majú procesory Core Ultra 7 258V. A už aj prvý by mal vydržať zhruba toľko, čo starý HP – ale nevydrží. A obe Lenová vydržia zhruba rovnako, pričom druhý podľa syntetických testov má pri wifi browsovaní vydržať asi dvojnásobok prvého (22 a 11 hodín wifi browsovanie). Takže chyba by zrejme mohla byť na mojej strane, niečo mám zle nastavené, že všetky jadrá stále bežia a nevypínajú sa alebo čo, jednoducho nevedia využiť svoje úsporné funkcie. Čo mám skúsiť, nejaký tip nemáte? Stále z batérie ubúda ±zhruba 10 % za hodinu. Typické použitie je browser (Firefox Portable) s otvorenými veľa tabmi (rádovo stovka), no aktívnych je len tak 15-20. K ostatným sa vraciam, keď je to po pár dňoch alebo týždňoch aktuálne. Plus Excel, nejaký textový editor a podobne, proste kancelárske použitie. Všetky používané programy aj bežiace utility sú na všetkých noťasoch úplne rovnaké, okrem OS, ktorý je u toho starého noťasu WIN10. Jednoducho, vôbec ma nezaujíma výkon, ale výdrž. A ARMu sa bojím, lebo z času na čas potrebujem robiť na obstarožnom Adobe CS2, a na ARM to asi nenainštalujem. Som z toho nešťastný, inak sú tie nové noťasy o parník lepšie – klávesnica, IPS displej, touchpad... Všetko, naozaj sa lepšie používajú, no takto sa musím vrátiť k starému polorozbitému.
-
Můj život s PHEV a další racionální diskuse o EL autech
wawrik odpověděl na téma v Ostatní diskuse a zábava
To je AFAIK zu viel... U Priusu je to už skoro diaľničná spotreba. Zrovna teba nepodozrievam, že by si jazdil „dynamicky“ (eufemizmus), tak bude niekde schovaná nejaká blbá príčina typu 1,2 baru v pneumatikách, zablokovaná ručka alebo podobná kravina. V islandských prímestských podmienkach jazdia ľudia tak za 16 kWh/100km, vzorka štyroch ľudí -
Mne na Samsungu S23 funguje tento automatický záznamník.
