-
Content Count
1,574 -
Joined
-
Last visited
About Jezevcik2
-
Rank
Long Vehicle
- Birthday 04/13/1972
Profile Information
-
Pohlaví
Muž
-
Bydlí
Praha 11
Recent Profile Visitors
7,440 profile views
-
Ahoj,nechci zakládat nové vlákno a tak to vkládám sem, jelikož zde byl zmíněn materiál Supertitanium. Má někdo zkušenosti, jak pouzdro a tah vypadají po letech? Díky.
-
Úder o síle 27 - 30 J je na bourání silnic a betonových podlah. Zhruba desetkrát uber a bude to ono.
-
Dublin - co vidět? (hodinky, památky, atd.)
Jezevcik2 replied to Jakubisko's topic in Ostatní diskuse a zábava
Nevím jak dnes, ale před deseti lety rozhodně nestála za návštěvu dublinská zoo. Pokud tedy člověk nechtěl vidět psy, kočky, čuníky a ještě si na to vystát pěknou frontu. -
Nad tím jsem zlomil hůl, pořídil si Opencard a mám svatý klid.
-
Pokud by existovala přímá úměra mezi počtem vysokoškolských vzdělání a vzrůstající osobní úrovní, tak by za posledního čtvrtstoletí vlády vysokoškolsky vzdělaných spoluobčanů, náš stát nebyl na tak nízké morální výši. Každopádně Ti přeji, ať to neskončí dle klasického scénáře.
-
Moje Volha 2,3 D také.
-
Ještě mohl mít na mysli přeplňované G 60.
-
Asi víš, jak jsem to myslel :-) Odskok metr do strany neuměla ani moje Volha 24 s klasickou tuhou nápravou.
-
Turbo je poháněno výfukovými plyny, kompresor je poháněn mechanicky. Existuje i kombinace obojího. V nízkých otáčkách pracuje kompresor, který je v určitých otáčkách odepnut elektromagnetickou spojkou, aby vše převzalo výfukové turbodmychadlo.
-
Jednou jsem jel taxikem a ten řidič si pochvaloval, jak to TDI dobře jede, daleko lépe, než kolegova Astra s poloturbem :-)
-
Loni jsem si v práci udělal na čele malou tržnou ranku a doktorka na středisku vzala vteřinové lepidlo. Divil jsem se, ale fungovalo to a je to bez jizvy. Milis dost často žertuje, ale tohle je pravda.
-
Asi tak :-) Dříve se říkalo, že hrdinů jsou plné hřbitovy. Dnes jich jsou plné servery. Kdysi jsem zažil štěkajícího psa na balkonu také. Pomohl intenzivní osvit baterkou do očí. I přes asi patnáctimetrovou vzdálenost dobrman za pár minut zmlknul.
-
V normální praxi je to úplně k ničemu. Jak bys potom přepočítával nekulatá čísla? A k čemu bys to z pohledu běžného uživatele vůbec potřeboval?To je jako s tím Ludolfovým číslem nebo u elektromotorů s orientačním výpočtem proudu, kdy použiju kilowatty x 2 a vyjdou mi přibližné ampéry. Pokud to chci přesně, tak do vzorce vložím účiník s odmocninou ze tří, ale většinou si vystačím s touto lidovou poučkou. Ne, nechci rýt, je mi to jedno, jen tím chci říci, že p. Mlynář nebude žádný hňup a kromě toho, že to dobře zní, to pro obyčejný život nemá smysl :-)
-
Měl jsem Almeru I a ta disponovala zadní nápravou Multi - Link, která tomuto nenápadnému autu zajišťovala úžasné jízdní vlastnosti. Jestli se nepletu, tak tento typ nápravy měla Maxima už začátkem devadesátých let. Ty šestiválce sbíraly vavříny hlavně v Severní Americe. Dělaly se i ve dvoulitrovém provedení, což musela být lahůdka - co se vyvážení týče. Nevím, jestli se k nám dovážely, ale na vlastní oči jsem to nikdy neviděl.
-
Hasňo, srovnáváš vozy rozdílné koncepce pohonu. Není to úplně totéž a když už, tak pokulhávat za MB není žádná ostuda. Japonci mají spoustu jiných předností.