Jump to content
dr.sphinx

GS Boutique - první servis zdarma?

Recommended Posts

Pěkné odpoledne,

 

tak si tak brouzdám po netu a co nenajdu na Timeless:

 

http://www.timelessluxwatches.com/brands/grand-seiko

 

Timeless Luxury Watches is a Grand Seiko Boutique!

Grand Seiko offers special boutique-only benefits.

First GS service for free: Mechanical and spring drive Grand Seikos purchased from GS boutiques can be serviced for free by Seiko.

Free loaner watch: If your Grand Seiko needs to be repaired, Grand Seiko boutiques can lend you a free Astron Solar GPS watch to use while you wait for your GS to return.

 

Víte o tom někdo něco? Díval jsem se na Frankfurt, Paříž, AZFT (mimochodem prý už neposílají GS mimo US), nikde nic.

 

Ta nabídka náhradního vozidla je taky hezká, ale kdo to tady potřebuje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oni mi dokonce tvrdí tohle:

 

You will still get your free service within three years as you purchased from a boutique.

 

Tak jsem jako teda zvědavý, co se bude dít, až se v Koscomu někdy za dva a půl roku ukážu po záruce (neUS jen 2 roky) a budu mávat nějakým vytištěným mailem :lol2:

 

Jo a na quartz to platit nemá

Share this post


Link to post
Share on other sites

blackhead: No prosím, ve kterém to bylo?

 

instant: Seiko skoro na sto procent neprovozuje Timeless (nebo se to dobře tají). US market ale mívá pro výrobce svoje specifika, čili není vyloučené, že butiky v EU Seiko opravdu vlastní, v US to ale řeší jinak. Frankfurt je jinak taky butik, ne?

 

Timeless o celé věci víc píše tady

http://forums.watchuseek.com/f21/big-grand-seiko-announcement-free-first-service-more-3328082.html

 

Je tam trochu legrační podmínka toho, že free service je třeba uplatnit ještě v rámci záruky (US standard je 3 roky). Timeless se jinak zatím tváří, že by to mělo být uplatnitelné i tady:

 

Yes you should take it to your local boutique after 2 years and they should honor the additional year warranty.  If you have any issues at that time please contact me and I?ll take care of it.

 

Nejsem si ale jistý, že úplně chápou, že Koscom není butik, taky je tam nejasnost s různou délkou záruk, čekám, až zareagují s nějakým upřesněním.

Share this post


Link to post
Share on other sites

blackhead: No prosím, ve kterém to bylo?

 

instant: Seiko skoro na sto procent neprovozuje Timeless (nebo se to dobře tají). US market ale mívá pro výrobce svoje specifika, čili není vyloučené, že butiky v EU Seiko opravdu vlastní, v US to ale řeší jinak. Frankfurt je jinak taky butik, ne?

 

Timeless o celé věci víc píše tady

http://forums.watchuseek.com/f21/big-grand-seiko-announcement-free-first-service-more-3328082.html

 

Je tam trochu legrační podmínka toho, že free service je třeba uplatnit ještě v rámci záruky (US standard je 3 roky). Timeless se jinak zatím tváří, že by to mělo být uplatnitelné i tady:

 

Yes you should take it to your local boutique after 2 years and they should honor the additional year warranty. If you have any issues at that time please contact me and I?ll take care of it.

 

Nejsem si ale jistý, že úplně chápou, že Koscom není butik, taky je tam nejasnost s různou délkou záruk, čekám, až zareagují s nějakým upřesněním.

Byl to US NY butik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Není i v Budapešťi?a2b7afe3372960fbc73a5dc78a183792.jpg

Tak ked to maju na webe tak asi je..

 

Nesledujem ich zase az tak detailne, malokedy kupujem hodinky v EU. Prve butiky prevadzkovali sami tak som predpokladal ze je to sucast obch modelu ale zjavne to tak nie je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

V Koscomu je na všechny Seika (včetně Grand Seiko) 5 let záruky a je autorizovaným servisem pro ČR. A status Seiko Boutique bude mít Koscom v dohledné době :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 let Koscom záruky je výhradně na funkci strojku a je to vlastní iniciativa Koscomu prakticky na všechno, nejen Seiko, co stojí víc než úplně málo. Servisní intervaly doporučované výrobcem jsou samosebou kratší než 5 let (myslím 3 nebo 4 u Springdrive), takže jsem zvědavý, jak se bude posuzovat případný problém po třeba 4,5 letech - prodloužená záruka ještě jo, ale nedodržení servisní lhůty předepsané výrobcem.

 

Koscom ani nikdo v ČR žádné GS opravy neprovádí, vše se posílá do NL nebo rovnou do JP.

 

Pokud bude Koscom GS butik, proč ne, znamenalo by potom, že GS v EU hustě mění strategii.

 

Na info od Timeless jinak pořád čekám...

Edited by dr.sphinx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ještě k tomu Koscomu: ptal jsem se na to, prý opravdu platí 5 let na strojek bez ohledu na výrobcem doporučený servisní interval, to je docela slušný.

 

Timeless se jinak trochu odmlčeli, asi sami přesně nevědí, jak by se to přesně řešilo. To se jim nedivím, brzo je zas ale proprudím.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak to asi stejně nakonec jo, ale pořád tady kyne jakási naděje (viz výše), že první servis - byť provedený zbytečně brzy - může být v případě nákupu na Timeless na vrub JP i z ČR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...