Lukáš Odesláno 15. května 2006 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 15. května 2006 Tohle je fakt hrůza, bohužel jsem již několik moto nehod zažil v reálu. Nejhorší asi v roce 2002 na Streetfighter day, kdy dva borci posilnění alkoholem šli jetdit kolem půlnoci na plochu, jeden sebou prozíravě vzal spolujezdce. A pak jeden jede rovně a náhle zatočí doleva a ten druhý to do něj ve 100 - 150km/h střelí. Kdyby měli alespoň helmy na hlavě....byla to fakt hrůza. To čekání na sanitku + vrtulník. Ono stejně nejhorší je, že každý koupí motorku, ale za helmu se mu zdá 5-10tis moc, rukavice 2tis, kombinézku 20tis,botky 5tis a třeba páteřák 2tis. (ten jsem půjčil kamarádovy, kterýmu asi zachránil život). Je třeba trošku investovat do svého bezpečí protože jak nasednu, tak se ten mozek tak nějak přeprogramuje a je to v pytli. BTW: Na léto připravuji v rámci Volvoklubu a bezpečnosti provozu nějaký kurz zdravovědy a první pomoci, takže pokud máte zájem hlašte se. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duke650 Odesláno 15. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. května 2006 Měl jsem dvě bouračky, páteřák Dainese, kevlarové rukavice, protektory všude možně - ale suspensor jsem neměl a jako na sviňu to byl náraz do Opel Vectra = náraz na nádrž = následně několik zábavných návštěv urologa :-))) Ale potvrzuji - vybavení na moto nepodceňovat, nešetřit a myslet na starou reklamu firmy Bell "Pokud má Tvoje hlava hodnotu 90 dolarů, klidně si nos helmu za 90 dolarů. Vy ostatní si pořídíte Bell Eagle xyz za xx,- dolarů" Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tazatel Odesláno 15. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. května 2006 To kvalitní oblečení a helma je na motorce nutnost, ale jestliže motorkář jede 150-200Km/h a pak ho někdo autem sundá nebo vyletí mimo silnici, pravděpodobnost přežití je stejně hodně malá. Chce to fakt jezdit rozumem a ne srdcem, když to člověk nedokáže, je lepší motorku prodat. Mimochodem Volva sou pěkný auta, moc se mi líbí Volvo S 60R AWD 2.5T v černý - krásný design (dokonalý sou zadní světla), 300koní a pohon všech kol, pohodlí a ta výbava. Cena je bohužel dost vysoko. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
X-Bob Odesláno 15. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. května 2006 Výbava na moto je nutnost. Já sice "ušetřil" na stroji, ale výbavu jsem pořídil pro sebe a drahou polovičku řádově ve stejné hodnotě. Považoval jsem za blbost dát všechny Kč za nové jap. moto a jezdit pak v helmě po dědovi a v teplákách... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duke650 Odesláno 15. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. května 2006 Tazatel - souhlas, od určité rychlosti už nezachrání ani anděl strážný, natož plastový páteřák :-) BTW četl někdo ten test, kde srovnávali jízdu v triku a šortkách vs. v plné kůži? Efekt: v kůži si každý dovolil vzít za plyn mnohem víc. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš Odesláno 15. května 2006 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 15. května 2006 Ne, kde je ten test? Já to znám z vlastní praxe, vyjímečně převážím motorku 1.5 km do garáže z chaty a pak se mi nechce navlečenej v moto botách atd. pěšo nazpět, tak jedu jak posranej v normal oblečení. No ale teď to řeším nazpět na Stadionu v plné moto polní a to jsou pohledy kolemjdoucích to duke650: Ale ten páteřák byl prošoupanej dost fest, představ si záda a lopatky, uf Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duke650 Odesláno 15. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. května 2006 Myslím, že to bylo nějaké cca 3-4 roky staré číslo Motohouse. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš Odesláno 15. května 2006 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 15. května 2006 No jo, vždyť ten já odebírám. Již si vzpomínám, prováděl to Drn s Karlosem. BTW: jaký máte názor na moto časopisy? Já vždy kupoval ČMN, hlavně kvůli ojetinám a inzerci, ale ty jejich kecy mě na konci minulého roku odradili na dobro. Škoda jen, že si nepřečtu "pohled designéra" - Honzy "Prima" Prokopa. u mě vede jasně Motohouse, jina´k si občas přivezu z UK časopisy Bike, Two wheels nebo Motorcycle Mechanics, ten je nejlepší, o klasických bicích, no prostě stylovka. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duke650 Odesláno 15. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. května 2006 Přestal jsem číst veškeré české časáky na toto téma. Z Německa si vozím občas Motorrad, Mopped a PS, a hlavně - předplatil jsem si MO-Magazin (www.mo-web.de). Nepatří do velké stáje Motorrad, kde jeden test provaří 5x, a mají dospělé a přitom občas "politicky nekorektní" názory na to, kam se celá branže ubírá. Nejsou to puberťáci ani zaprdění strejci, prostě mi jejich styl sedí. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš Odesláno 15. května 2006 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 15. května 2006 No angláni jsou spíše puberťáci, ale jsou to střelci a mají vkus. A hlavně tomu rozumím, což v případě němčiny nehrozí. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duke650 Odesláno 15. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. května 2006 Kdo to přebíral testy z anglického Performance Bikes? Motohouse? to se dalo číst i víc než jen jednou. Ale takové to přepisování výrobcem dodaných PR-článků nemám moc v lásce - když ve třetím časáku člověk čte stejné věci, už to nudí Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mnovace Odesláno 16. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. května 2006 No Tazateli s tou zábavou ve volvu s60 R bych to moc nepřeháňěl, ono to auto fakticky spíš připomíná audi, bezpečí, super sedačky, kvalitní zpracování a výdrž to ano, ale zábava fakt ne. Však to také přiznali, že to není bůhví jaká divočina. Charakterizoval bych to spíš jako spolehlivé, docela komfortní, rychlé a silné auto. Má trochu problém s vyvážením, s převodovkou a reakce motoru by taky mohla být rychlejší. Tím nechci kritizovat Volvo S60R jen mě zaujalo to slovo zábava. Na zábavu jsou tady daleko nadanější zástupci v dané třídě např. M3 156GTA C55AMG RS4 i S4 - a to audiny moc nemusím Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mechano Odesláno 16. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. května 2006 to mnovace : nech mé Audi , pro staršího usedlého je jako dělané. ( ale na sport byl lepší i soutěžní Trabant ) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blekota Odesláno 16. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. května 2006 na trabant nedam dopustit - pokial ho mysi nezozeru tak bude jazdit.. stierace hlinikove.. napravy zo zliatin.. tam nema co zhnit.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš Odesláno 16. května 2006 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 16. května 2006 právě že skelet Trabantu je plechový "zinek samozřejmě nikde" a koroze je velice častá. to mnovace: Volvo opravdu není žádný závoďák, ale pohodlené bezpečné rychlé auto. A mám k nim vztah, což se o Audi říci nedá. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blekota Odesláno 16. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. května 2006 právě že skelet Trabantu je plechový "zinek samozřejmě nikde" a koroze je velice častá. to mnovace: Volvo opravdu není žádný závoďák, ale pohodlené bezpečné rychlé auto. A mám k nim vztah, což se o Audi říci nedá. skelet je laminat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mechano Odesláno 16. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. května 2006 Na Trabantu fakt nebyl použit žádný laminát a už vůbec ne na "skeletu". Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
X-Bob Odesláno 16. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. května 2006 no dobře, napuštěná bavlna... - v zásadě to lze k tomu přirovnat, ne? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tazatel Odesláno 17. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. května 2006 mnovace: Ale já tam o zábavě nic nepsal, kdo by to taky od Volva čekal Jinak souhlas s M3. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš Odesláno 23. května 2006 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 23. května 2006 to Blekota: nosný skelet Trabantu je opravdu plechový takže rezne, duroplast byl použit pouze na panely karosérie. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se