Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

Jsem přímo z Tábora, Chotoviny znám, mám tam strejdu v Červeném Záhoří. Jezdíš jsem občas?

 

Proč nekoupit rovnou Ducati, lepší volba nežli Buell. že by "radši bych viděl ségru v bordelu než bráchu na japonský motorce" :) Ale tomu se právě u Ducny vyhneš :) To zpracování se u Ducati dost zlepšilo, ale pořád je to italka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, do Chotovin, resp. do Červeného Záhoří jezdím.... v současnosti sporadicky (ale teď tam matka začíná stavět pidichatku) ale až si tam matka dostaví tak budu asi častěji.

 

kdepak, je to ryze pocitová záležitost. Ducati prostě ne :) Ten Buell se mi líbí už tím, že jich není tolik a potom ten zvuk.... ten je paráda :)

Co mám v plánu, tak až matka dostaví tu svojí chatičku tak si koupím na projížďky po okolí Honda Zoomer. Bombový prdítko... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já a pár kámošů z okolí mame teda zkušenosti jen s japonskejma motorkama a můžu vřele doporučit. Vlastně ani nevim proč motorkáři co sedlaj H-D tak ty japonský motorky nenávidí, že by mindrák z výkonu a spolehlivosti japonských motorek? Jeden známej mojeho kámoše si koupil jetýho Buella a najel pár tisíc km a ted mu stojí v garáži (vypověděl motor). A to se pořát chvástal jak má dobrej stroj, že to má motor z Harleye. Osobní zkušenost sice s H-D nemám, ale co slýcham pořát se v nich člověk musí vrtat, něco spravovat a měnit. Přitom jejich výkony mi nepřipadají nijak oslnivý. H-D na mě působí jako hodně reklamou a filmem zpropagovaná značka a taky cena je nasazená dost vysoko, aby měl člověk pocit, že má něco extra a hned tak každej si takovej stroj nekoupí. Ted se všem omlouvám, kterých se to týká a určitě jim hejbnu žlučí, ale motorku H-D si koupí člověk, který buď o motorkách absolutně nic neví a chce něco "hodně dobrýho" (ovlivněn reklamou a filmem) nebo člověk, který chce ukázat okolí, že na to má. Na druhou stranu si myslím, že vibrující mašina s pěknym brblajícím zvukem a zvláštním posezem může mít něco do sebe a má své kouzlo.

Ta věta napsaná výše:"radši bych viděl ségru v bordelu než bráchu na japonský motorce" - na mě s prominutím působí trochu hloupě, sedí mi přesně na přesebevědomělýho samolibýho americkýho motorkáře s potřebou nadřazovat se nad ostatní. Kvalitní moto dělají dle mého názoru i Němci a Italové, ikdyž nevim jak jsou na tom Italské motorky se spolehlivostí. Honda Zoomer je dost ortodoxní vozítko, ale líbí se mi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tazatel: Mě by u motorky vůbec o výkon nešlo, šlo by o požitek z jízdy, hlavně třeba někde po okreskách v přírodě, ne po dálnici. A poslouchat bublání motoru, ne jeho kvílení. U většiny silničních motorek (ano, zrovna třeba japonských) je výkon zbytečně velký a svádí k riziku. U H-D se neplatí za výkon, ale za image. Je pravda, že je to značka profláknutá americkými filmy stejně jako třeba Rolexky. Ale to jsou třeba počítače Apple také, v každém druhém americkém filmu je vidím. Když to vezmete takhle, tak potom i Coca Cola nebo třeba Golden Gate Bridge, který je v amerických filmech vidět snad z každého okna v San Francisku. H-D jsem nikdy nevlastnil, ale dělám občas něco pro Veteran Car Club, polovina jejich vozového parku jsou jeepy z druhé světové války, a ti chlapi si je chválí jako nesmrtelné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

HáDéčko je "imidžofka". I když posledních deset let šla kvalita i spolehlivost nahoru. A u některých modelů se dá jet už i do zatáčky, ne furt rovně. Ale chápu, když si to někdo koupí a cítí se na tom dobře. I já si rád poslechnu to bublání.

Erik Buell je sympatický, jak narouboval archaický motor do avantgardního podvozku kompaktní konstrukce. Nekoupil bych si to, ale nikomu to nebudu rozmlouvat. Každý svého štěstí strůjcem.

 

Osobně moc nekoukám, z které továrny ta mašina vylezla, ale na to, jak může naplnit moje očekávání. A očekávání někoho jiného může být a je úplně jiné než moje. Kdyby to tak nebylo, na trhu by nebyly stovky modelů aut, tisíce modelů hodinek atd. - všichni by nosili "ten jediný správný model" - a to by byla nuda.

 

Moje žena říkává, že jsem natolik tolerantní, až jsem protivný. Tak prosím berte moje názory s rezervou :-)))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasím, že o výkon jde až v druhé řadě a na prvním místě je prožitek z jízdy, dojem a pocity, jaké vzbuzuje motorka ve svém majiteli, ale nemůžu si odpustit poznámku, že zrychlení na silné motorce je rozkošné. Mám rád silné stroje, ale ne kvůli maximální rychlosti, nýbrž kvůli tomu zrychlení a okamžité reakci na přidání plynu. Souhlasím, že výkon svádí k riziku, po pravdě neznám nikoho kdo by jezdil na motorce o 100 a více koních předpisově a mohl o sobě prohlásit, že nezažil riskantní jízdu. Také nekoukám na továrnu a zajímá mě jakýkoliv stroj i H-D. Já třeba konkrétně preferuju Hondu, ale nikomu jí nevnucuju a netvrdím, že je to nejlepší motorka na světě (ikdyž si to myslím:-), o to víc mě namíchne, když slyším slova příznivce H-D jak schazuje ostatní značky a tu svou řadí nad vše. Proto jsem napsal co jsem napsal o H-D. Motorky jsou prostě super a každý at jezdi s čím se mu líbí:). S těma Jeepama je to zas jiná kapitola, ale věřim že Jeep z 2. sv. byl kvalitní a musel něco vydržet, řekl bych že to byly kvalitnější stroje, než jejich současná produkce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Obecně vzato, mám pocit, že fůra věcí, které se vyráběly třeba před 50 lety, se vyráběla kvalitněji než dnes, nejen Jeep. I když i dnes se vyrábějí kvalitní věci, které jsou o dost dražší, než ty "konfekční", většinou cena napoví. Vlastně to platí u motorek, aut i u hodinek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlas, je to dáno dobou, dnes se se vším spěchá, náklady se tlačí na minimum a podle toho to vypadá. Když chce člověk něco opravdu kvalitního musí si připlatit, bohužel ale neplatí, že čím výšší cena tím vyšší kvalita. Člověk prostě musí při výběru (at už je to cokoliv) používat mozek jako u všeho:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo jo, bohužel, výrobci spotřebního zboží se předhání v nejnižších cenách, protože všeho se vyrábí mnohem víc, než se dá prodat. A bohužel už ty nízké ceny jsou tak zakořeněny i v myšlení lidí, že když někomu řeknete, že si chcete koupit hodinky za několik desítek tisíc, tak se na vás většina lidí kouká jako na magora, vždyť přece hodinky stojí pár stovek, maximálně tisícovku nebo dvě. Zajímavé ale je, že akceptují, když si někdo koupí auto za pár mega, ačkoliv "auto" stojí dvě stě tisíc. Taktéž pochopí i drahou motorku, ale už méně třeba drahý počítač.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně sem si chtěl koupit hodinky cca za 6 tis. a všichni kámoši a rodina se divili proč tak drahé hodinky (kupodivu mě chápala jen babička mojí přítelkyně, která tvrdila, že chlap by měl mít pořádný hodinky a že se to vyplatí), nakonec sem si koupil hodinky mnohem dražší, to už vůbec nechápali a dorazilo je když sem si zanedlouho pořídil další a ted když začínám mluvit opět o dalších, tak už si ťukaj na čelo. Já zase stejně tak nechápu (ikdyž to musí být asi zážitek) třeba horolezce co daj statisíce za nějaký výstup na horu. Hodně pěněz utraceno za pár dní a zbydou jen vzpomínky a fotky. Pro každého má prostě hodnotu něco jiného. Jinak sme trošku odbočili od tématu, už se budu snažit psát jen k věci :-).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ona ta věta o ségře v bordelu je z reklamy na HD. Oni těch sloganů měli více. Já osobně preferuji Yamahu, jen dobré zkušenosti. Bohužel jsem si najivně myslel, že na choperu nebo cruiseru si člověk vychutná v klídku to bublání. Ale pravda je jinde.......Yamaha 1100 dragstar mě přesvědčila, že nejsem ještě připraven :) Pořád jsem to točil, brzdil, řadil, zase plný plyn. Nádhera, prostě mi ta rychlost chybí a umím si představit, že bych na ní jezdil jako čuně, jediné co by mě zastavilo je kruháč nebo zatáčka.

Moc se mi líbí Midnightstar nebo warrior, to jsou opravdu těžké kalibry, ale nepohrdnul bych ani střízlíkem HD 883, tam bych si uměl představit odlechčení a sportovní úpravy.

BTW: viděli jste upravenou Jawu 650 pro sprinty na které jezdí chlapci z CMN?

Jak píšete každý má priority někde jinde, to lezení na hory chápu, přesto že nejsem horolezec, tam je to o vlastním překonání, velkém přátelství, nádherném prostředí. Právě, že ty vzpomínky jsou k nezaplacení. Drahé hodinky chápe málokdo, což je dost škoda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a třeba by si někdo jako já koupil Buella z vícero důvodů... nejen aby dal najevo zda na něco má, nebo ne:)

a) zvuk má skvělej

B) líbí se mi jeho vzhled

c) nelítá jich po silnici tolik, takže jistá exkluzivita je zajištěna (stejně jako to většina z nás oceňuje u hodinek)

d) sedím kousek od prodejny a dílny ProPerformu který HDčka prodává

e) relativně dobře se znám s jedním ze spolumajitelů výše zmíněné firmy

 

Jinak klasické HDčko mi tak nic neříká.... ale jak jsem napsal, nejžhvějším kandidátem na koupi je v mém případě Honda Zoomer... :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo Yamahy jsou dost dobrý stroje a hlavně mají často nejpovedenější design. R1 mě moc okouzlila a dost sem se rozhodoval jestli jít do Fireblade nebo do ní. Taky se mi líbila XJR 1300 asi nejkrásnější naháč dle mého soudu. Bohužel dost kámošů se za poslední domu zmrzačilo nebo zabilo i já sem nedávno s moto lehnul, takže máti už to nervově neustála (ani se jí nedivim, jednou viděla jak mě málem sestřelilo auto, jindym sem si natřikrát zlomil nohu atd), takže motorky šly do trhu a jsou u nás v domě zakázány pod trestem podpálení, když se nějaká objeví. Přiznávám, že se mi docela stýská, ale chápu to. Život má člověk jen jeden a zdraví taky. Časem ale uvažuju o pořízení nějakého dvoustopého vozítka. Když se na to koukám s nadhledem, tak bych se přikláněl k tomu, že nejlepší je pořídit si motorku před důchodem, kdy už má člověk většinu za sebou, má dospělé děti a rodiče mu tak do života nemluví, má navíc i rozum a více pudu sebezáchovy. Než ve 20 nebo 25 letech, kdy ho vše teprve čeká a může kvůli své mladické nerozvážnosti o mnoho přijít. To je ale jen teorie, skutečnost je jiná že :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Onion: To záleží na Tobě co zvolíš, já bych se přikláněl k tomu Zoomerovi. Jinak všechny důvody pro koupi Buella, které jsi uvedl, jsou dobré. Sice nemám moc důvěru k tomu motoru, ale když máš blízko servis a ještě k tomu se znáš s těma lidma, nebyl by to takovej problém :). Jinak exkluzivita je taková, že je na nich skoro všechno atypický od šroubků počínaje. Ale jak sem psal, když máš servis u nosu a znamé v něm, neni problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

také se mi líbí xjr, ale jak jsem psal radši ty 4kola, jak si všímám každý tady má svou pravdu někdo dá na spolehlivost, jiný na neprofláklost, někdo na pocit z jízdy, někdo na tradici - asi o tom to je. Jinak napíšu něco o těch autech doufám si tvrdit že jakékoli silné auto /ferrari, porsche, bentley na běžné okrsce naprosto pozbývá svou ,, rychlost ,, oproti například evu, skylinu nebo impreze sti - hovořím z vlastní zkušenosti. Sti se na okrskách projevuje naprosto devastujícím způsobem - devastuje pneumatiky, brzdy, benzín v nádrži, nervy, vzdálenosti a sebevědomí řidičů rádoby rychlých vozů. Auto jako univerzál rychlosti, spolehlivosti, každodenní použitelnosti mi splňuje bmw m3. Líbí se mi kreténi typu adidasového ospojlerovaného golfu s hlasitou techno hudbou a černými skly. Ze známých osobností za totálního umělce považuju Leoče Mareče - koupil ferdinanda a hned ho rozstřelil - typický osel co chce koně ve znaku, ale kurs driftinku nebo pravidelné návštěvy okruhu - do toho neinvestuje. To Lukáš - démone to poslední testování bylo pro jednoho kupce, který váhá jestli má jít do sti nebo počkat na evo. Myslím, že už má jásno. Testování wrx bylo pro leták - booklit - fotky prodejce subaru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musím souhlasit s mnovace, M3 je nejvíc vyvážené auto, které jsem kdy řídil. Nejlépe by bylo mít první verzi, ale tam se řadí opačně, což by mi zajísté způsobovalo problémy.

to mnovace: koupil jsem již to Volvo 480, ale práce jak na kostele. přemýšlím o kompletní GO, karoserie, brzdy, výfuk, tlumení atd.atd.atd...takže tak min.50tis investice. Ten interiér za to ale stojí :)

Jo, jo, frajírky ve spojlerech, borce typu Mareš ve Ferrari, 7čkových BMW a TT opravdu obdivuji :)

to Onion: Zoomer je super, máš skate a kšiltovku? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Lukáš kdepak skate a kšiltovka... náckovská černá přilba a budu si jezdit v Chotovinách pro rohlíky a obveselení místních obyvatel :)

 

to mnovace: nejdu po maximální rychlosti, jde mi i o tu srandu co lze zažít s vypnutou stybilizací a zadním náhonem u 350Z ... a potom ten design, to je paráda... na rozdíl od všech subaru.... To je asi moje výtka který z 90 % způsobuje, že subaru nemám a asi mít nebudu... :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...