Přejít na obsah

Problem z pretocenim datumu


Doporučené příspěvky

Je to obestřeno tajemstvím, ale vzhledem k tomu, že jsem si domyslel o který servis jde a pokud vím, tak na servisní práce se dává minimálně 1 rok záruky, pokud to jde přes AD, čili jednoznačně je míč na straně servisu a Ti by měli řešit/posoudit, co se vlastně stalo - tedy v rámci reklamace v záruční době, která na toto byla poskytnuta a to je minimálně jeden rok od převzetí/provedení opravy.

 

Jen můj názor - rozhodně bych to udělal tak, že bych jim to vyreklamoval s popisem závady a určitě to "nenechal být", jakože je vše v pořádku. Oprava může být, jak známo u Omegy velmi drahá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jaký je výstup? Když už to tam měli? To Ti to neuznali?

Uznali, nedoplacal som nic akurat mi bolo povedane ako som uz pisal aj Zekonovi ze nebolo nieco dostatocne namazane, pojde to naspäť na reklamaciu to je jasne, ale dovera sa vytratila

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cena sevisu u AD je fakt vysoka, vzhledem k tomu, ze jde jen o "blbou" ETU. Servis neni nikterak slozitej, az na ten souosy krok.
Podle me to nekde mazli kam se dostali, aniz by to museli rozdelat cely... takze znovu a lepe, na tom rozhodne trvej.

Jeste poznamka k zaruce: Hanak ma default nastaveny na objednavce i fakture, ze zaruka je 1 rok. Coz jsem jim omlatil o hlavu, protoze zaruka Omegy po kompletnim servisu je 2 roky.
Mam to od nich s omluvou uvedeny v mailu, nicmene pri dalsi zakzace tam byl opet 1 rok na fakture... jsou to soumeni.
Je treba vedet a nedat se! Good luck!

Edit: za me jese poznamka k periodicite servisu. Zastavam nazor nevrtat se v tom, pokud vse funguje jak ma, Jakmile se vsak zacnou byt jen o par sec denne loudat, tak pak ale hned servis. Mam stejne PO s cal 2500 jak Ave a jeste servis nebyl treba, jsou porad v COSC - po 10 letech. Ten coaxial kdyz funguje ma svy vyhody.
Oproti tomu SMP s cal 1120, coz je v podstate to stejne, jen bez co-axu, ty uz byly 2x za tu dobu na velkem servisu, zacnou zpomalovat po 4-5 letech.

Upraveno uživatelem Seamaster
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 3 týdnech...

Cena sevisu u AD je fakt vysoka, vzhledem k tomu, ze jde jen o "blbou" ETU. Servis neni nikterak slozitej, az na ten souosy krok.

Podle me to nekde mazli kam se dostali, aniz by to museli rozdelat cely... takze znovu a lepe, na tom rozhodne trvej.

Jeste poznamka k zaruce: Hanak ma default nastaveny na objednavce i fakture, ze zaruka je 1 rok. Coz jsem jim omlatil o hlavu, protoze zaruka Omegy po kompletnim servisu je 2 roky.

Mam to od nich s omluvou uvedeny v mailu, nicmene pri dalsi zakzace tam byl opet 1 rok na fakture... jsou to soumeni.

Je treba vedet a nedat se! Good luck!

Edit: za me jese poznamka k periodicite servisu. Zastavam nazor nevrtat se v tom, pokud vse funguje jak ma, Jakmile se vsak zacnou byt jen o par sec denne loudat, tak pak ale hned servis. Mam stejne PO s cal 2500 jak Ave a jeste servis nebyl treba, jsou porad v COSC - po 10 letech. Ten coaxial kdyz funguje ma svy vyhody.

Oproti tomu SMP s cal 1120, coz je v podstate to stejne, jen bez co-axu, ty uz byly 2x za tu dobu na velkem servisu, zacnou zpomalovat po 4-5 letech.

To s tou zárukou komplet servisu me zaujalo. Jak to myslíš? Že omega dava dva roky záruku a jeden z jejich autorizovanejch servisu si ji svévolně zkrátí na rok, nebo jak? Jakože třeba v Německu nebo kdekoliv jinde jsou roky dva? Díky za upřesnění .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslim to tak jak pisu: tedy Omega deklaruje na kompletni servis u AD dva roky zaruku. Hanak udava 1 rok na vsech dokladech, jak objednavce, tak fakture. Na coz jsem je upozornil a s omluvou potvrdili, ze je to 2 roky. Nicmene pri dalsi zakazce probehla uplne stejna debata. Nevim jestli je to umyslna chyba, nebo to jen tak maji blbe nastaveno v template objednavky/faktury a nejsou schopni si to opravit, kadopadne je to klamani zakaznika dle meho.
Viz komunikace po mailu:
 

Dobry den,
 
 s opravou souhlasim, diky. Nebyvala drive zaruka po kompletnim servisu 2 roky?
S pozdravem,
P.R.
 
Dne 1. září 2017 11:06 Hodinářský servis - Fr. Hanák, Brno <zakazky@hanak-brno.cz> napsal(a):
 
 
Hodinářský servis - Fr. Hanák, Brno <zakazky@hanak-brno.cz>
01.09.17
komu: mně 
Dobrý den,
 
ano máte pravdu, záruka je 2 roky, omlouvám se za přepsání.
 
Pěkný den
Novohradská Deutschová Linda
asistentka servisu
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To seamaster: Díky za odpověď , to jsem nevěděl. Jako majiteli hodinek teto značky je tohle poučná informace . Právě jsem se vždy setkal pouze s roční zárukou . Tudíž člověk se zkrátka musí ozvat. Zajímalo by me , jak by řešily případný problém s reklamací po uplynutí třeba roku a půl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...