Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno (upraveno)

môžem ešte jednu otázku? Robili mi toto:

 

POVINNÉ ÚKONY
Kompletná oprava, rozobranie, čistenie, zloženie, olejovanie, kontrola podľa BREITLING štandardov, renovácia púzdra a náramku, výmena všetkých tesnení, 1 rok záruka (modely Navitimer nie sú určené do vody)
540 ?
1x Oceľová korunka
46,80 ?
8x Tesnenia
0 ?
1x 7750 Pérový domček, s pružinkou
0 ?
1x 7750 Guľôčkové ložisko oscilátora
27,77 ?
1x 7750 Reverzné kolo
20,59 ?
1x Chrono sekundová ručička, NAVITIMER
30,89 ? Spolu 666,05 ?
 
Platí po týchto úkonoch taktiež to "zabehnutie" pár týždňov? Pretože od večera 19.00 do rána 6.30 0 sekúnd odchýlka, hodinky boli natiahnuté a položené na stole bokom, korunka hore. Od rána do teraz /6 hodín/ na ruke a +4 sekundy..
Upraveno uživatelem undy
  • Odpovědi 53
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Odesláno
  V 5. 12. 2018 v 19:24, jurcinko napsal:

Dobrý deň,

 

ono to bolo celé trochu inak, hodinky ste si rezervovali to ano, ale Váš kolega poslal do mailu iný model, respektíve si pomýlil referenciu a poslal biele hodinky namiesto čiernych, a v momente kedy si uvedomil svoju chybu resp. nedorozumenie boli už dané hodinky rezervované iným klientom. Snažili sme Vám vyhovieť skrz to, že sme volalipp danému zákazníkovi, lebo som vedel, že sa mu tie biele páčili viac a boli voľné už len čierne, bohužiaľ aj po snahe vyhovieť Vám, sa to nepodarilo, lebo daný zákazník sa nakoniec rozhodol, že sa mu čierne páčia viac, ospravedlňujeme sa Vám, že sme Vám nedokázali v danej požiadavke vyhovieť ale bohužial sa stala chyba v komunikácií, ktorá zapríčinila toto nedorozumenie.

 

 

Tak včera jsem to s kolegou řešil a ref poslal správný. Jestli chcete, klidně sem kopii toho emailu dám. Spletli jste to bohužel Vy, my jsme ref poslali správné a Vy jste nám na něj i poslali fakturu. Ovšem půl hodiny po poslání faktur jste volali, že došlo k chybě a ty černé nejsou. Chápu byl blázinec, stát se to může, nic zásadního se nestalo jen to prostě bylo opravdu zmatené ze strany Vašeho obchodu.

Odesláno
  V 6. 12. 2018 v 9:41, dan010 napsal:

Já myslím, že to co pán napsal, je naprosto v pohodě a nemám s tím jediný problém. Naopak jsem rád za vysvětlení. 

já čekám, že můj barman nebude vyprávět co jsem pil,

můj doktor s čím se léčím,

můj automechanik jak neumím řídit

 

patří to k profesionální etice jakéhokoliv povolání - diskrétnost, nebo chceš-li držet hubu

 

tady se rozpovídali o tom co si kdo objednal, jakou barvu, jak se spletl v referenci, a já nevím co ještě.

Solidní obchody (např. Dušák, Bechyně) tedy nic nekomentují a tak to má být.

Odesláno

update: hodinky robia 15 sekúnd denne, písal som si s Viedenským servisom. Po rečiach typu zmagnetizované, používanie indukčného variča alebo inej elektroniky u mňa na ambulancii som Gerhardovu teóriu vyvrátil tým, že rolexky nosím na striedačku a nič im nie je. Tak mi poradil, aby som ich dal nosiť niekomu inému, či budú mať takisto odchýlku, lebo on si je istý, že ak ich prinesiem na reklamáciu, budú v poriadku, nič im nebude...tak som mu poslal aktuálnu fotku z vibrografu...odpoveď: mám ich ihneď poslať a okamžite vyriešia reklamáciu.

Odesláno
  V 11. 12. 2018 v 10:17, undy napsal:

tak som mu poslal aktuálnu fotku z vibrografu...

 

Dva různé vibrografy mohou klidně ukazovat rozdílné hodnoty. My máme na dílně švýcarský Greiner a když jsme vedle něj postavili čínský Weishi (nezaměňovat se švýcarským Witschi) ukazovaly klidně o 10 vteřin rozdílné hodnoty.

Odesláno

Ten vibrograf som mu poslal len ako dôkaz, hodinky reálne idú cca + 15 sekúnd za deň. Práve som sa vrátil od hodinára v Sheron Bratislava, jemu ukazoval + 10 sekúnd, nastavil ich a mám to ďalej sledovať týždeň, tak uvidím.

Odesláno

Prosím Vás, je to normálne, ak v priebehu dňa, ak mám hodinky na ruke, tak spravia+ 5 sekúnd a v noci uložené v hocijakej polohe spravia-5 sekúnd? Celý víkend boli odložené a spravili mi tým pádom -30 sekúnd od piatku večera do pondelka rána. A do mínusu idú tak isto aj keď ich dám do watchwindra..Ďakujem

Odesláno
  V 17. 12. 2018 v 7:28, huhu4d napsal:

povedal by som ze 30s za vikend je teda vela

veď to, hlavne, keď tie hodinky majú COSC a sú po veľkom servise v autoriz. vo Viedni a po dodatočnom doladení v Sheron Bratislava..

Odesláno

Vůbec ti tohle nezávidím tedy, -30s u Breitlingu je opravdu hodně a zvlášť v různých pozicích. Dej jim ještě nějáký týden a pak asi reklamace nebo doladění.....

  • po měsíci...
Odesláno (upraveno)

Hodinky boli opäť vo Viedni na reklamácií, písali mi, že na vibrografe sú dobré hodnoty ale napriek tomu niečo vraj robili s "hairspring" . 10.1.mi prišli späť, nastavil som ich a dnes idú mínus jedna sekunda od toho 10.1. Priebežne ich sledujem odvtedy, išli max +- 3 sekundy oproti GPS času. Je zvláštne, že im "nič nebolo" a na druhý pokus sa napriek tomu podarila takáto presnosť...vo vychýrenom Viedenskom servise

Upraveno uživatelem undy
Odesláno (upraveno)
  V 7. 2. 2019 v 11:45, undy napsal:

Hodinky boli opäť vo Viedni na reklamácií, písali mi, že na vibrografe sú dobré hodnoty ale napriek tomu niečo vraj robili s "hairspring" . 10.1.mi prišli späť, nastavil som ich a dnes idú mínus jedna sekunda od toho 10.1. Priebežne ich sledujem odvtedy, išli max +- 3 sekundy oproti GPS času. Je zvláštne, že im "nič nebolo" a na druhý pokus sa napriek tomu podarila takáto presnosť...vo vychýrenom Viedenskom servise

Já jsem takhle 2x posílal inhouse 3 denní Paneraie, šly něco mezi +5 až +45 podle stupně natažení. Když se vrátily poprvé tak šly +60, až naproduhé to instalatéři zmákli na COSC.

Upraveno uživatelem Exiztence

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...