Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

A zde je problém jak pootočeného číselníku, tak i nedobře fungujícího data. Kousek zeleného rodica, které je lehce roztažené po vodící dráze datového věnce. Ten pak nebyl schopen doklopit najednou a zůstával lehce pootočený, jelikož si západka nedokázala poradit s odporem věnce. Hodinář pak vyřešil celou věc tím, že pootočil číselník, aby se mu datum ukazoval správně. Číselník pak neseděl vůči pouzdru stroji a korunce.

P3080014.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já přemýšlím, kde za tu fušeřinu při "GO" naskákalo tolik éček. Každopádně to je určitě na novou generálku, co? Vzhledem k tomu, co byl schopen "hodinář" napáchat jen pod datumovým věncem. Nechci (kecám, chci) vidět, co bude dál ve stroji...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vďaka za názornú ukážku problému. Ste veľkí profesionáli a veľmi si cením vašu otvorenosť. Mám s Vami osobnú skúsenosť pri servise mojej Sellity a samozrejme spokojnosť. Aj keď som zo SR, servis jedine u Vás. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Som nesmierne rád, že sa hodinky dostali do správnych rúk. Pri nešťastnej GO bola menená korunka aj s hriadelom a ešte niečím s tým hriadelom suvisiacim, sklíčko, tesnenia a ešte pár vecí, netusim akých, nedostal som rozpis opravy. Podľa fotografií mi hodinky zvnútra pripadajú nevycistene, ale to je iba laický názor. Úplne ale cítim, ako hodinkam odlahne a nechápem - kvôli tomu prehadzovaniu dátumu som GO reklamoval, pán hodinar na problém neprišiel ani po týždni, Vám to trvalo necelý deň - klobúk dolu pred Vami👍 Na záver ešte posielam obrazok "9" pred GO... 

IMG_20200909_104834743_HDR.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano je to tak, hodinky jsou vzhledem k věku asi tak co se týče škrábanců a poškození stroje v běžném stavu. Někdy se setkáme s kusem, který je na tom podstatně lépe jindy zase horším. To jak to v hodinkách vypadá je vlastně práce hodinářů packalů.... Teď jsem zrovna řešil jedny takové AP quartz místního člena. Pokud by hodinky byly servisovány vždy opravdu odborně, tak by nikdy nemohly takto dopadnout. 

Nejsmutnější je, že tato devastující činnost, je v podstatě nevratná a definitivní vzhledem k dostupnosti a ceně nových, starých dílů.

Čistota je jiná věc. Za ní si už přímo odpovídá hodinář co hodinky servisoval naposledy. Postřeh je správný. Hodinky jsou plný hnusu chlupů zapomenutého rodica a dokonce i silikonu, který se používá na těsnění pouzdra. Zvláštní je, že stav ze strany datumu je výrazně horší než je stav ze strany stroje. Tam bych zas tolik těch problémů neviděl a dokonce jsou i moc hezky namazané ložiska setrvačky. 

Čištění stroje je na úrovni hobby štěteček a benzín. Hodinky, které prošly moderní automatickou, více frekvenční ultrazvukovou, chemickou a oscilační vakuovou čističkou vypadají zcela jinak.

Co se týče 9 vidím na fotografii, že je již lak prasklý a to, že to odpadlo při servisu se asi dalo předpokládat. Věnce jsou určitě nové a podle mě aftermarket.  

Ruda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ďakujem za podrobné informácie, o to viac som rád, že sa hodinky dostali k Vám. A už sa teším, keď budú v stave, v akom od Vás odchádzajú všetky hodinky. Som rád, že v dnešnej dobe ešte existujú takí ľudia, ako ste Vy! 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Vrátil jsem se z Jihlavy a přivezl hotové IWC Portugiese 7 days.

Už předání bylo velmi příjemné, hodinky měly jak je psáno v přijímacím protokolu značně zanedbaný servis a potíže s nátahem Pelatonu. Pan Kalivoda vše vysvětlil, ukázal pod mikroskopem dokonce i káva byla.
Po měsíci čekání jsem si pro ně jel, opět velmi příjemné přijetí, provedena celková oprava, komplet rozebrání stroje, čištění, mazání, přetěsnění, seřizování a výměna čepů Pelatonu.

Hodinky nyní ve skvělém stavu a jistě vím, že když někam s hodinkami na kterých mě bude záležet  pojedu tak jen do Onyxu, mají bez přehánění zlaté ruce :notworthy:

Díky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 17 minutami, Conrad napsal:

Vrátil jsem se z Jihlavy a přivezl hotové IWC Portugiese 7 days.

Už předání bylo velmi příjemné, hodinky měly jak je psáno v přijímacím protokolu značně zanedbaný servis a potíže s nátahem Pelatonu. Pan Kalivoda vše vysvětlil, ukázal pod mikroskopem dokonce i káva byla.
Po měsíci čekání jsem si pro ně jel, opět velmi příjemné přijetí, provedena celková oprava, komplet rozebrání stroje, čištění, mazání, přetěsnění, seřizování a výměna čepů Pelatonu.

Hodinky nyní ve skvělém stavu a jistě vím, že když někam s hodinkami na kterých mě bude záležet  pojedu tak jen do Onyxu, mají bez přehánění zlaté ruce :notworthy:

Díky moc

Zapomněl jsem čištění- dvoufrekvenční ultrazvuk, oscilačně mechanické, 4stupňové chemické- a sušení, výměna všech těsnění, kontrola vodotěsnosti, prostě paráda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...