Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

To že služby Onyx fungují na vysoce profesionální úrovni je něco, co jsme si zde měli možnost přečíst mnohokrát. Člověk si časem na vysoký standard zvykne a začne jej brát jako něco samozřejmého - platím = dostávám kvalitní službu. 

Má poslední zkušenost ovšem posouvá úroveň poskytnutých služeb ještě o několik tříd výše a Rudu nominuje do kategorie Gentleman fóra. Uvedené je ještě výraznější díky tomu, jak stejnou věc řešili v Koscom, potažmo u Bechyně = u společností, které se snaží budovat obraz tradičního prémiového partnera ve světě náramkových hodinek.

Krátce - před časem jsem založil téma týkající se nedostatečné rezervy chodu u RADO Cook v rámci záruky, s tím, že ani po opakované reklamaci u prodejce Bechyně a autorizovaném servisu Koscom jsem nedostal jinou odpověď, než že testem na natahovači nebyla vada prokázána - jako takové vyřešeno a hotovo - na každou tuto analýzu vyčerpali zainteresovaní vždy plných 30 dní. Cílem mého dotazu bylo pouze načerpat informace, zda má cenu věc dále řešit, neočekával jsem řešení.

Do věci se vložil Ruda, dle popisu odhadl příčinu (měnič nátahu) a nabídl že se věci ujmou. Věci pak nabraly nečekaný spád:

- ve čtvrtek jsem hodinky odpoledne odeslal jako cenné psaní do ONYX

- v pátek mně kolem 12:00 příjemný ženský hlas telefonicky oznamuje, že hodinky byly doručeny a budou předány k dalšímu řešení

- tentýž den ve 14:00 mně volá přímo Ruda, že hodinky už zkontroloval, vyměnil obě kola měniče nátahu, ještě přimaže ložisko rotoru - jinak hodinky podrobil kontrole pera a provedl kompletní diagnostiku. S ohledem na povahu závady se objektivně vada projeví až při nošení, nikoliv na natahovači takže hodinky po tlakovce odešle zpět k mému dalšímu sledování. 

- o chvíli později jsem pak kontaktován opět příjemným hlasem, o způsobu doručení zpět - kdy cena za provedené úkony = nula. Ruda celou věc pojal jako svůj osobní příspěvek a obhajobu stavovské cti - i přes mé protesty.

Samotné testování rezervy chodu teprve provedu, ale již nyní lze pozorovat výrazný rozdíl v chování strojku - po zastavení reaguje okamžitě na pohyb a rozběhne se - dříve bylo potřeba i několika minut a intenzivních pohybů, aby se vteřinovka dala do pohybu, očekávám tedy že bude tímto vyřešen i problém rezervy.

Tam kde se prodejce i jeho servisní partner v rámci záruky chovali alibisticky a problém neřešili, ještě mně tím za posledních 12 měsíců na 2 měsíce připravili o hodinky a částečně i o radost z nich, stačilo doslova pár minut a řešení bylo na světě a s ním i radost z RADO 

Klobouk dolů  a ještě jednou dík Rudo!

Hats Off Smile GIF - Hats Off Smile Greeting - Discover & Share GIFs

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Onyx je navíc autorizovaný servis RADO ;)

Pokud se tím problém vyřeší, tak samozřejmě v první řadě Rudovi a jeho týmu všechna čest a byl bych moc zvědav, jak by se pánové u Bechyněho / v Koscomu tvářili, kdybys jim tam donesl ukázat protokol ze servisu Onyx s tím, že už jsou hodinky ok :P

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rád bych i já touto cestou poděkoval Rudovi a celému kolektivu ONYX Jihlava, kde mi po dohodě opravili hodinky po pádu. Po dohodě jsem se osobně dostavil na provozovnu, v průběhu opravy jsem si dal kafíčko a byl seznámen s hodinářstvím v jeho interní podobě, čehož si moc moc vážím. Ruda i celý kolektiv Vám nabídne vysokou míru profesionality i osobního velice vřelého přístupu. Tento servis doporučuji každému, kdo chce své hodinky svěřit do péče profesionála. S jakoukoli budoucí hodinkovou záležitostí se budu směřovat pouze do ONYXu. Děkuji Vám za Váš přístup a ať se Vám daří🤝 Honza

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sice se budu opakovat, ale myslim, ze to stoji za to. Muj stary hodinar odesel do duchodu a dlouho jsem shanel marne nahradu, Nakonec jsem, i po zdejsich pochvalnych reakcich, zvolil ONYX Jihlava. Sluzby skvele, komunikace naprosto ukazkova. Odvazne se pustili i do opravy poskozeneho datoveho vence na vintazkach, sehnali si soucastky a hodinky dali dohromady. Uz jsem temer nedoufal, ale tyhle Certina Expy 🙂 (Revelation = objevit/prozkoumat) z dob meho narozeni uz zase tikaji a delaji radost. Moc diky vsem do Jihlavy.

Tom

revelation2.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsem měl špatný den. Někdy se to tak stane a semele se víc věcí dohromady, co i samostatně dokážou pěkně zkazit náladu. 

Stalo se, že při vylisování keramické vložky u IWC, vložka praskla. Hned mínus 24000,- .

Do toho zjištění, že zákazníkovi poskytnutý hadříček na leštění šperků, dokáže napáchat škody na antireflexu u dalších IWC. O to horší, že jsem se  do objasnění příčiny 2 dni dohadoval se zákazníkem o tom, že tam škrábance už musel mít. Nové sklo a zaleštění lunety jde samozřejmě na náš vrub. A já se omlouvám za tento trapas majiteli.

Z toho sem přijde takováto  obrovská lavina nadšených hodnocení od Vás Chronomagorů  ( rozumějme, lidí co milují hodinky ) . 

Děkuji Vám všem za navrácení mého EKG do stavu normálu! 

Děkuji Vám i za celý tým ONYX, jelikož vše je týmová práce a já jsem rád, že mám kolem sebe tak skvělé lidi!

Ruda

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 34 minutami, lemon napsal:

By ma zaujímalo, čo to bol za hadrík, ktorý dokáže takto poškriabať 

Zlatnická utěrka, co obsahuje jemný abrazivní prášek na leštění zlata a stříbra. 

No ono poškrábat??? Je to tak, že dle slov majitele se na tom skle objevilo něco čeho si první den ani nevšiml. Až při přímém slunci něco drobného zaregistroval. Sám jsem zvědav, jak moc velké škrábance to budou. Sám jsem po tom zkoušel na jiném skle touto utěrkou vytvořit poškození a nepovedlo se mi to. Tak nevím.... 

  • Dát hlas 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 34 minutami, Fade napsal:

Celkově jsem nepochopil koncept lehce poškrabatelného AR na relativně "nepoškrabatelném" safíru. Já vím, vypadá to dobře, ale prostě to kompletně vyvrací výhody safíru. 

Ano, je to tak. On ten AR není zas tak jednoznačně lehce poškrabatelný, ale snad neexistují jediné běžně nošené hodinky, na kterých by byl po určité době nošení absolutně nedotčený antireflex. 

  • Dát hlas 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Goodman Když už o fyzikálních principech fungování, mechanických parametrech a o technologiích nanášení antireflexních vrstev na optická skla absolutně nic nevíš, místo fabulací o "lakovém nástřiku z organického materiálu" raději pokračuj ve svém dosavadním v mlčenlivém režimu :thumbsdown_anim:

Upraveno uživatelem Radek124
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem poprvé využil služeb Onyxu a musím říct, že nemá cenu posílat hodinky jinam než k nim. Parádní přístup, rychlost, telefonická komunikace, prostě vše absolutně na jedničku :) 

Mockrát děkuji a určitě se na vás příště otočím znovu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musím se přidat s kladnou zkušeností se servisem Onyx. Moje 12 let staré, denně nošené Seiko Monster se po pádu z nočního stolku začaly předcházet v desítkách minut za den. Po pátrání, zda se vůbec u takto starých a levných hodinek bude někdo ochoten zabývat jejich opravou, případně zda se to "vyplatí", jsem zde na fóru narazil na Onyx, který mám navíc 25 km od domova, tak jsem řekl, že to zkusím.

Po předběžné komunikaci mailem jsem hodinky přivezl do Jihlavy, k mému překvapení mě pustili přímo do dílny, v úžasu jsem koukal na všechno vybavení a laboratorní čistotu. Hodinky otevřeli, byl slepený vlásek, poté na vibrografu samozřejmě většina hodnot už byla mimo toleranci, takže jsme se domluvili na celkové opravě strojku, přetěsnění, dobarvení lunety. Nyní už mám hodinky zpět (včetně pěkného pouzdra), a kromě patiny způsobené 12 letým nošením, chodí jako nové, přesnost kolem 5s za den.

Opravdu musím vyzdvihnout i perfektní přístup k zákazníkovi, kdy se vám věnují tak jako kdybyste tam přišli s mnohem dražšími hodinkami.

Skoro je mi až líto, že mám jen dvoje hodinky 🙂

IMG_20231105_132739.jpg

IMG_20231105_132921.jpg

Upraveno uživatelem gembi
pravopis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...