Přejít na obsah

Nové Omega Speedmaster Professional 2021


Doporučené příspěvky

Odesláno

Hlásím,ze jste meli pravdu. Dýnka prohodit jdou a nic dalšího potřeba není. Cca za mesic se pochlubím.:)

Odesláno

Cena je za to dynko 7500,prijde mi to jeste docela rozumné, nebo uz jsem si na ty ceny zvykl.

Odesláno

7500Kč je celkem v pohodě. Ale u starších 1861 by to chtělo ještě rovnou vyměnit tu delrin brzdu a to by asi byla ještě raketa za servis strojku.

Odesláno (upraveno)

Ta výměna plastové brzdy by neměla být náročná. Brzda je na jednom šroubku a dobře přístupná, takže výměna jednoho dílu kus za kus, akorát to chce vědět, že plastová brzda je jeden kus a nová kovová je složená ze 2 dílů, což je matoucí.  

viz např. tato diskuse 

https://www.watchuseek.com/threads/omega-speedmaster-delrin-metal-brake.4725223/

Co nevím, je cena dílů. To by asi poradil Onyx.

 

EAF3166B-F7C1-4640-91A2-B5C390D28970.jpeg

Upraveno uživatelem Jerryl
Odesláno

Ano je to tak, výměna zabere jen chvilku. Kovovou páku jsme schopni objednat a zájemcům vyměnit.

Za výměnu páky a samozřejmostí je i tlaková kontrola vodotěsnosti 750,- + cena dílu je 2040,-.

Celkem tedy 2790,- Kč.

Kdo bude chtít provést výměnu ať se na mě obrátí. Tel: 606711021.

Ruda ONYX Omega servis centrum.

Odesláno

No u starsich 861 a 1861 kdyz uz se to otevrelo se jeste bude muset resit prave hlavne ten anitmagnetickej kryt.
Nikdy jsem to sam nedelal, ale co si pamatuju, daval se tam specilani mezikrouzek/perko. Tam to neni jen o vymene brzdy, pokud chces pruhled.

Odesláno

A povedzte mi chalani, nie je to tak, ze ta plastova brzda je vyhodnejsia pri castejsom pouzivani chronografu? Nesposobi vymena plastovej za kovovu rychlejsie opotrebenie mechanizmu zastavovania chronografu? @ONYX servis hodinek ?

Odesláno
  V 2. 2. 2022 v 12:01, Seamaster napsal:

No u starsich 861 a 1861 kdyz uz se to otevrelo se jeste bude muset resit prave hlavne ten anitmagnetickej kryt.
Nikdy jsem to sam nedelal, ale co si pamatuju, daval se tam specilani mezikrouzek/perko. Tam to neni jen o vymene brzdy, pokud chces pruhled.

Rozšířit  

Dobrá připomínka, tady se nám teď zmotala dohromady výměna brzdy a dýnka u minulé reference s 1861 a výměna samotného dýnka nového modelu s cal. 3861, který má brzdu u obou variant stejnou.

Hesalitovky s proskleným dýnkem se mi zdají jako nejlepší kombinace. Safír je sice odolnější, ale ta jeho mléčná dráha okolo se mi nelíbí.

Tak jsem pak zvědavý na výsledek Pivasovy výměny

Odesláno
  V 2. 2. 2022 v 12:16, miguel napsal:

A povedzte mi chalani, nie je to tak, ze ta plastova brzda je vyhodnejsia pri castejsom pouzivani chronografu? Nesposobi vymena plastovej za kovovu rychlejsie opotrebenie mechanizmu zastavovania chronografu? @ONYX servis hodinek ?

Rozšířit  

Je to přesně tak, ten plastový díl tam je kvůli delší životnosti při používání chronografu, ale jak často se ty stopky používají? Myslím, že málokdo požívá ty stopky tak, aby musel životnost té brzdy řešit.

Odesláno

Podle mě ale nejde o životnost brzdy, ale o drobné zoubky toho kola, které brzdí. Plastová brzda by k nim mohla být šetrnější. Pokud ale sama omega používá obě varianty, tak bych to neřešil a přestavěl si to tak, jak se mi to líbí víc. 

Odesláno (upraveno)

Jasny, presne jak pises, jde o to drobne ozubeni centralni rucky. Jestli to pouzivas sporadicky, tak bych to vubec neresil. A u noveho kalibru to zjevne neresi uz ani Omega.

Upraveno uživatelem Seamaster
Odesláno

Můžu mít ještě související dotaz na Rudu z Onyxu?

Pokud by si člověk nechal u vás na přání vyměnit to dýnko, mohlo by to nějak ovlivnit záruku na hodinky, která by se mohla hodit při řešení jiné závady, např. té, kterou jsme tu probírali dříve a její uplatnění v servisu u AD?

Odesláno
  V 2. 2. 2022 v 12:01, Seamaster napsal:

No u starsich 861 a 1861 kdyz uz se to otevrelo se jeste bude muset resit prave hlavne ten anitmagnetickej kryt.
Nikdy jsem to sam nedelal, ale co si pamatuju, daval se tam specilani mezikrouzek/perko. Tam to neni jen o vymene brzdy, pokud chces pruhled.

Rozšířit  

Ano, to je pravda starší hodinky by mohli být po výměně víčka lehce zmagnetizovatelné.

Odesláno
  V 2. 2. 2022 v 12:16, miguel napsal:

A povedzte mi chalani, nie je to tak, ze ta plastova brzda je vyhodnejsia pri castejsom pouzivani chronografu? Nesposobi vymena plastovej za kovovu rychlejsie opotrebenie mechanizmu zastavovania chronografu? @ONYX servis hodinek ?

Rozšířit  

Závadu opotřebení ozubení centrálního stopovacího kola  v důsledku častého používání jsme tu ještě nikdy neměli a  ani kolegové kteří dělají Omegu už víc jak 25 let si nevzpomenou na jediný případ. 

Zajímavé je, že Omega používá mnohem častěji plastovou aretační páku než kovovou. Rozdíl v ceně je pak pouhých 250,- Kč ve prospěch plastové.

Ruda ONYX. 

Odesláno
  V 2. 2. 2022 v 12:47, Jerryl napsal:

Můžu mít ještě související dotaz na Rudu z Onyxu?

Pokud by si člověk nechal u vás na přání vyměnit to dýnko, mohlo by to nějak ovlivnit záruku na hodinky, která by se mohla hodit při řešení jiné závady, např. té, kterou jsme tu probírali dříve a její uplatnění v servisu u AD?

Rozšířit  

Jsme autorizovaným servisem OMEGA. Tudíž naším zákrokem Ti záruka na hodinky nepadá. Jediné co by se mohlo stát. je to, že pokud by jsi přišel s hodinkami s vyměněným víčkem k jinému AS, tak by se na to zřejmě divně dívali už jenom kvůli číslu modelu. Pro tento případ bych doporučil schovat nejen staré víčko, ale i servisní zprávu od výměny víčka.

Je dobré brát v potaz, že je původní víčko zase možné kdykoliv namontovat zpět a že v případě reklamace je možné reklamaci uplatnit i u nás. My se tady určitě nebudeme na víčko, které jsme sami vyměnili, tvářit divně.

Ruda ONYX.

 

  • po měsíci...

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...