mamenec Odesláno 23. června Nahlásit Sdílet Odesláno 23. června Na skutr značky THOR musis mit na ruce poradny kladiva Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xenomorfus Odesláno 7. července Nahlásit Sdílet Odesláno 7. července Tak po vleklych bojich s vybehanym karburatorem Jikov, sem instaloval novy DelOrto. Takze obe Babetty jsou ve vuni ;-). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xenomorfus Odesláno 20. července Nahlásit Sdílet Odesláno 20. července "Jirka" po vymene volnobezky (svarecka nutna) je hotov a uz mne na nem temer nic netrapi. Jeste ohnute riditka, ale to bude vetsi operace. Ted na "Tondovi" vymenim nahon tachometru a prilezitostne rovnez volnobezku a bude finito. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xenomorfus Odesláno 20. července Nahlásit Sdílet Odesláno 20. července ....ovsem bez otevreneho plamene s vysokou teplotou se to neobeslo ;-). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
warann Odesláno 20. července Nahlásit Sdílet Odesláno 20. července Pekny kluky mas . Ted koukam, ze maji dost jinak reseny predlni vidle … Co to je za roky? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xenomorfus Odesláno 20. července Nahlásit Sdílet Odesláno 20. července Diky ;-). Vlevo Jirka je rok 1994, vpravo Tonda 1988. Obe typ 210. V prubehu vyroby dochazelo neustale k "modernizacim", coz fabrika (obe ZVL Pov. Bystrica zavod ZMV Kolárovo) resila cislem "podtypu". Takze Tonda je 210/000 a Jirka 210/121. Rozdilu je tam hodne, od ovladacu, svetel a elektroinstalace az po tlumice, zakrytovani a dalsi. Neco vzniklo potrebou zlepseni (zrovna ty novejsi pruzici/ tlumici jednotky jsou lepsi) a neco zkratka tim, jak dodavatele menili sortiment, tedy uz nebylo dostupne "stare" provedeni (packy, ovladace, zrcadka, svetla, apod.). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
warann Odesláno 20. července Nahlásit Sdílet Odesláno 20. července Diky za info. Bracha ma taky jednu, byla v detstvi takova nase spolecna. (Pro nepamateniky - jo v detstvi, meli jsme ji na chalupe a ja na ni drandil po vsi a okolnich lesich cca od 12, bracha je mladsi, tak na ni zacal jeste driv). Tim padem bude o dost starsi jak ty tvoje, odhad je kolem roku 81, myslim, ze tehdy byly novinkou uz ty vyssi riditka. A zrovna nedavno ji bracha daval dokupy a myslin ze daval taky italskej karbec. Takze uz zas beha. Je zluta, ale jmeno zatim nema. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehlan Odesláno 20. července Nahlásit Sdílet Odesláno 20. července Je fajn mít na sedle nějakou plachtu, která jde sundat a hodit do pračky. Současná se mi začíná párat a hledám náhradu. Honda PCX 125 / materiál nylon, kvalitní UV stabilní / bez potisků / Ideálně aby to mělo obšití s gumou a zespod sedla aby látka pokračovala na kapsu na doklady na 2 přezky. Vím, že na Temu a jiných, je toho spousta, ale byl bych raději za kvalitní výrobek. Jestli má někdo dobrou zkušenost, budu rád za radu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xenomorfus Odesláno 20. července Nahlásit Sdílet Odesláno 20. července před 56 minutami, warann napsal: Diky za info. Bracha ma taky jednu, byla v detstvi takova nase spolecna. ..... Za nic ;-). Prvni typy Babett byly 228 a pak hlavne 207. Jednorychlostni s hranatym svetlem. To je typicky poznavaci znak. Zacaly se vyrabet nekdy zacatkem 70-tych let. Takze to bude asi ta, na ktere si jezdil 210- ky s kulatym svetlem byly uz dvourychlostni, to byl "velky pokrok" :-). To bylo na zacatku "osmdesatek". Komplet historii urcite najdes na netu. Jako dite sem zacinal na pionyru. Babettu mel pak strejda (to je Tonda) a ja mu ji jen okukoval. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
warann Odesláno 20. července Nahlásit Sdílet Odesláno 20. července Babetu koupila babicka na chalupu jakoze pro sebe a dedu, ale mam pochyby, ze na ni nekdy sedeli. Byla v podstate pro me a ta legenda okolo byla hlavne pro mou mamu, aby byla v klidu. A jo, byla to jedna z tech puvodnich s 1 rychlosti a hranatym svetlem. Pak prisel parez, rovnez na tutez chalupu a pak tentyz jeste jeden, kteryho jsem si koupil na gymplu tusim za 5kilo . Vzpominam ze jsem na nem jezdil do skoly, byl dost dobitej a u stojanku chybela ta patka dole, takze to byl jakoby rovnej drat. Jsem ve tride, fichtl pred skolou, sviti slunicko a najednou tlemenec od spoluzaku u okna. V tom teple se ten stojan bez koncovky zaboril jednou stranou do rozteklyho asfaltu a pak tam flakl celej. Tak jsem se musel omluvit, ze jdu zachranovat povoz, nez ten asfalt kolem zase ztvrdne . Jo to byly casy 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xenomorfus Odesláno 20. července Nahlásit Sdílet Odesláno 20. července To je pridana hodnota techhle starych povozu. Ze jeden zavzpomina na ty stare drevne casy, kdyz byl jeste mlady. A stojan zaboreny v asfaltu je bezny i dnes u velkych motorek. Nejlepsi je na to vzpominat nekde u pivka ;-). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
warann Odesláno 20. července Nahlásit Sdílet Odesláno 20. července No jo, ale moji nejlepsi kamosi maji firmu na zapalovani do motorek, takze kdyz se tohle tema nacne u piva, tak je to od nich dost casto hlavne kritika ve smyslu, co ma ktera motorka na hovno - z hlediska spolehlivosti, moznosti oprav, pristupnosti k dilum, kvality atd., o ridicich jednotkach nemluve . Takze je to u nas takovy ozehavy tema. Nicmene i tak jsme tomu vcera na sudu venovali, stejne jsko obyvkle, znacnou cast vecera. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xenomorfus Odesláno 21. července Nahlásit Sdílet Odesláno 21. července (upraveno) Jooo, to mas jako z Cimrmana, nekdo nedokaze myslenku udrzet a nekdo ji nedokaze opustit ;-). Nicmene abych jen neplevelil, taxem na Wiki nacucnul typove rady Babetty model 210... Edit: Vyroba se z Povazske Bystrice do Kolarova presunula v roce 1986. Duvodem bylo, ze fabrika v P.B. musela vrhnout veskerou kapacitu na letecky prumysl. Upraveno 21. července uživatelem Xenomorfus 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
semi001 Odesláno 22. července Nahlásit Sdílet Odesláno 22. července Máš fakt pěkný bagety ( jak tomu říkají mé děti ) Jsi dobrý, že si na tom děláš sám, třeba se k tomu taky někdy dostanu Taky mám jednu, koupil jsem ji od zedníka, co nám dělal fasádu, stále několik let ve stodole.. Trochu jsem ji oprášil, nechal udělat generálku a funguje jak má.. Je super na takovéto, rychlé zajetí pro chleba, uhlí atd A samozřejmě pro děti je to super atrakce Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xenomorfus Odesláno 22. července Nahlásit Sdílet Odesláno 22. července Diky, taky mas "bagetu" ve vůni. Parada. Presne jak pises, na takove to mistni popojizdeni okolo baraku je to super. Tak at Ti dlouho a dobre slouzi ;-). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
semi001 Odesláno 22. července Nahlásit Sdílet Odesláno 22. července Ono když se na ni díváš z půl metru, už to taková vůně není Faktem je, že ač jsem zvyklý na velké motorky, tak tohle je taková sranda, to popojíždění mě fakt baví Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Waya03 Odesláno 25. července Nahlásit Sdílet Odesláno 25. července Jezevčík taky ve vůni, přípravy na první delší trip vrcholí 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
warann Odesláno 25. července Nahlásit Sdílet Odesláno 25. července před 2 hodinami, Waya03 napsal: Jezevčík taky ve vůni, přípravy na první delší trip vrcholí Je to vazne krasavec. Kam se chystas? Ja se v tom tak nejak furt placam. Nejvic toho najezdim vlastne do prace, 20km x 2 denne. A na to je proste skutr lepsi, motorka mi nevyhovovala. A ta ADV350 i celkem jede, na beznych silnicich rozhodne nejsem brzdou. Presto bych se obcas na motce svezl. Ale zase je to furt dokola: do prace ni na fakt nechci jezdit a jestli chci druhej kus do garaze na obcasny svezeni pro radost vlastne nevim. Tak vymyslim picoviny jako upgrade na X ADV, ale to mi prijde furt dost cenove nahore anebo teda NC750 s DCT. Ale aby to nedopadlo tak, ze skutra to nenahradi (na dojizdeni horsi) a cistou moto radost z toho taky mit nebudu. Tak nevim. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leopold Odesláno 25. července Nahlásit Sdílet Odesláno 25. července Upgrade na X ADV nie je cesta skuter má oveľa lepšiu spotrebu je ľahší a šikovnejší ty čo to spravili nakoniec majú aj skúter aj X ADV. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
warann Odesláno 25. července Nahlásit Sdílet Odesláno 25. července To mě sice netěší, ale bohužel ani moc nepřekvapuje. No, tím hůř pro mě. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se