Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Ahoj, jsem na Chronomagu nováček, ale už nakažen :-)

Při pátrání po přebytečných hodinkách v rodině jsem našel následující Primky. Mají pro mě trochu nostalgickou hodnotu, ale rád bych aby jste mi někdo poradil zda se hodinky v takovém stavu vyplatí renovovat. Hodinky po natažení chvíli jdou tak věřím že strojek snad bude po vyčištění +- OK.

Také vůbec nevím co je to za typ. Nikde jsem je nenašel (ikdyž uznávám že moc nevím kde hledat).

Po pročtení zdejších stránek jsem našel firmu ELTON a jejich renovace, ale abych pravdu řekl, chtěl bych aby hodinkám zůstala trochu patina od používání a ne aby bylo komplet vyměněno všechno a zůstala původní jenom část strojku.

Předem díky za názory a tipy o jaký tip se jedná

Coolik

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

• Odpovědi 87
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Odesláno

Zda se renovace vyplatí? To záleží na tom, jak moc nostalgickou hodnotu pro tebe mají. Na to si musíš odpovědět sám. Určitě nebude problém je uvést zase do chodu.

Odesláno

Pochromovani - Galvenn Praha

Vycisteni strojku, korunka, osicky - kterykoliv mistni hodinar

Cifernik a rucky - Parexo Pardubice nebo aukro

Secteno a podtrzeno, hodinky jako nove s puvodnim tikajicim strojkem. Rozpocet 1 - 2 tisice.

Návštěvník tolja
Odesláno
Ahoj, jsem na Chronomagu nováček, ale už nakažen :-)

Při pátrání po přebytečných hodinkách v rodině jsem našel následující Primky. Mají pro mě trochu nostalgickou hodnotu, ale rád bych aby jste mi někdo poradil zda se hodinky v takovém stavu vyplatí renovovat. Hodinky po natažení chvíli jdou tak věřím že strojek snad bude po vyčištění +- OK.