Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Veteráni mají vlákno, motorkáři mají vlákno, ale co mid-engined roadstery? Znáte tohle, nějak jsem přehlédl, že by se o tom mluvilo. Bez ohledu na to jako to má šanci na úspěch, líbí se mi. Mid-engined roadsterů pod milion nikdy není dost. Dnes snad kromě legendární Elise ho nedělá nikdo.

 

skoda_compact_roadster_preview_rendering_001-0315-950x650.jpg

 

A tady ještě bratříček - dvojčátko.

 

vw-blue-sport.jpg

 

 

Odesláno

Mluvilo se o tom v souvislosti se spoluprácí Volkswagenu a Porsche. Podle dnešního článku na autowebu, však dává Porsche ruce pryč, takže reálnými výrobci zůstávají Audi a VW. Se škodovkou a seatem se nepočítá.

 

Mě osobně se moc líbí Speedster

post-4645-1242298009.jpg

 

 

Odesláno (upraveno)
Mě osobně se moc líbí Speedster

 

Speedster je trošku převlečená Eliška, s Opel motorem, místo Rovera K-type. I se v Lotusu přímo dělal. Ale samozřejmě paráda.

 

K tomu MG. Čongové se s tím hrozně páraji, ale snad se to už spouští, pár kusů je venku, ale nic naplat je to víc než deset let staré auto s mírným upliftem. Tak snad to další, pokud někdy bude.

Upraveno uživatelem dknespl
Odesláno

Ještě Toyota MR-2 která se už dnes nedělá. Jinak správný rodster má motor v předu a náhon na zadní kola (Mazda MX-5, Honda S2000, Caterham).

post-1861-1242301031.jpg

post-1861-1242301042.jpg

Odesláno (upraveno)
mid-engined to asi nebude,

Ale jo, je to motor pred zadni napravou, taky se uz bohuzel nedela. AC se to snazili zresuscitovat jako project Kimber, s moc peknym faceliftem, ale nic z toho nebylo

 

post-3262-1242301912.jpg

Upraveno uživatelem dknespl
Návštěvník Snow
Odesláno

Stará Z3 je také dobrá, baworák byl tak hnusný až byl krásný. Šíleně dlouhá kapota, maličký interiér, nízké dveře, neohrabaná záď. Myslím si, že takového parchanta BMW už nikdy nevymyslí.

Odesláno
Ještě Toyota MR-2 která se už dnes nedělá. Jinak správný rodster má motor v předu a náhon na zadní kola (Mazda MX-5, Honda S2000, Caterham).

Ano, ano. Motor ve predu a pohon na zadni. :notworthy: Jinak na Jutjub je

nejakejch bombovejch japonciku kde srovnavaj MX5 2dn gen a 3rd gen s MR2 a S2000. MR2 byla uplne out a S2000 zase v jinym levelu jak se dalo cekat, ale co prekvapilo, ze 2nd gen se vyrazne lepe ovladala a nez 3rd gen.

Pro me je ultimatni auto snu S2000, pak MX5 (ktera se snad splni pristi rok) a pak vsechno ostatni na svete.

Odesláno
Ano, ano. Motor ve predu a pohon na zadni. :notworthy: Jinak na Jutjub je
nejakejch bombovejch japonciku kde srovnavaj MX5 2dn gen a 3rd gen s MR2 a S2000. MR2 byla uplne out a S2000 zase v jinym levelu jak se dalo cekat, ale co prekvapilo, ze 2nd gen se vyrazne lepe ovladala a nez 3rd gen.

Pro me je ultimatni auto snu S2000, pak MX5 (ktera se snad splni pristi rok) a pak vsechno ostatni na svete.

Tak si udelejte vlakno na FMR, front mid engined, rear drive :-). Dobre tema na flame war. Jinak vsechny opravdicky sportaky, Porsche, Ferrari, Lambo, Lotus jsou RMR. Druhe kriterium je pod mega CZK, protoze jinak je jich samozrejme hafo.

 

Miata ma bohuzel predni nahon. MR2 je spravne RMR.

Odesláno
relevantní článek o Lotus Evora ve kterém se mimo jiné píše že S2000 končí a na rozloučenou ještě od Clarksona dostala na prdel :)

Pěkný článek, vtipně napsaný a Evora je samozřejmě parádní, ale nesouhlasím se dvěma věcmi. 1) I když vlastní výroba a dílenské zpracování není na úrovni masově vyráběných vozů, určitě to neplatí o samotném vývoji (na Amstradu v matčině ložnici), Lotus živí právě engineering. 2) Trochu paradoxně, technologicky náročnější a velice dobře dílensky zpracovaný, ale výrobně nákladný Lotus Elan z 90tých let byl komerčně propadák a Lotus jeho výrobu zastavil, na druhou stranu spartanská (aušusová) Elise se dělá už 14 let a pořád se velice slušně prodává (a to ještě můžeme přičíst Speedster a Tesla)

Odesláno
relevantní článek o Lotus Evora ve kterém se mimo jiné píše že S2000 končí a na rozloučenou ještě od Clarksona dostala na prdel :)

Jo ze konci je smutny (Ultimate Edition je paradni) , ale aspon se z ni driv stane klasik. :thumbsup_anim: Docela nechapu za jak smesne nizky ceny se prodava v UK a je nutno rict ze anglani maj auta vetsinou v plne vybave. Sorry za pleveleni.

Odesláno
Tak si udelejte vlakno na FMR, front mid engined, rear drive :-). Dobre tema na flame war. Jinak vsechny opravdicky sportaky, Porsche, Ferrari, Lambo, Lotus jsou RMR. Druhe kriterium je pod mega CZK, protoze jinak je jich samozrejme hafo.

 

Miata ma bohuzel predni nahon. MR2 je spravne RMR.

Jak uz moji kolegove drive napsali Miata/MX5/Eunos ja zadokolka s motorem vepredu a insipirovala se klasickymi malymi britskymi roadstery z sedesatych let (Triumph Spitfire, MG Midget Lotus Elan etc) Pokud si ma predstavit legendarni modely od Ferrari a Lamborghini tak se mi roadstery nejak nevybavuji... No flame :angel:

  • po měsících...

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...