dknespl Odesláno 14. května 2009 Nahlásit Odesláno 14. května 2009 Veteráni mají vlákno, motorkáři mají vlákno, ale co mid-engined roadstery? Znáte tohle, nějak jsem přehlédl, že by se o tom mluvilo. Bez ohledu na to jako to má šanci na úspěch, líbí se mi. Mid-engined roadsterů pod milion nikdy není dost. Dnes snad kromě legendární Elise ho nedělá nikdo. A tady ještě bratříček - dvojčátko.
Aldo Odesláno 14. května 2009 Nahlásit Odesláno 14. května 2009 Mluvilo se o tom v souvislosti se spoluprácí Volkswagenu a Porsche. Podle dnešního článku na autowebu, však dává Porsche ruce pryč, takže reálnými výrobci zůstávají Audi a VW. Se škodovkou a seatem se nepočítá. Mě osobně se moc líbí Speedster
dknespl Odesláno 14. května 2009 Autor Nahlásit Odesláno 14. května 2009 (upraveno) Mě osobně se moc líbí Speedster Speedster je trošku převlečená Eliška, s Opel motorem, místo Rovera K-type. I se v Lotusu přímo dělal. Ale samozřejmě paráda. K tomu MG. Čongové se s tím hrozně páraji, ale snad se to už spouští, pár kusů je venku, ale nic naplat je to víc než deset let staré auto s mírným upliftem. Tak snad to další, pokud někdy bude. Upraveno 14. května 2009 uživatelem dknespl
chose Odesláno 14. května 2009 Nahlásit Odesláno 14. května 2009 Mírně , mid-engined to asi nebude, ale líbí se mi od chvíle, co jsem ho viděl poprvé. Co říkáte na matchbox od SMARTu ?
Well Odesláno 14. května 2009 Nahlásit Odesláno 14. května 2009 Ještě Toyota MR-2 která se už dnes nedělá. Jinak správný rodster má motor v předu a náhon na zadní kola (Mazda MX-5, Honda S2000, Caterham).
dknespl Odesláno 14. května 2009 Autor Nahlásit Odesláno 14. května 2009 (upraveno) mid-engined to asi nebude, Ale jo, je to motor pred zadni napravou, taky se uz bohuzel nedela. AC se to snazili zresuscitovat jako project Kimber, s moc peknym faceliftem, ale nic z toho nebylo Upraveno 14. května 2009 uživatelem dknespl
Návštěvník Snow Odesláno 14. května 2009 Nahlásit Odesláno 14. května 2009 Stará Z3 je také dobrá, baworák byl tak hnusný až byl krásný. Šíleně dlouhá kapota, maličký interiér, nízké dveře, neohrabaná záď. Myslím si, že takového parchanta BMW už nikdy nevymyslí.
klobadysek Odesláno 14. května 2009 Nahlásit Odesláno 14. května 2009 Ještě Toyota MR-2 která se už dnes nedělá. Jinak správný rodster má motor v předu a náhon na zadní kola (Mazda MX-5, Honda S2000, Caterham). Ano, ano. Motor ve predu a pohon na zadni. Jinak na Jutjub je nejakejch bombovejch japonciku kde srovnavaj MX5 2dn gen a 3rd gen s MR2 a S2000. MR2 byla uplne out a S2000 zase v jinym levelu jak se dalo cekat, ale co prekvapilo, ze 2nd gen se vyrazne lepe ovladala a nez 3rd gen. Pro me je ultimatni auto snu S2000, pak MX5 (ktera se snad splni pristi rok) a pak vsechno ostatni na svete.
dknespl Odesláno 14. května 2009 Autor Nahlásit Odesláno 14. května 2009 Ano, ano. Motor ve predu a pohon na zadni. Jinak na Jutjub je nejakejch bombovejch japonciku kde srovnavaj MX5 2dn gen a 3rd gen s MR2 a S2000. MR2 byla uplne out a S2000 zase v jinym levelu jak se dalo cekat, ale co prekvapilo, ze 2nd gen se vyrazne lepe ovladala a nez 3rd gen. Pro me je ultimatni auto snu S2000, pak MX5 (ktera se snad splni pristi rok) a pak vsechno ostatni na svete. Tak si udelejte vlakno na FMR, front mid engined, rear drive :-). Dobre tema na flame war. Jinak vsechny opravdicky sportaky, Porsche, Ferrari, Lambo, Lotus jsou RMR. Druhe kriterium je pod mega CZK, protoze jinak je jich samozrejme hafo. Miata ma bohuzel predni nahon. MR2 je spravne RMR.
Lovap Odesláno 15. května 2009 Nahlásit Odesláno 15. května 2009 Miata (aka MX-5) má rozhodne zadný náhon ...
dknespl Odesláno 15. května 2009 Autor Nahlásit Odesláno 15. května 2009 Miata (aka MX-5) má rozhodne zadný náhon ... Ano, chyba na me strane
kubson Odesláno 15. května 2009 Nahlásit Odesláno 15. května 2009 relevantní článek o Lotus Evora ve kterém se mimo jiné píše že S2000 končí a na rozloučenou ještě od Clarksona dostala na prdel
dknespl Odesláno 15. května 2009 Autor Nahlásit Odesláno 15. května 2009 relevantní článek o Lotus Evora ve kterém se mimo jiné píše že S2000 končí a na rozloučenou ještě od Clarksona dostala na prdel Pěkný článek, vtipně napsaný a Evora je samozřejmě parádní, ale nesouhlasím se dvěma věcmi. 1) I když vlastní výroba a dílenské zpracování není na úrovni masově vyráběných vozů, určitě to neplatí o samotném vývoji (na Amstradu v matčině ložnici), Lotus živí právě engineering. 2) Trochu paradoxně, technologicky náročnější a velice dobře dílensky zpracovaný, ale výrobně nákladný Lotus Elan z 90tých let byl komerčně propadák a Lotus jeho výrobu zastavil, na druhou stranu spartanská (aušusová) Elise se dělá už 14 let a pořád se velice slušně prodává (a to ještě můžeme přičíst Speedster a Tesla)
klobadysek Odesláno 15. května 2009 Nahlásit Odesláno 15. května 2009 relevantní článek o Lotus Evora ve kterém se mimo jiné píše že S2000 končí a na rozloučenou ještě od Clarksona dostala na prdel Jo ze konci je smutny (Ultimate Edition je paradni) , ale aspon se z ni driv stane klasik. Docela nechapu za jak smesne nizky ceny se prodava v UK a je nutno rict ze anglani maj auta vetsinou v plne vybave. Sorry za pleveleni.
klobadysek Odesláno 15. května 2009 Nahlásit Odesláno 15. května 2009 Tak si udelejte vlakno na FMR, front mid engined, rear drive :-). Dobre tema na flame war. Jinak vsechny opravdicky sportaky, Porsche, Ferrari, Lambo, Lotus jsou RMR. Druhe kriterium je pod mega CZK, protoze jinak je jich samozrejme hafo. Miata ma bohuzel predni nahon. MR2 je spravne RMR. Jak uz moji kolegove drive napsali Miata/MX5/Eunos ja zadokolka s motorem vepredu a insipirovala se klasickymi malymi britskymi roadstery z sedesatych let (Triumph Spitfire, MG Midget Lotus Elan etc) Pokud si ma predstavit legendarni modely od Ferrari a Lamborghini tak se mi roadstery nejak nevybavuji... No flame
sword2 Odesláno 15. května 2009 Nahlásit Odesláno 15. května 2009 Nové BMW Z4 je sice iba o 1000CZk ale predsa len pod 1M
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se