michca Odesláno 15. května 2009 Nahlásit Odesláno 15. května 2009 Ahoj všichni, jsem tady nováček, ale hltám všechny informace rychle jak to jen jde. Už asi rok zvažuju koupi hodinek a nyní přichází ten správný čas. Proto hledám inspiraci a vidím, že tady na fóru se rádi podělíte o své názory. Cenový strop bych si nedával, spíše porovnával cena/výkon. Zatím mám cca 3 favority, které se liší jak designem, tak i zmíněnou cenou: Hamilton jazzmaster square Archomede pilot Omega seamaster 300m Budu rád za každý komentář, návrhy něčeho nového a pod. Děkuji. Pěkný den všem a "ať čas příjemně utíká". Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.
Apep Odesláno 15. května 2009 Nahlásit Odesláno 15. května 2009 Ahoj všichni, jsem tady nováček, ale hltám všechny informace rychle jak to jen jde. Už asi rok zvažuju koupi hodinek a nyní přichází ten správný čas. Proto hledám inspiraci a vidím, že tady na fóru se rádi podělíte o své názory. Cenový strop bych si nedával, spíše porovnával cena/výkon. Zatím mám cca 3 favority, které se liší jak designem, tak i zmíněnou cenou: Hamilton jazzmaster square Archomede pilot Omega seamaster 300m Budu rád za každý komentář, návrhy něčeho nového a pod. Děkuji. Pěkný den všem a "ať čas příjemně utíká". Mně se z té trojice nejvíc líbí ty pilotky Archimede
Mav Odesláno 15. května 2009 Nahlásit Odesláno 15. května 2009 Pokud můžeš, tak ještě napiš, k jakému účelu hodinky budeš využívat...