Phepe Odesláno 25. srpna 2009 Nahlásit Odesláno 25. srpna 2009 Dobrý den, jsem tu nováček, ale jak jsem četl nějaké příspěvky či recenze, tak jsem zjistil, že mnoho lidí tu má zajímavé modely hodinek a zkušenosti v oboru hodinářství. Chtěl bych si koupit nějaké slušné hodinky, ale jelikož jsem student, tak bych do nich nechěl dát více jak 2000Kč. Mám na mušce tyhle Primky: http://hodinky.inshop.cz/hodinky-prim/pans...-07-quartz.html Jinak mi na značce nezáleží, pouze chci aby byly vodotěsné do 100m, byly přesné(samozřejmě v rámci možností - vím, že extra přesné hodinky za 2K neseženu) analogové a tak nějak slušivé. Snad nejsem moc náročný. Děkuji za jakékoliv rady.
Adam99 Odesláno 25. srpna 2009 Nahlásit Odesláno 25. srpna 2009 Ty Primky jsou čínské, někde tady jsou fotky po nějaké době užívání a rozhodně nesvědčí o nějaké extra kvalitě. Podobný styl jsou např. Casia MTD-1054-1AVEF , někdo už je tady kupoval a byl spokojený. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.