siwi Odesláno 24. února 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. února 2022 Já mám doma tohohle krasavce, ale ta stavebnice je neuvěřitelně propracovaná, má kolem 2500 dílů, jestli se nepletu, nevím, jestli si na něj troufnu.... To musí bejt nádhera! Odesláno z mého SHT-W09 pomocí Tapatalk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
(Miloš) Odesláno 25. února 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. února 2022 Je to krásný, ale došel jsem zatím ke stejnýmu závěru, jako původní majitel, modely mě baví, ale chybí mi ta preciznost, co by si to zasloužilo... Je to propracovaný do neuvěřitelnejch detailů. Uložil jsem to zatím na důchod Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Valderek Odesláno 21. dubna 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. dubna 2022 Sbírka přestěhována Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lacifer Odesláno 21. dubna 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. dubna 2022 před 22 minutami, Valderek napsal: Sbírka přestěhována Povedené , závidím hlavně Superba s Milošem, jinak jen ze zvědavosti kterou že kapelu máš podepsanou na čum kartě z Bruntalu? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Valderek Odesláno 21. dubna 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. dubna 2022 Právě teď, Lacifer napsal: Povedené , závidím hlavně Superba s Milošem, jinak jen ze zvědavosti kterou že kapelu máš podepsanou na čum kartě z Bruntalu? Znalec . . . . kapela Clawfinger Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lacifer Odesláno 21. dubna 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. dubna 2022 před 1 minutou, Valderek napsal: Znalec . . . . kapela Clawfinger Gratuluju, taky pěkný, máme stejný koníky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Valderek Odesláno 21. dubna 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. dubna 2022 před 1 minutou, Lacifer napsal: Gratuluju, taky pěkný, máme stejný koníky Tak můžem dát v srpnu sraz v pevnosti Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lacifer Odesláno 21. dubna 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. dubna 2022 před 3 minutami, Valderek napsal: Tak můžem dát v srpnu sraz v pevnosti Ok, to zní jako plán, i když už mám v plánu červenec Obscene v Trutnově, pokud peněženka dovolí jel bych na oba fesťáky... uvidíme Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Valderek Odesláno 21. dubna 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. dubna 2022 před 3 minutami, Lacifer napsal: Ok, to zní jako plán, i když už mám v plánu červenec Obscene v Trutnově, pokud peněženka dovolí jel bych na oba fesťáky... uvidíme Pevnost je základ ostatní dobrý, ale pevnost je pevnost Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lacifer Odesláno 21. dubna 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. dubna 2022 Máš recht, byl jsem naposledy 2015, nejvyšší čas se vrátit k tradici Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Valderek Odesláno 21. dubna 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. dubna 2022 před 7 minutami, Lacifer napsal: Máš recht, byl jsem naposledy 2015, nejvyšší čas se vrátit k tradici To je řeč Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Steke_m Odesláno 22. dubna 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. dubna 2022 Před nějakou dorazilo další Subaru do rodiny. Škoda, že jen v 1/18 od Otto na fotku jsem ho vyndal z vitrínky a je to prostě pěkný model. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marapis Odesláno 22. dubna 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. dubna 2022 Něco pro pobavení Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
financ Odesláno 22. dubna 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. dubna 2022 to se pozná vyrovnaná povaha. Musí být radost někoho takovýho potkat na silnici na mašině Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Valderek Odesláno 22. dubna 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. dubna 2022 před 11 minutami, Marapis napsal: Něco pro pobavení Pána zřejmě Lego neoslovilo a dal to značně najevo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uff Odesláno 23. dubna 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. dubna 2022 Se mu nedivte, je fanda do motorek a uz vidi to Lego pod stromeckem misto vysneny prilby... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vicomt Odesláno 29. dubna 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. dubna 2022 Alpina B12 5.7 v měřítku 1:18 od firmy OTTOMOBILE. BMW 850 CSi představovalo vrchol v nabídce řady 8 generace E31. Pokud někomu nestačila sériová Osmička, mohl si objednat vůz značky Alpina, který vznikal na jeho základech. Alpina B12 5.7 Coupe sice stojí na základech modelu 850 CSi, ale nikdy nevznikal jako dodatečná úprava hotového vozu, ale byl od počátku vyráběn v těsné součinnosti s automobilkou BMW. Motor a řada dalších komponentů přepracovaných u značky Alpina byla dodána na výrobní linku. Následně byl vůz dokončen v Buchloe, sídle firmy Alpina. Alpina B12 5.7 Coupe představuje hodně ojedinělý model, kterého se vyrobilo pouhých 57ks. Je to poměrně vzácný a exkluzivní zástupce první generace BMW řady 8, i když na první pohled se může zdát, že se od něj prakticky neliší. Na exteriéru byly provedeny opravdu minimální viditelné změny, to je pro značku Alpina typické. Nejvýraznější změnu vzhledu představuje kapota s řadou výdechů za výklopnými světlomety a vstupem NACA ve svém středu. Klasikou jsou zlaté pruhy na karoserii a kola v designu typickém pro značku Alpina. Hlavní změny se odehrály pod kapotou, kam zamířil vidlicový dvanáctiválec S70B56 se zvýšeným objemem z 5,6 l na 5,7 l a řadou dalších úprav. Disponoval nejvyšším výkonem 306 kW (416 k) a točivým momentem 570 N.m. Pro srovnání lze připomenout, že výchozí provedení tohoto motoru pro BMW 850 CSi nabízelo výkon 280 kW (381 k) a točivý moment 550 N.m. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
(Miloš) Odesláno 29. dubna 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. dubna 2022 Tak to je nádhera, jak běžný BMW moc nemusím, tak 635, 850 a pár dalších jsou prostě boží... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Murphy97 Odesláno 29. dubna 2022 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 29. dubna 2022 Krasny model! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vicomt Odesláno 6. května 2022 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. května 2022 Mercedes-Benz 560SEL AMG v měřítku 1:18 od firmy Ottomodels Prvním modelem „třídy S” byl typ označený W116,který se vyráběl mezi léty 1972-1980. Řada W126 se začala vyrábět v prosinci 1979, ve výrobě vydržela do dubna 1992 - což je poměrně dlouhá doba na výrobu jednoho modelu. Design sedanu byl dokončen v roce 1975, kupé o dva roky později. Při uvedení na trh v roce 1979 to už tak nové auto nebylo. Byl to první Mercedes, který neměl chromované nárazníky a místo nich použil plastové, které byly zakomponovány do vzhledu karoserie a od faceliftu v roce 1986 byly lakovány v barvě karoserie. Řada W126 nabízela výbavu, kterou dnes už považujeme za samozřejmost. Airbag ve volantu bylo možné v roce 1981 koupit za příplatek, airbag spolujezdce se nabízel od roku 1988. Standardem byly dva airbagy už v roce 1991. Rovněž ABS bylo mezi příplatkovou výbavou, stejně jako kontrola trakce od roku 1989, vzduchový podvozek, atd. V dieselové variantě se nabízel motor V6 (většina prodejů v USA)V benzínové variantě se nabízely motory V6 a V8. Většina prodejů byly motory V8. Varianta 380 S byla V8 o objemu 3,8 litru, s výkonem lehce přes 200 koní. Vrcholem byl model 560 SEL, který měl pod kapotou 5,6litrovou verzi V8 M117 s maximální rychlostí 240 km/h. Na konci 60. let byly k mání sériové Mercedesy SEL s V8 6,3lit a dokonce i 6,9 litru. Úpravce AMG v té době ještě nebyl součástí automobilky Mercedes-Benz, řada W126 upravená u AMG tak byla přímým nástupcem předchozích modelů SEL. Motor V8 pod kapotou zůstal, jeho objem se zvýšil z 5,6 na 5,9 litru s výkonem 385 koní a 520 Nm. AMG dodalo unikátní čtyřventilové hlavy válců. Aby se motor pod kapotu vešel, musel být rozšířen motorový prostor. Omezovač rychlosti v té době ještě nebyl povinný, maximální rychlost tak byla 265 km/h. Dalšími úpravami je širší rozchod kol, silnější brzdy. Jiné jsou také nárazníky, šestnáctipalcová kola v designu AMG. Do několika kusů AMG namontovalo manuální převodovku. Třídu S jste si mohli koupit s krátkým nebo dlouhým rozvorem náprav, 2 935 nebo 3 070 mm. Kupé bylo kratší, mělo rozvor 2 850 mm. Do aukce jde Mercedes-Benz 560SEL 6.0 AMG generace W126 (garaz.cz) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se