Přejít na obsah

Sberatelstvi - modely aut a motocyklu


Doporučené příspěvky

Nádherný modely pánové, pěkně se na to kouká.

Ještě něco k těm retro hračkám, možná jsem to tu už i dával, tramvaj a trolejbus, oboje funkční. Dal jsem to otci k vánocům, ale nemůžu to v jeho hobby místnosti už nějak najít.

post-34750-0-51173400-1522703736_thumb.jpg

post-34750-0-42862300-1522703738_thumb.jpg

post-34750-0-06274800-1522703740_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nádherný modely pánové, pěkně se na to kouká.

Ještě něco k těm retro hračkám, možná jsem to tu už i dával, tramvaj a trolejbus, oboje funkční. Dal jsem to otci k vánocům, ale nemůžu to v jeho hobby místnosti už nějak najít.

Parádní kousky... s krabičkou. Dnes už se takové hračky spíše neseženu...a když, tak se pořádně zaplatí. To už je ale v dnešní době standard za pěknou věc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Herdek to jsou krasavci, to bych moc chtěl ve sbírce !

 

 

Nádherný modely pánové, pěkně se na to kouká.

Ještě něco k těm retro hračkám, možná jsem to tu už i dával, tramvaj a trolejbus, oboje funkční. Dal jsem to otci k vánocům, ale nemůžu to v jeho hobby místnosti už nějak najít.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Volkswagen Golf 1 Cabriolet

Výrobce Norev, měřítko 1/43

 

Otevřená verze VW Golf pojmenovaná Golf Cabriolet (v Americe Rabbit Convertible) byla prodávána od roku 1980 do roku 1993, tedy i v době, kdy už byla na trhu druhá generace golfu. Ta ovšem neexistovala ve verzi kabrio a nástupcem prvního Golfu Cabriolet se stalo až kabrio odvozené ze třetí generace golfu. ?Jedničkový? kabriolet měl zesílenou karoserii, ochranný oblouk a bohatou výbavu. Vinilová nebo látková střecha se stahovala a natahovala ručně, až v roce 1991 bylo uvedeno i elektro-hydraulické ovládání střechy. Určitě není bez zajímavosti, že narozdíl od jiných kabrioletů té doby, neměl Golf Cabriolet slídové, ale skleněné zadní okno a dokonce s vyhříváním! Zajímavý je i fakt, že si kabriolet z designerského pohledu zachoval malé zadní sdružené svítilny, typické pro verze před faceliftem.Za výrobu kabrioletu byla od začátku do konce zodpovědná karosárna Karmann v Osnabrücku, kam Volkswagen dodával motory, podvozek a interiér. Vzhled kabrioletu se po celou dobu produkce neměnil, pouze v modelovém roce 1984 dostal větší palivovou nádrž a menší rezervní kolo. Vzniko i několik limitovaných edicí kabrioletu, jako například Etienne Aigner, Carat, Wolfsburg nebo Best Seller edition.

post-8128-0-96401800-1523101398_thumb.jpg

post-8128-0-28616300-1523101410_thumb.jpg

post-8128-0-69561500-1523101450_thumb.jpg

post-8128-0-98913600-1523101476_thumb.jpg

post-8128-0-46573000-1523101486_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...a jako slibovanou technickou lahůdku přidám automobil dnes již neexistující německé značky NSU typ Ro 80 z roku 1972. Ro v typovém označení znamená, že vůz byl vybaven Wankelovým rotačním motorem. Maxichamps 1/43:

 

post-437-0-70808800-1523183318_thumb.jpg

post-437-0-81498800-1523183325_thumb.jpg

post-437-0-31970100-1523183331_thumb.jpg

post-437-0-54742500-1523183337_thumb.jpg

Upraveno uživatelem siwi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...