Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 252
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Odesláno

Naposled jsem platil DPH z ceny uvedené na zásilce t.j 48 $. Navíc bylo 260 Kč od DHL za služby proclení. I tak to dohromady bylo méně než DPH z celé částky hodinek.

Odesláno

Jaj tak už konečně chápu i ten předchozí příspěvek, jsem si musel poposednout... Zdražení služeb z 260 Kč na 490 Kč je teda hnusné výpalné za nic.

  • po 4 týdnech...
Odesláno

Vcera mi odtial prisli hodinky seiko 5 snzg15k1.Vobec nefunguju. Pisal som im mail a odpisali mi, ze si to mam dat opravit alebo poslat im hodinky naspat, s tym ze budem platit postovne tam aj spat, co je asi 50 eur. Mohli by ste mi poradit, co s nimi moze byt a ci by sa mi oprava neoplatila viac ako platit postovne? Dakujem.

Odesláno

Čo chceš počuť? Zájdi s nimi k hodinárovi, vysvetli situáciu, nech sa na ne pozrie a nech ti povie, čo s nimi je. Podľa toho, čo sa dozvieš, ich buď nechaj opraviť a oni ti opravu refundujú, alebo im ich vrátiš a oni ti vrátia peniaze. Pokiaľ sa nemýlim, tak ti vrátia aj peniaze za poštovné, ktoré zaplatíš...

Odesláno (upraveno)
  V 13. 2. 2015 v 7:37, ando852 napsal:

Vcera mi odtial prisli hodinky seiko 5 snzg15k1.Vobec nefunguju. Pisal som im mail a odpisali mi, ze si to mam dat opravit alebo poslat im hodinky naspat, s tym ze budem platit postovne tam aj spat, co je asi 50 eur. Mohli by ste mi poradit, co s nimi moze byt a ci by sa mi oprava neoplatila viac ako platit postovne? Dakujem.

Pokud Ti k nim poslali kartičku s vyznačením prodejce a data koupě, pak u nich platí mezinárodní záruka. Zkontaktoval bych proto Altro, což je oficiální distributor pro ČR a tuto záruku u nich uplatnil. 

Upraveno uživatelem lucid
Odesláno
  V 13. 2. 2015 v 8:13, lucid napsal:

Pokud Ti k nim poslali kartičku s vyznačením prodejce a data koupě, pak u nich platí mezinárodní záruka. Zkontaktoval bych proto AZWatch, což je oficiální distributor pro ČR a tuto záruku u nich uplatnil. 

 

Tondo, CreationWatches není autorizovaný prodejce a neposkytuje mezinárodní záruku. Jen díky tomu může mít cenu takovou, jakou má. Poskytuje jen 2 letou vlastní záruku. Je to i v jejich pravidlech prodeje:

 

 

Is CreationWatches.com an Authorized dealer?

We are not authorized dealers for the brands we carry, because we want to offer you lower prices. Manufacturers do not allow dealers to offer both manufacturer warranty and low prices, so all dealers must choose only one or the other. And so you too have the decision to make about which is more important to you. To help you choose us, in addition to low prices and great selection, we cover every watch we sell with our own 2-year warranty. Just like the manufacturer, it covers all manufacturing defects and associated costs except the one-way shipping from you to us. And to minimize the chance that you will ever need it in the first place, we inspect each watch before it leaves our warehouse. Lastly, we have a long history of satisfying customers with 100% brand new, complete, authentic watches, attentive customer service, and fast shipping. We believe that the benefits we offer make us the best choice to satisfy your watch needs. We hope you agree, and we look forward to serving you.

Odesláno (upraveno)

Aha, já od nich nikdy nic nebral, tak jsem jejich podmínky nezkoumal, nicméně bych ten dotaz na Altro adresoval, ni za to nedá.

Edit: omluva za chybný název společnosti - správně se samozřejmě jedná o Altro.

Upraveno uživatelem lucid
Odesláno (upraveno)

Dakijem za rady. Ked ich donesiem k hodinarovi, aby sa na ne pozrel tak uz mi podla mna neuznaju zaruku, ked budu otvorene. A peniaze za postovne mi pravdepodobne nevratia. toto je z ich stranky: 

 

All purchases from CreationWatches.Com are entitled to a 30-Day Money Back Guarantee. If you are not happy with your purchase for any reason, you can return us your watch in its original condition without any defects within the first 30 days following your purchase. All shipping, handling and packaging costs will be charged to the buyer. Actual shipping costs to the buyer will be deducted from the final refund amount (So even if you did not pay for shipping i.e. opted for Free Shipping, the actual shipping cost will still be deducted from the refund amount).

 

Takze ak som to spravne pochopil ak im ich iba vratim a budem chciet spat peniaze, tak mi zauctuju este aj to ich free shipping. Mna najviac stve, ze mi poslali uplne nefunkcne hodinky. Neviem, kde sa mohla stat chyba mozno ich neskontrolovali pred odoslanim, alebo sa pokaslali po ceste. Aj tieto dve vety ma dostali :

 

We do not accept faulty watches for return or exchange. All our watches are checked before sending to you.

Upraveno uživatelem ando852
Odesláno (upraveno)

No tak pokud jim to nechceš posílat (což je blbost), tak nemáš moc jinou možnost. Ptal ses jich, jestli ti případný náklady na opravu uhraděj?

 EDIT: A stejnak to bude nějaká kravinka, vem je k slušnýmu hodináři a hotovo..

Upraveno uživatelem Micey
Odesláno

Autorizovaný dealer předpokládám, že ne, ale pokud Ti z CreationWatches napsali, ať to necháš opravit, že to pak zaplatí... Otázka je, jak se k tomu pak postaví, až jim ten účet předložíš.

Odesláno

Sice pozdě, ale také se přidávám k pozitivnímu hodnocení. Vše v naprostém pořádku. Bohužel DHL si teď pokaždé účtuje 490,-, řešil jsem to i nedávno v práci, když objednáváme zboží mimo EU.

Odesláno

V pátek objednáno, po víkendu v ČR, 3 dny tahanice s celním úřadem, doplatek 700 Kč. Ještě to jde, za eshop naprostá spokojenost (DHL tracking atp.), ale celní správa ****. ;)

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Aktuálne som to riešil...

ženička bola taká zlatá a zavolala mi, že som uviedol platbu v hotovosti a t.z. príplatok 12 Eur či som si toho vedomý...tak vravím, že nie, že uhradím colný dlh prevodom a hotovo....tak aj bolo. Poslali mi vyúčtovanie colného dlhu k predmetnej zásielke, ja som ho zaplatil a poslal im potvrdenie o zaplatení, aby bolo možné uvolniť zásielku :-) Takže spokojnosť t.z. bez "GLOBALNEJ ZÁBEZPEKY" 

citujem DHL:

Úhradu colného dlhu je možné realizovať bankovým prevodom alebo kuriérovi pri doručení zásielky.

Prosíme o oznámenie, akým spôsobom budete hradiť colný dlh.

Za použitie globálnej colnej zábezpeky DHL pri colnom prerokovaní zásielky si účtujeme poplatok vo výške 2% z hodnoty colného dlhu, min. však 12 EUR a max. 90 EUR vrátane DPH.Úhradu colného dlhu je možné realizovať bankovým prevodom alebo kuriérovi pri doručení zásielky.

  • po měsících...
Odesláno

Poslal som im vo februari hodinky obratom naspat, kedze prisli nefunkcne na zarucnu opravu. Dohodnut sa s nimi vyzadovalo dost emailov, kedze polku odpovedi co mi poslali vyzeralo ako by ich pisal robot a stale mi posielali odkazy na ich stranku, kde su tie ich podmienky celkom nevyhodne pre zakaznika a dost nezrozumitelne.Postovne som hradil sam. Teraz mi po 3 mesiacoch poslali mail ze mam zaplatit za opravu 20 eur a postovne dalsich 11 :-D Cize ta ich warranty nula bodov.Dufam ze sa s nimi este dohodnem aby som neplatil aspon za tu opravu. Takze ja s tymto obchodom moc dobre skusenosti nemam.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...