Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno
... Taky vím, že stokilovej motard by to nandal každýmu mimo dálnici a to, že ho nemám je tím, že na něj nemám. :wheelchair:

 

To se mi nejak nezda. Celkem by me zajimalo, co se da do tech 100 kil narvat za motor a podvozek?

Odesláno

Myslim,ze Mechano to myslel spis obrazne.....vahy u dobrejch motardu se pohybujou okolo 170.Sice se da na tehle motardovejch bestiich delat kde co--prilozene foto Rubense Xause--ale zmrzlina vyuzije sebemensi rovinky k odpoutani a ty na tom sedis,diky absenci kapot, jak roztazenej destnik a to se neda vydrzet dlouho :thumbsup_anim:

post-4087-1253092144.jpg

Odesláno
Myslim,ze Mechano to myslel spis obrazne.....vahy u dobrejch motardu se pohybujou okolo 170.Sice se da na tehle motardovejch bestiich delat kde co--prilozene foto Rubense Xause--ale zmrzlina vyuzije sebemensi rovinky k odpoutani a ty na tom sedis,diky absenci kapot, jak roztazenej destnik a to se neda vydrzet dlouho :thumbsup_anim:

Jo, to asi všechno sedí, jen snad že když chceš jezdit, třeba do práce anebo vůbec častěji, zjistíš, že třeba Bůza se "odpoutává" tak trochu přespříliš. Nemluvě o tom, že někdy do toho prší.

Jinak ale na opravdu dlouhé cesty bych taky bral něco silnějšího a aerodynamičtějšího (jak už jsem psal, kdybych na to měl). :crying_anim:

Odesláno (upraveno)
Jo, to asi všechno sedí, jen snad že když chceš jezdit, třeba do práce anebo vůbec častěji, zjistíš, že třeba Bůza se "odpoutává" tak trochu přespříliš. Nemluvě o tom, že někdy do toho prší.

Jinak ale na opravdu dlouhé cesty bych taky bral něco silnějšího a aerodynamičtějšího (jak už jsem psal, kdybych na to měl). :crying_anim:

JO,JO ,ja zkusil na letosek Aprilky,tuono a na chvilku dorsoduro,nechal jem si k tomu R1 na rychlejsi svezeni s kamosema.Erku jem vytahnul opravdu malo,protoze me dostal ten motard...pohodlicko,dostanu se do kazdy vesnice,aniz bych byl vyklepanej jak startka,super ovladani po meste a kdyz chci,sjedu s tim do lesa na houby.----------------o Husobrkach nevim bohuzel nic,jen ze se to prej dost sere...ale to mam jen co se povida

Upraveno uživatelem xxxxxfazerxxxxx
Odesláno
Myslim,ze Mechano to myslel spis obrazne.....vahy u dobrejch motardu se pohybujou okolo 170.Sice se da na tehle motardovejch bestiich delat kde co--prilozene foto Rubense Xause--ale zmrzlina vyuzije sebemensi rovinky k odpoutani a ty na tom sedis,diky absenci kapot, jak roztazenej destnik a to se neda vydrzet dlouho :thumbsup_anim:

 

Osobne si myslim, ze podvozky soucasnych supersportu jsou perfektni a zkousnou taky kde co, navic na rovince budou urcite excelovat proti motardu. Na nejakej silenej klikatici bude s motardem asi dost legrace, ale takovych v realnym provozu moc neni...

 

BTW peknej kousek na ty fotce, klobouk dolu :thumbsup_anim:

Odesláno
Husqvarna? Husaberg? 115/107 suchá váha. Přes 50 koní a nějakej podvozek to mít asi bude.

 

VS. napr. Suzuki GSX-R 1000 K6... hmotnost bez náplní 166kg a do toho 178 kobilek...podvozek dle meho exceletni ;-)

 

Odesláno

Info pro všechny zájemce... H2 už má tří zájemce o koupi... Pokud si je jeden z těch tří nevezme (a jedním kdo o H2 za 200 uvažuje jsem i já) tak se ozvu těm kteří mi napsali SZ :)

Odesláno
VS. napr. Suzuki GSX-R 1000 K6... hmotnost bez náplní 166kg a do toho 178 kobilek...podvozek dle meho exceletni ;-)

Jojo, svatá pravda. Jen je to motorka na okruh na né na ježdění po Čechách. A kobilky jsou taky fajn. :thumbsup_anim:

Návštěvník Snow
Odesláno
ja by som chcel napr nieco take :) abo hociake eFko z cias ked sa do toho este miesal Enzo

 

Vypadá báječně, bohužel se takový tvarů už nikdy nedočkáme. Co je to za model ?

Odesláno
Osobne si myslim, ze podvozky soucasnych supersportu jsou perfektni a zkousnou taky kde co, navic na rovince budou urcite excelovat proti motardu. Na nejakej silenej klikatici bude s motardem asi dost legrace, ale takovych v realnym provozu moc neni...

 

BTW peknej kousek na ty fotce, klobouk dolu :thumbsup_anim:

 

Dle myho názoru je to v rukách hlavně. A zcela subjektivně, v realnym provozu jsou supersporty na prd, cesky silnice prejou spis enduru nebo SM ;)

Návštěvník Snow
Odesláno (upraveno)
české silnice jsou zhusta určené spíše pro BVP, T 72 a jinou bojovou techniku. Alespoň v StČ kraji myslím.

 

Já bych chtěl jezdit v tomhle. Ideál by bylo mít k tomu i řidiče :)

 

603, bože, to bylo auto, měli jsme tři. Dvě černé a jedna měla krásně blankytnou barvu, pozor, ne přestříkanou, ale byla to originální barva přímo z výroby. Dnes si hodně vyčítáme, že jsme si modrou nenechali.

 

Bílá je elegantní :speak_cool: .

Upraveno uživatelem Snow
Návštěvník Tada
Odesláno

Tatra 603 to je geniální auto... V té době se takový design a technologie u limuzíny prostě neviděly. Navíc úžasná aerodynamika - i lanko ruční brzdy bylo na podvozku schované pod kapotáží.

 

Na českých silnicích musela fungovat super - malá kola a pneumatiky z vysokým profilem.

 

Moje vozidlo jezdí na R15 205/65 a nemůžu si vynachválit ten komfort srovnatelný snad jedině s létajícím kobercem :)

 

Dobové reklamy na T603:

 

 

Odesláno
Bílá je elegantní :speak_cool: .

Ano, vím to ;)

Dospěl jsem k závěru, že bych vlastně potřeboval 2 ks. Nebo k tomu i volhu. V Tatře bych jezdil já a jako správný snob - v druhém autě by jezdil můj klobouk. Hůlka by ovšem jezdila se mnou.

Odesláno
Vypadá báječně, bohužel se takový tvarů už nikdy nedočkáme. Co je to za model ?

250 GT Lusso

pre mna obecne sportove auticka od zaciatku motorsportu do takych 70. rokov uzasna zalezitost

aj tie "ludovejsie" maju obrovske caro ako napr alfa 2000GTV, Triumph TR6(kamosov otcim ho ma a je to SUPER kára)......a je tam este toho hafo

a taktiez obdivujem modely od tatry az kym neprisla 613 ajked aj ona ma iste caro ale uz to neje ono

pridavam jednu foto na oblizanie monitora :)

post-4389-1253208781.jpg

Odesláno

sry, ze to pcham sem, ale berem to uz ako vseobecne vlakno o autach atd.

 

Riesim teraz dilemu ci sa mi oplati chodit do skoly z Bratislavy do Prahy (jizak :D) autom.

Isli by sme vzdy ja plus minimalne 1 (delili by sme si benzin) a zrejme kazde 2 tyzdne (v piatok podvecer do ba, pondelok pred obedom spat).

Neviem ako je na tom D1 ci sa tam vobec da jazdit v tych casoch normalne a ci su vsade same obmedzenia. A ako je to s nou v zime?

 

V prahe by som jazdil naozaj len vynimocne, predsa len ta mestska doprava tam je lepsia.

 

Dostal som totiz ponuku od kamarata na alfu 147 za 4k ale o tie prachy by ani neslo, len proste chcem realne zhodnotit ci autom alebo lepsie vlakom...

 

Budem vdacny za vsetky nazory, ktore mi pomozu s rozhodovanim.

Odesláno (upraveno)

Omezeni je tam hodne a v zime staci jedna bouracka a je to cesta na 6 hodin, kdyz to odklidi vcas. Kdyz ne, tak klidne jeste dyl. Z hlediska nakladu se ti to myslim urcite vyplati jezdit vlakem.

Upraveno uživatelem speedmaster
Odesláno

sice to autem pojedes rekneme 2,5-3 hodiny podle toho jak jezdis, ale ja bych jezdil vlakem. cas vyuzijes bud ctenim script nebo cimkoli jinym. pojedes EC takze pekne prostredi. a naklady jsou uplne jinde. usetrene penize pretavis na tekuty mok, jidlo a holky.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...