Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • po měsíci...
Odesláno

Moje příští auto:

Vždycky to bylo Audi a nic jiného to nebude (s výjimkou cabria na léto a to taky jen dočasu :-)

Kdy?

Jak se znám do roka a do dne ...

Proč až do roka a do dne?

Protože ho vůbec nepotřebuju!

Tak proč ho chci mít?

No přece pro radost a požitek!!!!

 

Určitě a jen Quattro s automatem, jako všecky predchozí :-)

 

post-5108-094018500 1295024360.jpg

Odesláno

Moje příští auto:

Vždycky to bylo Audi a nic jiného to nebude (s výjimkou cabria na léto a to taky jen dočasu :-)

Kdy?

Jak se znám do roka a do dne ...

Proč až do roka a do dne?

Protože ho vůbec nepotřebuju!

Tak proč ho chci mít?

No přece pro radost a požitek!!!!

 

Určitě a jen Quattro s automatem, jako všecky predchozí :-)

 

post-5108-094018500 1295024360.jpg

 

Odpustím si kecy o "audinářích" :) protože vím, že na tebe by nesed+ěly :) :) :) a po technické a motivační stránce plně chápu :D
Odesláno

Audi pěkné! Já jsem se dlouho rozmýšlel a nakonec asi půjdu do Mondeo Titanium X 2.0 EcoBoost SCTi 149 kW. Je do 900 tisíc a 3 týdny jsem s tím jezdil a byl jsem spokojenej za tu cenu. Zvlášť mě překvapilo to ticho v autě, ve své třídě asi to nejtišší - v podstatě se to chová jako s elektromotorem.

 

Posted Image

Návštěvník Tada
Odesláno

Nova petkova raa ke famozni, skvela kabina a i vyborne jezdi. S motorizaci 35i je to opravdu vynikajici.

 

5GT je na druhou stranu dost katastrofalni auto, spatny podvozek, mizerny vyhled z auta, pokud v tom neni V8 tak je to pocitove hodne line a jako pridavek je oproti obycejne 5er i dost oskliva. A ta cena taky neni koser...

Odesláno

tado, nevím nevím, četl jsem pro zabavu dost recenzí a přijde mi, ze z nich akorát děláš výtah. Známej gt ma a je happy. Docela důležitej detail je, ze to není technicky 5 ale vpodstatě mpv na bázi 7 řady, což vysvětluje tu "lenost" a zároveň zapříčiňuje neférovost srovnávání s 5 řadou. A zdůvodňuje tu cenu ;)

Odesláno (upraveno)

Snad poprve souhlasim s Tadou. Teda techniku mam jen nactenou, nikdy jsem v tom nejel, ale co jsem cetl, to presne koresponduje s tim, co napsal Tada. Vzhled je vsak jasna traga a pridana hodnota proti petce kombi nula. Ze je majitel GT happy je snad jasne, jinak by si ho nekupoval. Ale zda se mi, ze ve srovnani s petkou zde hraje roli jedine vyjadreni statusu. Mam na to, abych si koupil drazsi a mene prakticke auto, nez je petka. A kdyby to chtel vyjadrit jeste jasneji, tak si koupi X6. Ale treba se mylim a v tech autech je nejaka skryta kvalita, o ktere nikdo nevi a tajne se sdeluje jen majitelum. Nicmene ja jezdim ve starem Mondeu, takze spise inklinuji k Josef01novi a o Baworacich jen blbe kecam. Mondeo je holt working class hero.

Upraveno uživatelem Hasňa
Odesláno

No vždy jsem byl ujetej do bmw (vlastně pořád jsem) a ted nějakým omylem jezdím v A8, ale nemůžu si stěžovat, chtěl jsem pohodlnou limuzínu chtěl jsem 4x4 a musím říct že vše je ok, vzduchovej podvozek,pohodlí,klídeček a průměrná 9 l nafty a to je smích na tak velkej kolos v automatu a 4x4 a to na spotřebu nejezdím. Pak mám ještě tři červeňásky :smile_anim: š 105 L najeto 36tkm (uloženka nostalgická), poloviččino Mini Cooper S (super hračka) a 911(peklo) taky red. Jsem do aut prostě blázen :)

Odesláno

Jo to je gut auto. Osobně bych šel do BMW 5 a ještě radši do GT, ale audi je fakt dost dobrý.

 

Bmw 5ka dobrá volba ,ale GT nebrat jediné v čem je dobré je vnitřní prostor....

Návštěvník Tada
Odesláno

boo-beek: No ja pouze sumarizoval to, co jsem u obou aut zjistil pri testovaci projizdce.

Odesláno

ach jo. Řešit užitnou hodnotu u bmw obecně mi přijde mimo, to auto nekupuje člověk kvůli největšímu kufru za nejmíň peněz. Řešit ji u Gt mi přijde 2x mimo, stejně jako srovnávat s 5 řadou. To auto je nafouklý něco-jako-mpv na, opakuji, bázi řady 7, takže velký a pohodlný. Ne sportovec, ne praktický auto. Důvod pro koupi asi bude nejspíš touha po řadě 7 v extravagantním nebo rodinném provedení.

Návštěvník Tada
Odesláno

No tak ja ani od 5GT nechtel sportovni jizdu, nechtel jsem ji ani po obycejne 535i, ale to auto se klatilo jak vejtraska v jakemkoliv rezimu jizdy, rizeni bylo hodne odtazite, no proste hruza. A zase o tolik vyssi teziste nez normalni sedan to nema. Cekal jsem ze to nepojede o nic hur nez normalni petka a ono to jelo fakt spis jak dodavka, coz je u BMW proste trapne... Kufr neresim, dva lidi na tyden se spakuji i do 150L kufru u Mazdy MX5 :)

Odesláno (upraveno)

Uff... Nebudu to zdržovat - chce mi někdo rozmluvit tohle? 3.0D V6, 240 nebo 275 koní. Ještě asi měsíc, dva - ale zatím je to favorit...

 

Posted Image

Upraveno uživatelem mmako
Návštěvník Tada
Odesláno

Mmako: Jaguar v dizlu nebrat, jinak auto je to fajnove, znam par majitelu a ti jenom chvali :)

Odesláno (upraveno)

boo-beek: Nesouhlasim s Tebou. Ani v jedne vete. Vidim to uplne jinak. Ale tak to uz ve svete chodi. Myslim, ze resit prakticnost u GT je naopak to prvni. Sam to rikas, rodinne provedeni. Kdyby to zakaznici neresili, tak si koupi prdackou sedmicku a hotovo. Myslim, ze resit prakticnost u jakehokoliv auta na bezne jezdeni, neresim veterany, nebo supersporty, neni mimo ani nahodou a resi ji vsichni. Kolega v praci si ted koupil Carreru 4S a kdyz jsem se s nim bavil, tak mi rikal, ze hledal hodne dobreho sportaka, do ktereho ale da sve dve petilete deti. Proste resit prakticnost u Carrery neni zadne kacirstvi. A rikat, ze resit uzitnou hodnotu u BMW je mimo, je kravina. A u mastodontniho GT, ktere je vlastne hatchback, uz vubec ne. Musi se tam narvat decka, nebo dva bagy, nebo neco jineho, treba velky pes. Proste, vidim to uplne jinak. Navic obrovske mpv BMW neni zadny Rolls, Koenigsegg, nebo Veyron aby se clovek vznasel v obacich a nebyl v kontaktu s realitou. BMW je normalni, asi lepsi, v kazdem pripade o dost drazsi auto. Jezdil jsem v nem taky hodne a bylo to fajn, ale zadna jina planeta, nebo deset trid a podobne.

Upraveno uživatelem Hasňa
Odesláno

Tak bmw je z těch normálních aut prostě nejvíc dělaný pro řidiče, je prostě víc zaměřené na pocit z jízdy a pokaždé když sednu do báwa tak s autem prostě člověk sroste hodně rychle (jasně že jsou vyjímky) Ale kupovat carreru 4S na ježdění ve čtyřech no potěž pán bůh.Ikdyž jako malý baby tam vleze,ale ten porod je dávat do sedaček a zas ven no nevím...Jako dvakrát do měsíce na výlet ok,ale jinak to není ideální rodinné auto.Za mě je to auto pro dva+kabelka :smile_anim:

 

A co se týče toho naftového Jagu tak někde dokonce vyhrál test ve své třídě,ovšem za mě když auto typu jaguár tak benzín a v benálu to není levná hračka, je to pro lidi co jsou ochotni se odlišovat a nevadí jim, že se auto s..e víc než je zdrávo, ale třeba se už polepšili.

Odesláno

Já mám rád dvě auta, nejvíc Jaguar XJ, ten starý a vlastně je jedno, jestli 3,2 L, 4,0L, nebo rovnou XJR, i Daimnler V 12 by byl dobrý. Pak ale rozhodla praktičnost, BMW 7 E 38 a obyčejný 2,8 V6. Jo, šilhám po osmiválu 4 litru, nebo rovnou po dvanáctiválu 5L. ale v praxi to není potřeba. Ale jsem spokojený s tím,. co je.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...