bandicoot Odesláno 19. prosince 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. prosince 2011 Bandi ten zvuk po vypnuti je filtr pevnych castic,se cisti. DPF nemám - ten zvuk po vypnutí motoru je EGR ventil. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dantechno Odesláno 19. prosince 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. prosince 2011 DPF nemám - ten zvuk po vypnutí motoru je EGR ventil. To je to, kdyz zamknu auto a vono si psoukne ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bandicoot Odesláno 19. prosince 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. prosince 2011 Ahoj, vzhledem k relativně málo kilometrům to zřejmě poloosa nebude, navíc ta by třepala celým autem a nemusela by přitom rachotit, domnívám se, že s největší pravděpodobností je to dvouhmotový setrvačník Právě mi ten setrvačník potvrdili ze servisu po jízdě a diagnostice. 100% jasno bude až ho vymontují. Do řiti. Příští auto bude 3,0 (a víc) benál bez fíčur. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bandicoot Odesláno 19. prosince 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. prosince 2011 To je to, kdyz zamknu auto a vono si psoukne ? když vypneš motor, tak to vržofoukoklepe z motoru Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisau Odesláno 19. prosince 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. prosince 2011 Příští auto bude 3,0 (a víc) benál bez fíčur. to to trvalo, než si přišel na to, kde je pravda boží Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedster Odesláno 19. prosince 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. prosince 2011 Právě mi ten setrvačník potvrdili ze servisu po jízdě a diagnostice. 100% jasno bude až ho vymontují. Do řiti. Příští auto bude 3,0 (a víc) benál bez fíčur. no pokud bude nové tak to bude docela problem sehnat, turbo už je dneska skoro ve všem. A moc velkých atmosfér už se nedělá. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisau Odesláno 19. prosince 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. prosince 2011 Nějaký se dělají v USA, něco dělají u Mercedesu, BMW možná taky, co ještě? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milis Odesláno 19. prosince 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. prosince 2011 Nějaký se dělají v USA, něco dělají u Mercedesu, BMW možná taky, co ještě? V Subaru je 3.6l. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek Odesláno 19. prosince 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. prosince 2011 Nějaký se dělají v USA, něco dělají u Mercedesu, BMW možná taky, co ještě? BMW už bohužel žádnou větší atmosféru s víc jak čtyřma hrnkama nedělá. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milis Odesláno 19. prosince 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. prosince 2011 (upraveno) BMW už bohužel žádnou větší atmosféru s víc jak čtyřma hrnkama nedělá. Dělá. Ale do motorek. EDIT: Ale vlastně jen 1,6. Takže nedělá. Upraveno 19. prosince 2011 uživatelem Princ Milis Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedster Odesláno 19. prosince 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. prosince 2011 Jo ted ještě par velkých motorů je, kdo schání nový služebák muže jíát do prassatu 3.6. Ten by se ještě aspon rok dělat měl.Potom je tu i subaru a par dalších, ale prave ty asi nepřežijou skrz rok 2012 / 13. Holt už potom jen USA. A nebo ojetiny, už sám hledám nějakou 540i 6q Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisau Odesláno 19. prosince 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. prosince 2011 Ale je pravda, že atmosfér rapidně ubývá. Bohužel. Jsou spolehlivé, z dlouhodobého pohledu úsporné a to je možná to, proč se výrobcům tolik nevyplatí Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Doll Odesláno 20. prosince 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. prosince 2011 Neřeším, atmosféru mám, najeto zatím málo, tak snad mi ještě pár let vydrží. A náhrada se vždycky najde, zatím u mě pozitivně boduje Mercedes, když nedávno představil atmosférický V8 do nového modelu SLK 55 AMG. Skvělé, že někdo jde proti proudu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cretino Odesláno 20. prosince 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. prosince 2011 BMW už bohužel žádnou větší atmosféru s víc jak čtyřma hrnkama nedělá. 330i, 530i su stale atmosfery.. az vsetko nad nimi su motory s turbom Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
panedge Odesláno 20. prosince 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. prosince 2011 Superb ma 3.6 taky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
panedge Odesláno 20. prosince 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. prosince 2011 Cretino- 330i se uz nevyrabi,v novy rade 3 je misto toho dvoulitr dvakrat preplnovanej,znacenej 328i.Trilitr je jen foukanej 335i Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dantechno Odesláno 20. prosince 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. prosince 2011 (upraveno) EDIT: Blbe jsem cetl.. Upraveno 20. prosince 2011 uživatelem Dantechno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek Odesláno 20. prosince 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. prosince 2011 330i, 530i su stale atmosfery.. az vsetko nad nimi su motory s turbom Asi máš pravdu, ta nová 530i s 200 koníkama možná ještě bude bez turba, nikde ale vyloženě nepíšou, že je to atmosféra. Mám pocit, že by tam měla být jedna turbína, ale možná si to s něčím pletu. Do nové trojky tenhle motor už nedávají a všechny ty 20i,23i,28i ať už v trojce nebo pětce jsou twinturba. 530i se 190 koníkama ale ještě určitě byla čistá atmosféra. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cretino Odesláno 20. prosince 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. prosince 2011 Cretino- 330i se uz nevyrabi,v novy rade 3 je misto toho dvoulitr dvakrat preplnovanej,znacenej 328i.Trilitr je jen foukanej 335i to mas pravdu ze sa uz nevyraba, ale skladove zasoby modeloveho roku 2010 ho este ponukaju Mirek24: to ale nie je 200 konikov, ale 200kW - to mas trosku rozdiel, myslim si ze to na dostatocne dynamicku jazdu staci.. ..sam vlastnim BMW s motorom 3,0 a vykonom 210kW, 1994 atmosfera (viem, uplny iny typ motora ale predsa) a ver mi, dynamika tomu nechyba Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
panedge Odesláno 20. prosince 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. prosince 2011 (upraveno) Cretino-ale to mas nejakou upravu,210 kw nebylo a neni standardRada 5 nabizi dve verze atmosferickyho 3.0-jedna je 523i 150kw a 528i 190kw,zbytek je s turbama Upraveno 20. prosince 2011 uživatelem panedge Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se