Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Nejsem skalní fanoušek TG, nesleduji každý díl a nemám "zmáknutý" styl tohoto pořadu tak, abych se mohl považovat za znalce a vysvětloval, jak byl který vtípek míněn. Přesto jsem rád, že jsem test Yetiho pochopil stejně jako KFL, kterého za "odborníka přes TG" považuji. Ano, byla v něm spousta ironie, ale přišla mi vůči škodovce "přátelská a milá". Test se mi líbil a pobavil mě, nechápal bych ho jako výsměch Yetimu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná jsem to trochu domotal i s testem Roomsteru, který proběhnul docela nedávno, tam to bylo ostrý. Já pořad nesleduju na rozdíl od mého kolegy pravidelně a ten se tomu testu taky zasmál. Možná jsem i trochu ovlivněn přítelkou, která za mnou přijela v Roomsteru a prohlásila, že kdyby ho ukradli, nebude to škoda, Fabii má mnohem raději. Pozitivní verdikt si představuju něco jako u testu Porsche Panamera, ale možná jsem asi náročnej.

 

Jenom abych odbočil od TG, dneska jsem se pousmál v Autosalonu nad testem VW Polo GTI, kde redaktor zcela bez ironie tvrdil jak tohle auto poráží na dálnici silné BMW a Mercedesy. No se zrychlením 6.9s/100km/h tomu lze opravdu věřit.

 

Celkově řečeno beru ty testy s nadhledem, nedá se nikomu z TV moc věřit, ale člověk se alepoň pobaví a to je asi pravý důvod těch pořadů.

Upraveno uživatelem Josef01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jopsefe bohudík Není redaktor jako redaktor. V Čechách je auto redaktorů jenž umí řídit asi 5, zbytek snad možná dokáže napsat recept na koláč pro Babicu.Redakce automagazínů plní lidé jenž omylem v tombole vyhráli řidičák a recenzují auta se stejnou grácií jak ženský od baru po deseti pivech. Žijí v domnění že řídit auto a š*kat ženský umí každej............. Pokud brunátný tester Autosalonu šišlavým hláskem hodnotí POLO GTI a hraje si na TG tak radší rychle přepínám na Horsta Fuchse a jeho kvalitní zábavu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Tada

Josef01: No třeba potkali tebe, jak si to ve svém Ečku šineš 130kmh a prohnali se kolem tebe tím Polem a ty sis jich ani nevšiml a hle - legenda že Polo to natře Mercedesu je na světě :D Tohle se občas stane, někdo s tebou závodí a ty o tom ani nevíš...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to možný, že to tak je :). No zajímavý je, že i když teď jedu +/- 130km/h po D1, tak předjížím 60% aut a večer tak 80%.Ale jak přijde jaro, tak nastoupí "borci" a na dálnici opět vypukne "divoký západ". Před časem jsem měřil, jaký je rozdíl na trase 200km (90km D1, 110km silnice třídy E s vesnicema). Jednou jsem jel trasu normálně, podruhé všude o 25km více. Časový rozdíl cca 7 minut.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Tada

Je to možný, že to tak je :). No zajímavý je, že i když teď jedu +/- 130km/h po D1, tak předjížím 60% aut a večer tak 80%.Ale jak přijde jaro, tak nastoupí "borci" a na dálnici opět vypukne "divoký západ". Před časem jsem měřil, jaký je rozdíl na trase 200km (90km D1, 110km silnice třídy E s vesnicema). Jednou jsem jel trasu normálně, podruhé všude o 25km více. Časový rozdíl cca 7 minut.

 

To je nějakej malej rozdíl... Já když jednou zkoušel na trase Poděbrady - Olomouc, jaký je rozdíl když jedu normálně a podle předpisů bylo to minimálně 30minut, ale spíš 45minut... To je na 200km docela dost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to možný, že to tak je :). No zajímavý je, že i když teď jedu +/- 130km/h po D1, tak předjížím 60% aut a večer tak 80%.Ale jak přijde jaro, tak nastoupí "borci" a na dálnici opět vypukne "divoký západ". Před časem jsem měřil, jaký je rozdíl na trase 200km (90km D1, 110km silnice třídy E s vesnicema). Jednou jsem jel trasu normálně, podruhé všude o 25km více. Časový rozdíl cca 7 minut.

 

Z toho je vidět Josef, že na to nešlapeš a pouze jsi zvýšil max. rychlost. Takže Ti nakonce průměrná rychlost stoupla jen o málo a tedy jsi jen o málo snížil čas. Kdybys změnil celkový charakter jízdy, tak bys dosáhl lepšího času.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je nějakej malej rozdíl... Já když jednou zkoušel na trase Poděbrady - Olomouc, jaký je rozdíl když jedu normálně a podle předpisů bylo to minimálně 30minut, ale spíš 45minut... To je na 200km docela dost.

 

Jo, mám na trase 260 km, kterou jezdím 12 let rozptyl 2 hod 13 minut. Samozřejmě je tam zásadní rozdíl den a noc.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z toho je vidět Josef, že na to nešlapeš a pouze jsi zvýšil max. rychlost. Takže Ti nakonce průměrná rychlost stoupla jen o málo a tedy jsi jen o málo snížil čas. Kdybys změnil celkový charakter jízdy, tak bys dosáhl lepšího času.

 

Přesně tak, prostě jsem nastavil jinak max. rychlost. Většinou se přede mnou motá řada aut nebo kamionů, takže to není samozřejmě průměrná rychlost. Jednou jsem hrozně pospíchal s MPS a místy jsem jel fakt rychle a stejně ten rozdíl byl ve finále 15 minut, prostě bylo to brzda-plyn-brzda-plyn. Samozřejmě nepojedu ve vesnici 120 a mimo 200, předjíždění na plné čáře apod. to nedělám, nejsem vrah. Ten rozdíl je fakt malý a je to dáno i tím, že to je měřeno na v pátek nebo neděli. Ve finále když v Praze blbě zaparkuju, tak jdu 5 minut pěšky do bytu a když dobře tak 30s. Prostě jezdit rychle a přijít o papíry se mi opravdu nechce a to mám auto nadupaný elektronikou proti policejnímu měření, ale já sázím na jistotu. Holt teď se kochám krajinou a koukám, co všechno člověk nevidí, když musí koukat jenom na silnici :)

 

Včera jsem se dostal do brždění na D1 na 15km je nějaká uzávěra a tentokrát se do toho brždění vložil BAS Plus, neboli jsem brzdil málo, tak to za mě zašlápnul tento ochranný systém. Bojím se, že si na to zvyknu a až sednu do jiného auta, nebudu schopen s tím jezdit, ta automatika je fakt silně návyková :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsem se dostal do brždění na D1 na 15km je nějaká uzávěra a tentokrát se do toho brždění vložil BAS Plus, neboli jsem brzdil málo, tak to za mě zašlápnul tento ochranný systém. Bojím se, že si na to zvyknu a až sednu do jiného auta, nebudu schopen s tím jezdit, ta automatika je fakt silně návyková :)

 

Musíš pravidelně střídat, dělám to abych si neodvykl od řazení atd. ....

 

Já jsem včera jel po 14 dnech autem (marodím) a zjistil jsem, že ani po 200 km, nejsem s tím autem furt 100% zžitej, jako dřív. Laicky mi z toho vyplývá, že sváteční řidiči jsou ještě větší voser než jsem si myslel. Jinými slovy pan táta, který po létě vyndá auto na dušičky nebo lidi co v zimě nejezdí a pak vyndaj auto jsou nebezpečný, jako prase:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím jestli se mi to nezdá, ale po silnicích jezdí čím dál více žen a jezdí čím dál hůře!

 

Co se týká řazení, bohužel mám automat, který nemá řadící páku a řazení je jako u F1, tedy dvě malé páčky pod volantem. Spíše jsem si zvykl na adaptivní tempomat, který udržuje rychlost včetně vzdálenosti od aut a to až do úplného zastavení vozidla.

Upraveno uživatelem Josef01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím jestli se mi to nezdá, ale po silnicích jezdí čím dál více že a jezdí čím dál hůře!

 

 

Je to tak a taky jezdí čím dál víc lidí, kteří něco dělají .. buď jsou debilní, nebo něčím nakkoplý ... ale poslední rok pořád potkávám někoho, kdo balancuje ve svým pruhu, nebo furt zpomaluje a zrychluje, občas vyjede ze svýho pruhu atd ...

 

Jednou jsem takhle zachránil motorkáře. Předemnou přesn+ takovejhle idiot. Proti nám se řítí motorka a ten vůl z ničeho nic vjel do protisměru. Motorkář to strhnul zase mě do protisměru, tak jsem to zadup a strhnul do pangejtu, takže pravou stranu jedu trávou .. no motorkář se tak vvešel mezi mě a toho vola a přežil, ale nevím, jestli se neposral:-))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Tada

No tyhlety pomocný systémy jsou pěkný, já dokud jsem měl papíry, tak jsem doma střídal BMW které mělo adaptivní tempomat, ale umělo aplikovat jen cca 30% brzd a do zastavení neumělo, Mercedes který brzdí tempomatem i naplno a až do zastavení a Mazdu MX5, která nemá žádné elektronické sračičky a neměl jsem problém z přechodem na ovládání jiného auta...

 

A jak se ti jezdí s tím nočním viděním? To bych fakt v autě chtěl, přijde mi to dobré a praktické.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jel jsem s tím v noci parkrát, ale poměrně krátce, takže jsem to zatím moc nevyužil. Pěkná je ta detekce chodců v silnici, která funguje nejen v noci ale i přes den, začne to v případě detekce chodce hned pískat popř. i brzdit. Zároveň při prudkém brždění začnou blikat výstražná světla.

Nicméně např. na astronomické setkání to bude super, protože člověk může dojet na místo pozorovaní se zhasnutými světly, což kolegové určitě ocení!

Upraveno uživatelem Josef01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Noční vidění (resp. jízda jen na něj) vyžaduje cvik. Nejen ježdění, ale i chůze a jakákoliv činnost. Trošku to v první chvíli pozmění vnímání vzdáleností a celkové vohodbocování 3D souřadnic :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Tada

No to noční vidění co se dává do aut ani moc nezkresluje - zkušenosti jiných.

 

Jinak takové to noční vidění, co se nosí na hlavě lidobě "brýle pro noční vidění" to je iné kafe, tam je i docela problém s ostřením u některých přístrojů, buď vidíte na dálku nebo na blízko, ale většinou vidíte prd... :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...