Návštěvník severes Odesláno 23. prosince 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. prosince 2012 na auta se vykaslete, jezdete s vetrem o zavod bmw gs 1200 adventure to bude asi ono Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
obchodnik-o3 Odesláno 23. prosince 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. prosince 2012 Každému podľa chuti,ale ma to ten istý znak Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisau Odesláno 23. prosince 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. prosince 2012 Moc pekna grafika PP, spotreba luxus, ja po Praze ne a ne se dostat pod 6 :-(Já se kdekoliv ne a ne dostat pod 19 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Kamil Odesláno 23. prosince 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. prosince 2012 Já se kdekoliv ne a ne dostat pod 19 Když jezdíš s takovou krabicí, nediv se. Máš si koupit normální auto. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisau Odesláno 23. prosince 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. prosince 2012 Když jezdíš s takovou krabicí, nediv se. Máš si koupit osobák. Dlouhý to jako osobák je široký taky. Je tojen malinko vyšší, což mi dělá problém, že třeba do OC Smíchov nemůžu do garáží a v OC Arkády musím hooodně pozorně sledovat kde jaká trubka čumí ze stropu Ale jinak je to takový "city car". Neřeším obrubníky, díry, kanály, dokonce mě i lidi s ústeckou značkou častěji dodržují pravidlo zipu kdys se snažím připojit se z vedlejší na hlavní v koloně stojích aut Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisau Odesláno 23. prosince 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. prosince 2012 Prostě čtyřstupňový automat a velkej motor.. Ten chlastá víc i na volnoběh ale zase je to svezeníčko, bez turba, plnej počet válců a ten zvuk...... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedja Odesláno 23. prosince 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. prosince 2012 (upraveno) ....Géčko je nejvíc.. Upraveno 23. prosince 2012 uživatelem bedja Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisau Odesláno 23. prosince 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. prosince 2012 Tak jsem dal Tábor a zpět a musím spotřebu opravit Cestu jsem měl za necelých 16l/100 km Takže s těmi 19 jsem kecal Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.n. Odesláno 23. prosince 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. prosince 2012 Géčko je nejvíc nejlepší auto, jen cena je i za 10 let staré kousky naprosto nesmyslná, ale až budu velkej, tak si ho koupím... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denyhami Odesláno 23. prosince 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. prosince 2012 Géčko je taky muj sen až nebudu vědět co s penězma.. Líbí se mi jak se po tolika letech drží stejného desingu.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisau Odesláno 23. prosince 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. prosince 2012 Líbí se mi jak se po tolika letech drží stejného desingu..To se mi líbí také. Prostě nemá potřebu být každé čtyři roky jiné, nové, lepší. Je svoje, stejně jako Jeep Wrangler a pod. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andrew Odesláno 23. prosince 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. prosince 2012 (upraveno) Když tu řešíte ty Gčka, tak přidám jednu děsnou fotku k tomu motoru Upraveno 23. prosince 2012 uživatelem Andrew Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brownwld Odesláno 23. prosince 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. prosince 2012 Podle mě prostě Géčko smysl nemá , vždycky si představím klip na nějakou hodně černou hudbu... tam je to snad povinnost jezdit Géčkem V tété cenové relaci už bych smýšlel prostě daleko jinak Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisau Odesláno 23. prosince 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. prosince 2012 Podle mě prostě Géčko smysl nemá , vždycky si představím klip na nějakou hodně černou hudbu... tam je to snad povinnost jezdit Géčkem V tété cenové relaci už bych smýšlel prostě daleko jinak Jel si v tom? Pokud ne, tak nevíš o čem to je Je to auto které je bytelné jakoby bylo vydlabané z ingotu, přitom je v terénu neuvěřitelně schopné, na silnici je hbité jako kdejaký sedan označený přídomky ST, Sport a pod. a uvnitř je pohodlné jako limuzína Spojuje nespojitelné.. a navíc je v čase stejné.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 23. prosince 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. prosince 2012 (upraveno) Jel si v tom? Pokud ne, tak nevíš o čem to je Je to auto které je bytelné jakoby bylo vydlabané z ingotu, přitom je v terénu neuvěřitelně schopné, na silnici je hbité jako kdejaký sedan označený přídomky ST, Sport a pod. a uvnitř je pohodlné jako limuzína Spojuje nespojitelné.. a navíc je v čase stejné....Jak mam Gcko rad, tak primer k ST a podobnym je dost prehnana teze. Fyziku proste neoblbnes a hbitost je v tomto ohledu spis na urovni velmi mrstne stodoly. Ano, neprevrhne se to v zatacce, relativne slusne to sedi a po dalnici je schopno se premistovat velmi rychle, ale na okresce ti jakejkoli hatchback ci sedan s vyjimkou Dacie ujede i s vykonem 100 koni . Ano, G jsem ridil, stejne jako treba RR Supercharged nebo X6 od BMW, a jakkoli mam tahle auta rad a uznavam jejich kvality, porad jsou to vysoky a tezky obludy, ktery i pres veskerou snahu konstrukteru nikdy nebudou mrstny ani lehkonohy. Ani se o to nesnazi, neni to jejich cilovy teritorium. Coz nic nemeni na tom, ze bych si G nebo RR klidne koupil . Upraveno 23. prosince 2012 uživatelem KFL Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisau Odesláno 23. prosince 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. prosince 2012 Jak mam Gcko rad, tak primer k ST a podobnym je dost prehnana teze. Fyziku proste neoblbnes a hbitost je v tomto ohledu spis na urovni velmi mrstne stodoly. Ano, neprevrhne se to v zatacce, relativne slusne to sedi a po dalnici je schopno se premistovat velmi rychle, ale na okresce ti jakejkoli hatchback ci sedan s vyjimkou Dacie ujede i s vykonem 100 koni . Ano, G jsem ridil, stejne jako treba RR Supercharged nebo X6 od BMW, a jakkoli mam tahle auta rad a uznavam jejich kvality, porad jsou to vysoky a tezky obludy, ktery i pres veskerou snahu konstrukteru nikdy nebudou mrstny ani lehkonohy. Ani se o to nesnazi, neni to jejich cilovy teritorium. Coz nic nemeni na tom, ze bych si G nebo RR klidne koupil .Jasně, že to všechno je nadsázka. Furt je to věc na rámu Ale je na svojí stavbu neuvěřitelně hbitá a když to máš v ruce a víš co od toho čekat, tak s tím lze dělat překvapivé věci Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedja Odesláno 24. prosince 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. prosince 2012 ..v Emirátech má Géčko největší odbyt..a asi vědí proč..samo všechny v provedení AMG.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisau Odesláno 24. prosince 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. prosince 2012 Já to chápu. Jel jsem ve všem co má kola a nic jiného bych si nevybral, stál-li bych před volbou jediného auta do konce života... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
obchodnik-o3 Odesláno 25. prosince 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. prosince 2012 vcerajsia glazura Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 25. prosince 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. prosince 2012 V ramci zabehu jsem si dal vylet na Vysocinu po okreskach (30 km z toho teda byla D1) a proste bezvadny! Proste bezvadny... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se