Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Když jezdíš s takovou krabicí, nediv se. Máš si koupit osobák.:)

:) Dlouhý to jako osobák je :) široký taky. Je tojen malinko vyšší, což mi dělá problém, že třeba do OC Smíchov nemůžu do garáží a v OC Arkády musím hooodně pozorně sledovat kde jaká trubka čumí ze stropu :) Ale jinak je to takový "city car". Neřeším obrubníky, díry, kanály, dokonce mě i lidi s ústeckou značkou častěji dodržují pravidlo zipu kdys se snažím připojit se z vedlejší na hlavní v koloně stojích aut :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:smile_anim: Líbí se mi jak se po tolika letech drží stejného desingu..

To se mi líbí také. Prostě nemá potřebu být každé čtyři roky jiné, nové, lepší. Je svoje, stejně jako Jeep Wrangler a pod.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mě prostě Géčko smysl nemá :guiltysmiley:, vždycky si představím klip na nějakou hodně černou hudbu... :whistling: tam je to snad povinnost jezdit Géčkem :gunsmilie:

 

V tété cenové relaci už bych smýšlel prostě daleko jinak :)

 

 

Jel si v tom? Pokud ne, tak nevíš o čem to je :) Je to auto které je bytelné jakoby bylo vydlabané z ingotu, přitom je v terénu neuvěřitelně schopné, na silnici je hbité jako kdejaký sedan označený přídomky ST, Sport a pod. a uvnitř je pohodlné jako limuzína :) Spojuje nespojitelné.. a navíc je v čase stejné....
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jel si v tom? Pokud ne, tak nevíš o čem to je :) Je to auto které je bytelné jakoby bylo vydlabané z ingotu, přitom je v terénu neuvěřitelně schopné, na silnici je hbité jako kdejaký sedan označený přídomky ST, Sport a pod. a uvnitř je pohodlné jako limuzína :) Spojuje nespojitelné.. a navíc je v čase stejné....

Jak mam Gcko rad, tak primer k ST a podobnym je dost prehnana teze. Fyziku proste neoblbnes a hbitost je v tomto ohledu spis na urovni velmi mrstne stodoly. Ano, neprevrhne se to v zatacce, relativne slusne to sedi a po dalnici je schopno se premistovat velmi rychle, ale na okresce ti jakejkoli hatchback ci sedan s vyjimkou Dacie ujede i s vykonem 100 koni :).

 

Ano, G jsem ridil, stejne jako treba RR Supercharged nebo X6 od BMW, a jakkoli mam tahle auta rad a uznavam jejich kvality, porad jsou to vysoky a tezky obludy, ktery i pres veskerou snahu konstrukteru nikdy nebudou mrstny ani lehkonohy. Ani se o to nesnazi, neni to jejich cilovy teritorium.

 

Coz nic nemeni na tom, ze bych si G nebo RR klidne koupil :).

Upraveno uživatelem KFL
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak mam Gcko rad, tak primer k ST a podobnym je dost prehnana teze. Fyziku proste neoblbnes a hbitost je v tomto ohledu spis na urovni velmi mrstne stodoly. Ano, neprevrhne se to v zatacce, relativne slusne to sedi a po dalnici je schopno se premistovat velmi rychle, ale na okresce ti jakejkoli hatchback ci sedan s vyjimkou Dacie ujede i s vykonem 100 koni :).

 

Ano, G jsem ridil, stejne jako treba RR Supercharged nebo X6 od BMW, a jakkoli mam tahle auta rad a uznavam jejich kvality, porad jsou to vysoky a tezky obludy, ktery i pres veskerou snahu konstrukteru nikdy nebudou mrstny ani lehkonohy. Ani se o to nesnazi, neni to jejich cilovy teritorium.

 

Coz nic nemeni na tom, ze bych si G nebo RR klidne koupil :).

Jasně, že to všechno je nadsázka. Furt je to věc na rámu :) Ale je na svojí stavbu neuvěřitelně hbitá a když to máš v ruce a víš co od toho čekat, tak s tím lze dělat překvapivé věci :)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...