Návštěvník YPO? Odesláno 30. listopadu 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. listopadu 2009 Tak tak, ale občas se divím, kolik lidí se je do krve schopných hádat, že nafťak je rychlejší a občas i že je "sportovnější" než benzín ... záleží kdo to řídí Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gilius Odesláno 30. listopadu 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. listopadu 2009 no...když půjdeš úplně do detailů,tak jukni,jak řádily nafťáky v Le Mans........ale tím nechci rozpoutat flame.......s benzínem je zábava větší,to jo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 30. listopadu 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. listopadu 2009 no...když půjdeš úplně do detailů,tak jukni,jak řádily nafťáky v Le Mans........ale tím nechci rozpoutat flame.......s benzínem je zábava větší,to jo. Tak to je závodní speciál, který má například mimojiné upravenou délku přeovodů tak, aby se dalo přesně strefovat do toho úzkého pásma, kde má výkon.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gilius Odesláno 30. listopadu 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. listopadu 2009 To víš Ty...ale lidi viděj to,že je to nafťák......proto píšu,že mi nejde o flame. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 30. listopadu 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. listopadu 2009 To víš Ty...ale lidi viděj to,že je to nafťák......proto píšu,že mi nejde o flame. Jo, jasný... V praktickým životě je to něco jinýho - na okruh přijel chlapík s naftovou Alfou 159, měl ji načipovanou na 240koní a 500nm a stejně mu to nebylo nic platný, protože nebyl schopnej řadit tak aby měl výkon, všichni s benzínovými auty jeli stejně rychle na čtvrt plynu, tam kde on dával plnej (to bylo potznat podle oblak dýmu) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bandicoot Odesláno 30. listopadu 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. listopadu 2009 ty závodní nafťáky jsou jen PR, který maj za cíl podpořit naftový motory danýho výrobce - a je pravda, že je to velmi účinný PR Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 30. listopadu 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. listopadu 2009 ty závodní nafťáky jsou jen PR, který maj za cíl podpořit naftový motory danýho výrobce - a je pravda, že je to velmi účinný PR No, největší PR pro nafťáky byly podle mě Octavie I. generace 1.9TDi nejdřví 66kw a pak 82Kw. V době, kdy ještě drtivá většina lidí jezdila s auty kolem 50kw a 100nm, nabízely výkon a spotřebu jakoby z jiného světa... Vím, to v oktávce 82kw jsem se něco najezdil učil jsem se v ní řídit A nemůžu říct, že to je úplně špatné auto Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bandicoot Odesláno 30. listopadu 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. listopadu 2009 je pravda, že čipnutá oktáfka vnaftě, vmetle a na hlínách je tuzemský etalon Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 30. listopadu 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. listopadu 2009 je pravda, že čipnutá oktáfka vnaftě, vmetle a na hlínách je tuzemský etalon Pokud se po oktávce nechce aby jezdila 200 co by cestovní rychlost, tak se s tím dá jezdit docela slušně, spotřeba se fakt dá stlačit dolu, takže by to teoreticky mělo mít dobrý dojezd - čemuž ovšem brání tvrdé sedačky, takže limitem je spíš odolnost proti bolesti zad a zadnice Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boo-beek Odesláno 30. listopadu 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. listopadu 2009 tak nejak premejslim o prvnim aute... chtel bych neco starsiho a vetsiho, treba i trosku stylovku... Nemam zadne preference, jenom limit cca. 130-150K CZK a moznost usporneho provozu (v planu je najezd cca 30K rocne) Mate nejaky tipy? Jako treba "mel jsem to a to a je to spolehlivy, pokud koupis dobre, nemusis na to sahnout..." Mj. me napada M-B W124 nebo novejsi E-cko (tak do r. 2000), asi v nejaky turbodyzlu nebo trilitr benzin + LPG... W124 se mi libi moc, ale nevim, jestli to ma smysl pro nekoho, kdo nema v planu se VUBEC v aute vrtat -> jestli je vubec realny tohle auto koupit, nekomu ho sverit, zaplatit a pak rok jezdit jenom s dolevanim kapalin. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Murphy97 Odesláno 30. listopadu 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. listopadu 2009 (upraveno) Pokud se po oktávce nechce aby jezdila 200 co by cestovní rychlost, tak se s tím dá jezdit docela slušně, spotřeba se fakt dá stlačit dolu, takže by to teoreticky mělo mít dobrý dojezd - čemuž ovšem brání tvrdé sedačky, takže limitem je spíš odolnost proti bolesti zad a zadnice To bych řekl je více o pocitu, tělesný konstalaci a také o tom, jak na tom se zády vlastně jsi. Pro mne přesný opak - tvrdý sedák = delší dojezd bez únavy. Mimochodem v mém Sharanu i manželčině Oktávce jsou spíše "lavice" a zaplaťpánbůh za to. Jedině tak těch 1300km dám na "zátah", Upraveno 30. listopadu 2009 uživatelem Murphy97 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andreas.ks Odesláno 30. listopadu 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. listopadu 2009 tak nejak premejslim o prvnim aute... chtel bych neco starsiho a vetsiho, treba i trosku stylovku... Nemam zadne preference, jenom limit cca. 130-150K CZK a moznost usporneho provozu (v planu je najezd cca 30K rocne) Mate nejaky tipy? Jako treba "mel jsem to a to a je to spolehlivy, pokud koupis dobre, nemusis na to sahnout..." Mj. me napada M-B W124 nebo novejsi E-cko (tak do r. 2000), asi v nejaky turbodyzlu nebo trilitr benzin + LPG... W124 se mi libi moc, ale nevim, jestli to ma smysl pro nekoho, kdo nema v planu se VUBEC v aute vrtat -> jestli je vubec realny tohle auto koupit, nekomu ho sverit, zaplatit a pak rok jezdit jenom s dolevanim kapalin. Volvo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 30. listopadu 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. listopadu 2009 tak nejak premejslim o prvnim aute... chtel bych neco starsiho a vetsiho, treba i trosku stylovku... Nemam zadne preference, jenom limit cca. 130-150K CZK a moznost usporneho provozu (v planu je najezd cca 30K rocne) Mate nejaky tipy? Jako treba "mel jsem to a to a je to spolehlivy, pokud koupis dobre, nemusis na to sahnout..." Mj. me napada M-B W124 nebo novejsi E-cko (tak do r. 2000), asi v nejaky turbodyzlu nebo trilitr benzin + LPG... W124 se mi libi moc, ale nevim, jestli to ma smysl pro nekoho, kdo nema v planu se VUBEC v aute vrtat -> jestli je vubec realny tohle auto koupit, nekomu ho sverit, zaplatit a pak rok jezdit jenom s dolevanim kapalin. Když trefíš dobrou 124, tak je po nějaké vstupním servisu na rok určitě bezúdržbové vozidlo, možná i na dýl... Murphy97: Já potřebuju tvrdé pod zády a měkké pod zadkem, jinak moc dlouho v autě nevydržím... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Murphy97 Odesláno 30. listopadu 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. listopadu 2009 Když trefíš dobrou 124, tak je po nějaké vstupním servisu na rok určitě bezúdržbové vozidlo, možná i na dýl... Murphy97: Já potřebuju tvrdé pod zády a měkké pod zadkem, jinak moc dlouho v autě nevydržím... jj, tvrde se obcas hodi Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 30. listopadu 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. listopadu 2009 (upraveno) Murphy97: V Mercedesu 124 jsem měl na sedačce možnost si dofukovat sedačku pod zády, ne jenom bederní opěrku. To bylo super... Upraveno 30. listopadu 2009 uživatelem Tada Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YPO? Odesláno 30. listopadu 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. listopadu 2009 Tado co tam budeš mít TY ? http://www.novinky.cz/auto/185660-na-regis...volny-text.html Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 30. listopadu 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. listopadu 2009 Tado co tam budeš mít TY ? http://www.novinky.cz/auto/185660-na-regis...volny-text.html Za 10tis se jim na to můžu vyprdnout, to si radši koupím nějaký časostroje Leda kdyby tam šlo dát: "Uhni z cesty!" ovšem zrcadlově, aby si to ti předemnou mohli přečíst v zrctáku ti předemnou Na nějakou protekční značku si nepotrpím, naopak trvdím, že je potřeba mít značku, co nejmíň zapamatovatelnou Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mik@ Odesláno 30. listopadu 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. listopadu 2009 na slovensku to mame zavedene uz dlhsie, a teda je priam zazrak ked nejaku taku spz uvidim... Popularnejsie su "nahodne pridelene" tri rovnake cisla atd. na tych luxusnejsich autach. Akurat ma pobavila jedna na JEEP wrangler BA-NKROT Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Doll Odesláno 30. listopadu 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. listopadu 2009 Ty Slovenské značky jsou úžasné. Už jsem potkal mnoho aut, kde jsem se upřímně zasmál vynalézavosti majitele. Ale to mimchodem platí i u Německých. Tady pár Slovenských : Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Murphy97 Odesláno 30. listopadu 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. listopadu 2009 Ty Slovenské značky jsou úžasné. Už jsem potkal mnoho aut, kde jsem se upřímně zasmál vynalézavosti majitele. Ale to mimchodem platí i u Německých. Tady pár Slovenských : upřímně řečeno - takové RZ-ky bych čekal spíš na autech..... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se