Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Horhe: No to jsem si myslel, že přijede bambula z Áček, ohodnotí, případně odveze a prodá se ziskem 100%. Tohle funguje na lidi, kteří potřebují peníze ihned, třebas z velké finanční tísně. Je to pro ně řešení. Případně chtějí prodat "dědictví" a nechtějí se zabývat prodej - prostě rychlé peníze. Odhaduji, že máš Fabii V Classicu, tedy základní výbava s motorem 44kW, pokud vím, vyráběl se jen určitou dobu, takže to bude asi ranný ročník 2001/2002 jestli se nepletu. 

 

Pokud nespěcháš a rozhodneš se někdy pořídit nové auto, určitě zvaž možnosti přímého prodeje. Koukni za kolik se podobné auto prodává a dej si inzerci. Výkup je fakt až poslední možnost.

 

mikroshop: takhle, ta sevisní kniha se bere vždy (tedy aspoň já to tak mám), jako informativní charakter ve chvíli, kdy chceš ověřit servis a chceš koupit skutečně hezké a udržované auto. Zpravidla Ti slouží jen jako zpětná vazba při ověřování sevisu u toho konkrétního dealera či opravce. Bohužel v tomhle babánistánu se podvádí s auty hodně, proto je třeba být opatrný i při lustraci vozu, jestli někde nevázne v zástavě či na něj není uvalena exekuce. Ty možnosti na prověření jsou, ale člověk musí trochu udělat a ne se spokojit s "oraženou serviskou", kterou si dnes může vyplnit kdejaký trouba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi díky. Už sem pár aut kupoval, lama snad úplná nejsem. Taky bych radši od soukromýho prodejce, ale uvidíme jak to dopadne :-)

Dneska jedu mrknout na jedno punto, v merku už mám nějakou fábku. Mylim, že z těchhle aut bude muj finální výběr. Asi rozhodne kvalita jednoho nebo druhýho konkrétního kusu. Nebo třeba ještě narazim na nějakou pecku o který jsem ještě neuvažoval. Tak uvidíme..

 

Super, dej pak aspoň zpětnou vazbu, co jsi pořídil? A štastnou ruku!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník mikroshop

Co třeba regionální inzertní noviny?:-)

 

panove a kde hledate auta primo od majitele?

neexistuje neco jako bezrealitky.cz pro auta? na sauto, je to samej bazar a co soukromnik, tak to clovek, co chce zalohu, protoze mu auto lezi nekde na hranicich mezi UK a CR...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

panove a kde hledate auta primo od majitele?

neexistuje neco jako bezrealitky.cz pro auta? na sauto, je to samej bazar a co soukromnik, tak to clovek, co chce zalohu, protoze mu auto lezi nekde na hranicich mezi UK a CR...

Máš pravdu v dnešní době to fakt není lehké. Všude samý překupník, na bazoši 90% aut inzerují bazarníci.....v regionálních inzertních novinách je asi 20aut ........a nikde není uvedeno či je to vlastník nebo překupník.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ano. od serveru bezrealitky ted hodne lidi utika zpet k realitkam.

ona to nemusi byt vzdycky vyhra, kupovat primo od majitele. spis naopak. i slusne autobazary existuji. a je jich hodne.

 

edt.: ja jsem napriklad vsechny svoje auta, krome jednoho, daval do bazaru za hotove. a za kazde z nich bych dal ruku do ohne, ze byly v dobrem stavu. zadne pasti

Upraveno uživatelem montemar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník mikroshop

Ale to je s každým prodejem.
Nikdo neříká, že nejsou slušné autobazary.
Každopádně je to další článek v prodeji, tedy vyšší cena.
Otázkou však je, zda a jakou přidanou hodnotu té věci dá ten obchodník, pokud nějakou při prodeji nabídne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uff: Dá se hledat a dokonce i najít, ale není to hned. Například na Sauto.cz si můžeš v rozšířeném hledání zadat parametr - soukromý prodejce. Další možností jsou autokluby, kde se většinou nabízejí auta o která bylo pečováno - funguje to podobně, jako tady - taky tady koupíš hodinky, které jinde jen tak nekoupíš (v rámci ČR) .

 

Montemar: na jednu stranu Ti dávám za pravdu co se týče těch realitek, ale je velký rozdíl když kupuješ auto a nemovitost. U nemovitosti a pozemku potřebuješ více informací než u auta. Takže u realit se tomu nedivím.

 

Na druhou stranu, já se zabývám obchodem s automobily, konkrétně těmi prověřenými, prověřuji si je sám, mám mechanika, který poradí co já nepoznám a v případě, že se jedná o zahraniční vůz, tak už jsem v minulosti v DE dva vozy koupil. Jeden byl soukromý a druhý jsem měl na prodej. Kdo mě zná, tak ví, že vybírám auta velmi pečlivě a přes velmi "hrubé síto". Nicméně mám zákazníky, kteří mnohdy chtějí co nejvíce ušetřit a kolikrát auto v perfektním stavu a reálnými kilometry, chtějí za cenu ludry v autobazaru a to prostě logicky nejde. Další věc je, že spousta lidí je pohodlných, tudíž radši prodají překupníkovi či bazaru za znatelně nižší cenu a mají to bez starostí.  

 

Jinak když se jedná o překupnictví automobilu, tak v tom nic špatného nevidím, protože když má překupník jen dobrý úmysl a nakoupí dobrý vůz, čili jde mu primárně o jeho pověst a jméno, tak to na škodu také není. Bohužel zde v ČR už člověk kolikrát neví čemu a komu může věřit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

wave ceptor: tak ono je třeba hledat a hlavně mít trpělivost. Mě třeba hodně vadí, když někdo záměrně(tedy ví, že auto není po prvním majiteli, jelikož je to dovoz) uvede, že auto je po prvním majiteli a nejednou se mi stalo, že při prohlídce vozu bylo zjišťěno, že se jedná o dovoz. Od té doby už se ptám do telefonu na přímo a stejně se to zkouší. Tedy první majitel u nás skutečně je nebo byl, ale XY nedohledatelných majitelů mimo ČR. Pak je dobrý systém Sauto, který jasně ukazuje "zemi původu" a "počet majitelů". A samozřejmě je podstatné také to, co člověk hledá. Jinak se hledá Škodovka po prvním majiteli a jinak třeba Saab.   

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je velmi těžké sehnat dobré auto třeba od prvního majitele (opravdového vlastníka se kterým chci jednat)........takové auta se většinou do inzerce ani nedostanou. Většinou si je vezme známý, kamarád, nebo někdo z rodiny.

Potvrzuji, mám to štěstí (a jsem za to vděčný) že si mohu kupovat nové auta, a když dávám ojetý protiúčtem, tak se ani omylem neobjeví v bazarové nabídce dealera, jdou hned k novému majiteli.

Dobrý kontakty jsou v tomhle k nezaplacení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dneska je tu ještě jedna možnost takových vozů (1. majitel, servisované) a to jsou auta z operativních leasingů, většinou do 3 let, a 120 tis km. Nebýhoda je převládající vozy nižší střední ale dají se sehnat i luxusnější auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem Mondeo 2009, s 2.2 tdci, jelo to vcelku slušně, najel jsem na něm 140 tis km, bez problémů, pouze běžný servis. Dělaly se s jedním turbem, do Peugeotu a Mitsubishi tuším Biturbo.

Upraveno uživatelem matous
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Se nám dnes na Medvídkovy rozsvítil servis, no rok je zase pryč, letí nám to kluci. Ale docela mě to na těch novejch autech jako séře, protože jsme najeli pouze jedenáct tisíc, takže vlastně půlku servisního intervalu" Volal jsem do MB a tam mě řekli, že pokud do jednoho měsíce nepřijedeme, zruší nám veškeré výhody s kterýma bylo auto zakoupeno jako doživotní záruka mobility, servisní slevy a dokonce i záruka na protiprorezavění kastle :eek:  Dobře to mají kluci ošéfovaný, no nic bude tam muset" Na novým Mondeu máme to samý, rád bych se zeptal, mají to i ostatní značky tuhle chujovinu, odpočítávání jednoho roku do servisu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

African: To jsou teda pěkný ku..vy. U *** je to tuším 2 roky nebo 30 000 km, při intervalu Long life, do BMW jezdím když se mi rozsvítí servis, tuším taky 30tis km, určitě ne po uplynutí roku.

Upraveno uživatelem matous
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...