Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Díky hoši za odkazi. Něco už mám načteno, ale spíš mě zajímala osobní zkušenost někoho místního. Až bude chvilka, tak zaskočím do toho pražskýho AWD servisu, pějou na ně jenom chválu.

Přemejšlím časem o nějaký čtyřkole, nejlépe v benzínu a tohle mi příjde vcelku ok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky hoši za odkazi. Něco už mám načteno, ale spíš mě zajímala osobní zkušenost někoho místního. Až bude chvilka, tak zaskočím do toho pražskýho AWD servisu, pějou na ně jenom chválu.

Přemejšlím časem o nějaký čtyřkole, nejlépe v benzínu a tohle mi příjde vcelku ok.

jen upozorňuji dopředu, jede to, ale papá to, aby jsi s tím počítal a smlouval o ceně auta

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky hoši za odkazi. Něco už mám načteno, ale spíš mě zajímala osobní zkušenost někoho místního. Až bude chvilka, tak zaskočím do toho pražskýho AWD servisu, pějou na ně jenom chválu.

Přemejšlím časem o nějaký čtyřkole, nejlépe v benzínu a tohle mi příjde vcelku ok.

 

Také k nim jezdim, a dalších 5 lidi, co jsem ji AWD doporučil a spokojenost...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak proč jsi ho nabízel k prodeji? 

Mel jsem moznost koupit nove auto,s plnou vybavou,silnejsim motorem,zarukou na 120 tisic,taznym.Cena jen o malo vyssi,nez jsem prvniho Yetiho prodal.Puvodni Yeti ma najeto 100tisic,rozvody se menily na kulanci v zaruce.A svete div se,stale jezdi.

Nedelam z toho modlu spolehlivosti,velmi dobre vim,ze se problem s rozvody vyskytuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jen upozorňuji dopředu, jede to, ale papá to, aby jsi s tím počítal a smlouval o ceně auta

To jsem si tak nějak vědom a do 9l by se to mělo snad vejít. Teda myslím normální jízdou. Pak by tady byla ještě alternativa v podobě LPG.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cegy vážně z medvěda do Suba? Tě budou bolet záda

Njn, kdyz ja bych rad 4wd a treba 211 od 06 jsou cenove od 300k vejs. A taky nechci resit airmatic apod. U mercedesa snad pripada v uvahu jenom 163 ML s 2.7cdi, nejaky posledni rok vyroby. Jenze u nas toho moc neni s najezdem do 150k a v D za malej najezd chtej raketu.

 

Uz jsem se pristih, ze koukam i na audi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 A taky nechci resit airmatic apod. 

 

Myslíš tím poruchovost? Já vím, že 211 měly vyšší poruchovost než předchoí modely, ale hlavně v elektrice, o airmatiku nic nevím. Tak jdi do 212, daji se sehnat i za dobrou cenu. Já jsem kdysi stál taky před rozhodnutím 211 nebo 212, nakonec mě ukecali na 212 a dodnes jsem za to moc rád.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mel jsem moznost koupit nove auto,s plnou vybavou,silnejsim motorem,zarukou na 120 tisic,taznym.Cena jen o malo vyssi,nez jsem prvniho Yetiho prodal.Puvodni Yeti ma najeto 100tisic,rozvody se menily na kulanci v zaruce.A svete div se,stale jezdi.

Nedelam z toho modlu spolehlivosti,velmi dobre vim,ze se problem s rozvody vyskytuji.

a nepsal jsi, že jsi s ním problémy neměl a najednou píšeš, že se rozvody měnily (na kulanci), asi jsem hloupej, ale nechápu to a nezlob se na mne, 100tkm, co to je, to najedu za rok, takže bych měl asi 2 krát do roka měnit rozvody?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Njn, kdyz ja bych rad 4wd a treba 211 od 06 jsou cenove od 300k vejs. A taky nechci resit airmatic apod. U mercedesa snad pripada v uvahu jenom 163 ML s 2.7cdi, nejaky posledni rok vyroby. Jenze u nas toho moc neni s najezdem do 150k a v D za malej najezd chtej raketu.

 

Uz jsem se pristih, ze koukam i na audi.

na audi se moc nekoukej, svezení začíná až od A6 ky, jinak je to pekáč, kufr úplně k ničemu a to i u  kombi, a ve městě žere neskutečně, na naše cesty pokud to má vzduchový vaky, tak po 100 jsou vytřískaný tak, že nic netlumí a servis je drahej,

z vlastní zkušenosti nedoporučuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a nepsal jsi, že jsi s ním problémy neměl a najednou píšeš, že se rozvody měnily (na kulanci), asi jsem hloupej, ale nechápu to a nezlob se na mne, 100tkm, co to je, to najedu za rok, takže bych měl asi 2 krát do roka měnit rozvody?

100 tisic za rok??? Neee!!! To v tom autě žiješ :eek:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

malymarek: Teda tady se snažím nepřispívat, ale Tvoje kecy o tom, že Audi začíná až od A6, kufr k ničemu i u kombi, žere, no, to se nedá číst.

 

A o tom 100 000km za rok si myslím svoje. - vychází to na 280km každý den - 2000km za týden... klobouček dolů!

Upraveno uživatelem Peta-Biker
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

malymarek: Teda tady se snažím nepřispívat, ale Tvoje kecy o tom, že Audi začíná až od A6, kufr k ničemu i u kombi, žere, no, trochu si myslím svoje...

 

A o tom 100 000km za rok si myslím svoje. - vychází to na 280km každý den, klobouček dolů!

věřit tomu nemusíš,

pravda je, že jsem vždy jezdil nájezdy km, bohužel to k mojí práci patří

naštěstí se to teď uklidnilo

na první octavii co jsem měl od roku 2003 do 2004 jsem měl najeto 220 tiskm za dva roky, na dvojce Octavii jsem měl za dva roky 240 tiskm, na audině za 4 roky 378 tiskm (ani mi ji v NHCar nechtěli vzít na protiúčet), a ted mám passata od NHcar a mám jen 50 tis za rok, k tomu si přičti moje soukromý auta a ani sám tomu nemohu věřit

a píši to, protože jsem si ta auta odjel, neříkám jako svoje, ale výše uvedená jako firemní v práci, kromě toho děkuji za Carpoint ve Varech, při každé garančce jsem měl možnost si vybrat náhradní auto jaké jsem chtěl

takže jsem si odjel komplet audiny v dieselu a různých převodovkách kromě A3 až do A8 4,2 l a je to neskutečný stroj, 

prostě si to nevymýšlím, ale u aut co jsem psal vím o čem mluvím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslíš tím poruchovost? Já vím, že 211 měly vyšší poruchovost než předchoí modely, ale hlavně v elektrice, o airmatiku nic nevím. Tak jdi do 212, daji se sehnat i za dobrou cenu. Já jsem kdysi stál taky před rozhodnutím 211 nebo 212, nakonec mě ukecali na 212 a dodnes jsem za to moc rád.

Ty 211 by měli být vychytanější tuším po roce 2007. Airmatik je akorát další potencionální problém, ale jsou i 211 na pružinách. Jakožto fanouška w124 mě bohužel novější modely zas tak úplně neberou, ale mit další 124 na denní ježdění už nechci. Se obávám, že 212 už bude mimo budget, respektive částka, kterou jsem ochoten do auta vložit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jagman

211 měla do roku 2007 problém jen a SBC ale řešitelná věc na kulanci jinak do 300 je to nejlepší volba za tím si stojím Pohodlý x motor x Jízda,

 

Jen se stav já ti jí dám do ruky a nebudeš chtít jinak vejš je jen Jaguar :)

 

 

A ML 320 benzín a i bez LPG bude žrát mín než subo

 

Po 124 a Laguně je Subo vražda Myslím že i ve Sprinteru mám pohodlnější sedadla než Réza 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...