Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Stovky koní pod kapotou nejsou pro radost z jízdy důležité, spíš hmotnost, podvozek a řízení. Včera jsem vyměnil kola za tyhle Ultraleggery, rozdíl 3 kg na jednom ráfku a je to jiné auto, živější, hravější. Ještě jsem to neumyl, čeká mne lakování kotoučů, popř. další estetické doladění...

post-3283-0-03074300-1396004920_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mé první setkání se superbem - rychlé, korektní, bezproblémové jednání - pán věděl i jakou mám barvu trenek (hnědou)

 

:D já si přečet "korektní rychlost" a přemýšlel, kolik to asi znamená  :) přepálil jsi o moc? 

Upraveno uživatelem Rodkopf
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YPO

nebyl jsem zastaven za rychlost (jsem slušný tempomatový řidič), ale za to, že ta jejich mašinka vyhodnotila zřejmě podle SPZ (za cca 30 vteřin :eek: ) propadlou STK na které jsem byl cca před čtrnácti dny (neměli to ještě asi v systému) = bůch ví co to jejich auto eště umí :)

Upraveno uživatelem YPO
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nebyl jsem zastaven za rychlost (jsem slušný tempomatový řidič), ale za to, že ta jejich mašinka vyhodnotila zřejmě podle SPZ (za cca 30 vteřin :eek: ) propadlou STK na které jsem byl cca před čtrnácti dny (neměli to ještě asi v systému) = bůch ví co to jejich auto eště umí :)

spíš neumí :lol2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Omlouvám se, lakovat budu brzdiče:-).

 

K těm bubnům - před pár lety jsem byl na motorce na Slovensku a před obchoďákem viděl Oktávku, vpředu žluté brzdiče,vzadu bubny, hrůza napatlaná štětkou, vystoupili dva snědší spoluobčané. Tak jsem to dával k dobru a zjistil, že lakování bubnů je celkem běžná věc, mně to sice stále přijde divné, ale od té doby jsem viděl lakovaných bubnů víc a nebyly to cikánské polovraky.

 

Někde jsem četl o vlivu hmotnosti kol na vlastnosti auta, nepamatuji si přesně, ale mám pocit, že 1 kg ušetřené na kole je cca jako 6 kg ušetřených jinde. Je to zajímavý údaj a u lehké, méně výkonné MX-5 je to znát nejen na dynamice, ale i při přejezdu nerovností a v řízení... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JMB - jsem z Bolehoště, taková víska středisková mezi Třebechovicemi a Opočnem. Jezdím třeba do Orlických hor, z Deštné podél hranic na východ, tam je to bezva,, nebo zajedu do Polska, kde je souběžná příhraniční silnice, žádný provoz, krásný asfalt a zatáčky. Ale i směr Vamberk, Žamberk a dál to nemá chybu, v Krkonoších se dá taky něco najít. A taky Hořice a trať 300 zatáček...

Když se chci kochat, tak třeba takto, asi je to víc do motorkářského vlákna i když kdo ví:-)...

post-3283-0-85927500-1396019347_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Ivan Lelák
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...