Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Návštěvník maxigabrielg

Maxi, naprosta nadhera. Kdybych mel "trosku" vetsi rozpocet, tak je to jasna volba...

a ja som to tak bral, ze no dobre, je to za polku ceny z CLS, takze mu odpustim nejake chybycky.... hm, ake chybycky???

na D1 ovela lepsia jazda, tichsi motor a audio este lepsie ako Harman...

toto auto sa dost podcenuje a to je fajn! Lepsie ceny!

Upraveno uživatelem maxigabrielg
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dakujem. Spokojnost velka....

je tam motor co myslim davaju aj do Range Rovera, ale tu pracuje s relative malou hmotou, takze auto pomerne ochotne sa pohybuje. Spotreba je asi ako som mal aj v CLS 350  ( 2o12, cca 50.000 km, AMG paket, priemer dlhodobo cca 8 - 8.5 nafty) ale Jagy je ovela ovladatelnejsi... skor sa blizi k CLS 250 ( ten mal predok podobne ochotny, mensia hmotnost... ale spotreba dlhodobo za 20.000 km okolo 6.8!!!) Automat zrovnatelny s Mercedes ( ale menej kope pri dobrzdovani na svetlach), za tial som bol len raz v servise Cestlice, mam cca 48.000 km ( 2011 rocnik) a dal som za neho presne polovicku CLS 250 ( 2o13,AMG paket, cierny, Harman,...) a Jagy ma navyse ozaj velku vybavu ( Bower Wilkins sound, memory plus klima sedacky, vyhrievane aj predne sklo a volant, aktivny podvozok,... bla bla...)

a hlavne 2-3 rocne kusy sa daju zohnat v Nemecku za uz celkom rozumne peniaze ( pokial nehladas takuto limitku ako je Grace alebo Portfolio), tak ich je aj dost na predaj!

Rampelnik - racing green jasna volba

Liquid - ten automat v diesel limuzinke az tak nevadi

Sice v tom byl motor, co dávali do Land Rovera, konkrétně Discovery 3, ale jinak to byl originál Peugeot 2.7 HDI, rozdíl mezi Land Roverem a Peugeotem 607 byl u Jaguára v tom, že měl dvě turba. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník maxigabrielg

Sice v tom byl motor, co dávali do Land Rovera, konkrétně Discovery 3, ale jinak to byl originál Peugeot 2.7 HDI, rozdíl mezi Land Roverem a Peugeotem 607 byl u Jaguára v tom, že měl dvě turba. 

to bola povodna 2.7 D

 .........................................................................

 

Až doposud byl nejsilnější diesel v nabidce Jaguaru celkem povedený motor V6 2.7 HDI od koncernu PSA, který dával nejvyšší výkon 204 koní. Tento motor se vyznačoval solidním zátahem a příjemnou spotřebou, ale konkurence se zlepšuje a v současnosti by už tato pohonná jednotka nestačila. Proto přišel nový, dvakrát přeplňovaný šestiválec (turba jsou zapojeny sekvenčně a druhé zabírá po překročení hranice 2800 ot/min) o zdvihovém objemu 2993cc, který je nabízen ve dvou výkonnostních variantách (237 a 271 koní). Verze S je vybavena silnější variantou (271 koní při 4000 ot/min a 600 Nm při 2000 ot/min) a byli jsme velmi příjemně překvapeni. Motor táhne prakticky od volnoběhu a zrychlení z 0-100 km/h zvládne automobil za pouhých 5.9s. Nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h. Zvukový projev motoru je celkem umírněný (motor je vybaven přímým vstřikováním common-rail třetí generace a piezoelektrickými vstřikovači) a v interiéru vůbec neruší. Vždycky budete mít dostatek výkonu na pohodlné předjetí nebo na ostrou sportovní jízdu, turbodmychadlo má minimální prodlevu a reakce na přidání plynu je skvělá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jagman

Jagu moc pěkná 190 v plastu, to byl kdysi můj velkej sen , ale nikdy jsem ho neměl  :)

 

Já stodevade nikdy moc nechtěl :D ale baví mě neskutečně hlavně sportline podvozek je bomba! Motor má sílu cestovka 150-160 neni problém já jezdím ale stejně jak duchodce hlavně je to lehoučké a to dělá nejvíc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník maxigabrielg

Já stodevade nikdy moc nechtěl :D ale baví mě neskutečně hlavně sportline podvozek je bomba! Motor má sílu cestovka 150-160 neni problém já jezdím ale stejně jak duchodce hlavně je to lehoučké a to dělá nejvíc

uz si sa naucil hadzat kvalty s tym kutacem?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. Mam dotaz normalni vozidlo mam xc90 2,5t. A ted premyslim neco levneho, maleho, (kabrio), nemusi jezdit 200km ale dobre zrychleni. Nekdo nejaka zkusenost? Jinak si nic neopravim. :) Diky za rady a tip?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník maxigabrielg

ano, Mazda je dobra volba!

super jazdne vlastnosti a tie novsie verzie maju aj lepsi vykon. Dobra spotreba, super podvozok, trochu stiesneny priestor a vyhybaj sa roznym tuningu a potom mas aj spolahlivost!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník maxigabrielg

zaujimave je aj Z350, to uz je aj dost vykonne auto.

 

mr. BSE

Alfa je nadherna, len uz teraz nie je lahke zohnat pouzitelny kus, vela z nich padla za obet levnych tuningov a pekne kusky uz zacinaju byt nedostupne!

 

zalezi na vkuse a penazenke, ale je tam este starsia Barchetta, Crx od Hondy, Celica.... ale aj BMW cabrio

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

 

zaujimave je aj Z350, to uz je aj dost vykonne auto.

 

mr. BSE

Alfa je nadherna, len uz teraz nie je lahke zohnat pouzitelny kus, vela z nich padla za obet levnych tuningov a pekne kusky uz zacinaju byt nedostupne!

 

zalezi na vkuse a penazenke, ale je tam este starsia Barchetta, Crx od Hondy, Celica.... ale aj BMW cabrio

To mas pravdu. Sehnat kloudnej kousek je těžký, ale kdyz se zadari je to o větší radost. Busso má krásnej projev, jak zvukově, tak průběhem.

 

Barchetta je taky zajimavej kousek autíčka... Kdyz se vymění přední nárazník :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...