Návštěvník Tada Odesláno 4. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. května 2010 jsi slepota, psal jsem o "fiat koncernu" začni přemýšlet Tak to po mě chceš fakt hodně, učím se lidský práva a navíc jsem vypil trošku Balkánského Medvěda - víno na vaření z Bulharska. Takže rozum je ten tam Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aldo Odesláno 4. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. května 2010 jsi slepota, psal jsem o "fiat koncernu" začni přemýšlet 512tr? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan156 Odesláno 4. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. května 2010 gas: ze kterýho "fiata" to je? typoval jsem 348, ale to není (ač volant a další odpovídaj, takže nejsem úplně daleko) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aldo Odesláno 4. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. května 2010 když už jsme zabrousili do těch "exotů" ... když mi uteklo to duetto, díval jsem se po dalších autech co se kde válí ke koupi. Narazil jsem na TVR, sice to jsou "zabijácký" auta, která neodpustí vůbec nic, ale ty ceny mi docela mile překvapily ... škoda toho volantu na blbý straně. to s tím volantem sice značně omezuje výběr, ale některý postarší modely se dělaly i s pravostranným řízením a ten nejnovější Sagaris se dělá taky, takže nic není ztraceno. btw se sagarisem se prý výrazně zvedla kvalita zpracování, alespoň na poměry TVR a když se člověk mrkne na cenovku v poměru k výkonům, vypadá to jako zajímavá koupě, v současné době tak trochu můj sen. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adamo Odesláno 4. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. května 2010 nebo takový sen mého dětství - maserati ghibli Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 4. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. května 2010 nebo takový sen mého dětství - maserati ghibli Sny se maj plnit Já si splnil už dva Mercedesí Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
midloch Odesláno 5. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. května 2010 (upraveno) Já už jsem zbraně složil a jsem rád, že ses k tomu také odhodlal. Bohužel to co se snažíš polopatisticky říct opravdu nechápu. Ne že bych nerozuměl tomu, co píšeš, ale nerozumím té myšlence. Nevidím jediný důvod, proč by se ze stejně výkonného motoru uloženého za přední nápravou mělo dostat na zadní kola méně koní, než při uložení motoru vzadu. Toť vše. Trakce (na suchu a s příslušně širokými pneu) bude díky zatížení zadní nápravy vyšší, to souhlas. Já třeba občas musím v zimě zapřemýšlet, než se rozhodnu pro nějakou trasu, protože ten lehčí zadek má třeba v prudckém kopci s uježděným sněhem jasnou nevýhodu. Pokud si ale hrajeme na trakci, tak to nás rozseká kdejaká impreza s dvoulitrem. Pokud si ten přenos výkonu vztahoval na trakci, pak už asi chápu co si chtěl říct. Já ale z toho, jak jsem to četl, vyrozuměl něco jako: když mám 400 koní výkonu a motor vzadu, dostanu na zadní kola 400 koní. Kdežto když je motor vpředu, tak se jich tam dostane 350 a zbytek se ztratí při cestě od motoru k zadním kolům - a s tím fakt nemůžu souhlasit. TTRS co se řízení už není tak hrozné a třeba nová A5 RS už je vysloveně schopné auto, i když žádná velká zábava..zkrátka čtyřkolka dovedená téměř k dokonalosti..v ideální stopě neuvěřitelně rychlá, ale úsměv nikde. Nicméně dobrá cesta a třeba se nakonec ještě dočkáme, že Audi začne opravdu vyrábět sportovní auta..protože směr kterým se ubírají poslední dobou není špatný. Doteď to bylo jen spousta koní a motor před (!) přední nápravou - super do první zatáčky. Nakonec..Mě prostě 996 nevzala. Možná proto, že jsem ovlivněný tím turbem se kterým jsem jezdil. Možná proto, že miluju 993. Každopádně já 911 nyní už za měřítko sprotovního auta nepovažuji, podle mě co měla, to už dala. Nezpochybňuji že je to dobré auto, ale prostě doba 993 je pryč a od doby 996 už jsou zase jiné etalony. Alespoň pro mě - sto lidí, sto chutí, nebudu to nikomu brát, to je jen můj názor. Další nedorozumění možná taky pramení z toho, co kdo považujeme za sporťák..pro mě už i současná 911 je GT. Sporťák je pro mě, pokud mám zajít do extrému, třeba Caterham. Nebo třeba ta MX-5, chceme-li zůstat u běžné produkce. Zkrátka velmi nízká váha, vysoký výkon na tunu a hlavně minimum elektroniky. Auta jako Ferrari, Lamborgini a celá tahle liga už jsou zase u mě kategorie Supersport. Neříkám, že je to tak správně, ale možná i to mělo vliv na to, že jsme se v něčem nepochopili. Takže válečná sekera snad zakopána, moje nabídka kdykoliv platí a díky za zajímavý odkazy. Měj se. Nejsem odborník na konstrukci aut, ale mám za to, že je tam kardan plus další věci, které musí ze předu přenést sílu motoru na zadek, každá z těchto věcí zvyšuje hmotnost a zapříčiňuje ztrátu výkonu (tření atd). Jinak 996 považuju za syrovější stroj než 997 (pokud srovnáváme stejný výkon) je míň uhlazená a míň luxusní (jezdil sem v 997 2S). Každopádně Imprezu miluju STičko bude vždy rychlejší na špatným povrchu, za deště, na sněhu kromě jedné situace a to rozpálenej a rovnej asfalt, dle mých zkušenosti se STIčkem a 911 je 911 na tom s náhonem na zadeček a váhou na zadečku určitě lépe. Nepočítám okruh, kde toto není bojištěm Imprez, ale právě poršáků, Imreza patří někam jinam a tam je spolu s Evičkou nejlepší. Kategorii sporťáků vidím jednoznačně, 911, Cayman S, 350Z, NSX,STI, EVO atd. Kategorie supersport: 911 TURBO S, 911 GT3, GTR, vše od Lamba, téměř vše od Ferdy, Ariel Atom atd... Upraveno 5. května 2010 uživatelem midloch Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Odesláno 5. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. května 2010 Vypadá to jako ranná "Tetaróza", 512TR/512M mají středovou konzolu až na zem ne? Ale tohle má tři budíky jako 355, tak co to xakru je? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
H-B Odesláno 5. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. května 2010 Nejsem odborník na konstrukci aut, ale mám za to, že je tam kardan plus další věci, které musí ze předu přenést sílu motoru na zadek, každá z těchto věcí zvyšuje hmotnost a zapříčiňuje ztrátu výkonu (tření atd). Jinak 996 považuju za syrovější stroj než 997 (pokud srovnáváme stejný výkon) je míň uhlazená a míň luxusní (jezdil sem v 997 2S). Každopádně Imprezu miluju STičko bude vždy rychlejší na špatným povrchu, za deště, na sněhu kromě jedné situace a to rozpálenej a rovnej asfalt, dle mých zkušenosti se STIčkem a 911 je 911 na tom s náhonem na zadeček a váhou na zadečku určitě lépe. Nepočítám okruh, kde toto není bojištěm Imprez, ale právě poršáků, Imreza patří někam jinam a tam je spolu s Evičkou nejlepší. Kategorii sporťáků vidím jednoznačně, 911, Cayman S, 350Z, NSX,STI, EVO atd. Kategorie supersport: 911 TURBO S, 911 GT3, GTR, vše od Lamba, téměř vše od Ferdy, Ariel Atom atd... Nezlob se na me, ale co je to za teply jmena ? Ferda, Evicka... To mas jako doma Porsicko? Skoduvka? Jsou to sportovni auta, ne ruzovy trenky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 5. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. května 2010 Nezlob se na me, ale co je to za teply jmena ? Ferda, Evicka... To mas jako doma Porsicko? Skoduvka? Jsou to sportovni auta, ne ruzovy trenky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mike-72 Odesláno 5. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. května 2010 Krátké, ale zážitkové svezení v Lamborghini LP 670 mě přivedlo na myšlenku, že tohle auto bych si taky pořídil .... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
midloch Odesláno 5. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. května 2010 (upraveno) Nezlob se na me, ale co je to za teply jmena ? Ferda, Evicka... To mas jako doma Porsicko? Skoduvka? Jsou to sportovni auta, ne ruzovy trenky Nee, doma mám P.O.R.N.Š.E.!!!! Jinak smozřejmě kategorie sport je vše z EMka od Bafka (snad jen M5 mi tam moc nesedí) Audina R8 8válcová (10 válečkovou bych už viděl v supersportech ) Možná bych dal i kategorii extrém na Pagani či právě ten Ariel Atom, monstra od 9ff či RUF... Upraveno 5. května 2010 uživatelem midloch Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 5. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. května 2010 nebo takový sen mého dětství - maserati ghibli Když jsme u těch snů mládí, měl bych také jeden, byl by jím Facel Vega HK 500. zdroj - http://www.forum-auto.com/automobiles-myth...378277-2835.htm Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 5. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. května 2010 Snow: To je auto, které znám jen z encyklopedie Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dalik Odesláno 5. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. května 2010 Nezlob se na me, ale co je to za teply jmena ? Ferda, Evicka... To mas jako doma Porsicko? Skoduvka? Jsou to sportovni auta, ne ruzovy trenky Tak Ferda bude asi podle Ferdinanda Porsche... Já svému Porschi říkám "koník" a když nejede (teď jsem třeba měnil spodní spojkový válec) tak mu říkám "Fašistický krám" Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
midloch Odesláno 5. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. května 2010 Tak Ferda bude asi podle Ferdinanda Porsche... Já svému Porschi říkám "koník" a když nejede (teď jsem třeba měnil spodní spojkový válec) tak mu říkám "Fašistický krám" Nee, Ferda je Ffffferrrari, to je ten italskej krám, jak řekla ta milá holčička z Kila Billa 1 v baru tomu hošanovi před tím než ho zamordovala... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 5. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. května 2010 Snow: To je auto, které znám jen z encyklopedie Je to ale krásný kousek, že ano. Pohled na pozoruhodný interiér. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mechano Odesláno 5. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. května 2010 Je to ale krásný kousek, že ano. Pohled na pozoruhodný interiér. No nádhera, to asi fakt jenom sen. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 5. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. května 2010 (upraveno) to mechano - ono se Facelů moc neudělalo, továrna umřela právě na tu krásu. Edit - pohled na příď není také vůbec špatný. A tady ještě jedna verze interiéru s dvěma hlavními budíky. Upraveno 5. května 2010 uživatelem Snow Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cortes1990 Odesláno 5. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. května 2010 TO Snow: ... musim uznat ze vkus mas teda znamenitý .. facel vega je super automobilka ( no bejvavalo ) a taktiez sa mi paci ze si vlastnil Thesis-pri moderných autickach je to zas moj dream car Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se