Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Návštěvník Tada
jsi slepota, psal jsem o "fiat koncernu" začni přemýšlet ;)

 

Tak to po mě chceš fakt hodně, učím se lidský práva a navíc jsem vypil trošku Balkánského Medvěda - víno na vaření z Bulharska. Takže rozum je ten tam :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

když už jsme zabrousili do těch "exotů" ... když mi uteklo to duetto, díval jsem se po dalších autech co se kde válí ke koupi. Narazil jsem na TVR, sice to jsou "zabijácký" auta, která neodpustí vůbec nic, ale ty ceny mi docela mile překvapily ... škoda toho volantu na blbý straně.

 

to s tím volantem sice značně omezuje výběr, ale některý postarší modely se dělaly i s pravostranným řízením a ten nejnovější Sagaris se dělá taky, takže nic není ztraceno.

btw se sagarisem se prý výrazně zvedla kvalita zpracování, alespoň na poměry TVR a když se člověk mrkne na cenovku v poměru k výkonům, vypadá to jako zajímavá koupě, v současné době tak trochu můj sen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já už jsem zbraně složil a jsem rád, že ses k tomu také odhodlal. Bohužel to co se snažíš polopatisticky říct opravdu nechápu. Ne že bych nerozuměl tomu, co píšeš, ale nerozumím té myšlence. Nevidím jediný důvod, proč by se ze stejně výkonného motoru uloženého za přední nápravou mělo dostat na zadní kola méně koní, než při uložení motoru vzadu. Toť vše. Trakce (na suchu a s příslušně širokými pneu) bude díky zatížení zadní nápravy vyšší, to souhlas. Já třeba občas musím v zimě zapřemýšlet, než se rozhodnu pro nějakou trasu, protože ten lehčí zadek má třeba v prudckém kopci s uježděným sněhem jasnou nevýhodu. Pokud si ale hrajeme na trakci, tak to nás rozseká kdejaká impreza s dvoulitrem. Pokud si ten přenos výkonu vztahoval na trakci, pak už asi chápu co si chtěl říct. Já ale z toho, jak jsem to četl, vyrozuměl něco jako: když mám 400 koní výkonu a motor vzadu, dostanu na zadní kola 400 koní. Kdežto když je motor vpředu, tak se jich tam dostane 350 a zbytek se ztratí při cestě od motoru k zadním kolům - a s tím fakt nemůžu souhlasit.

TTRS co se řízení už není tak hrozné a třeba nová A5 RS už je vysloveně schopné auto, i když žádná velká zábava..zkrátka čtyřkolka dovedená téměř k dokonalosti..v ideální stopě neuvěřitelně rychlá, ale úsměv nikde. Nicméně dobrá cesta a třeba se nakonec ještě dočkáme, že Audi začne opravdu vyrábět sportovní auta..protože směr kterým se ubírají poslední dobou není špatný. Doteď to bylo jen spousta koní a motor před (!) přední nápravou - super do první zatáčky.

Nakonec..Mě prostě 996 nevzala. Možná proto, že jsem ovlivněný tím turbem se kterým jsem jezdil. Možná proto, že miluju 993. Každopádně já 911 nyní už za měřítko sprotovního auta nepovažuji, podle mě co měla, to už dala. Nezpochybňuji že je to dobré auto, ale prostě doba 993 je pryč a od doby 996 už jsou zase jiné etalony. Alespoň pro mě - sto lidí, sto chutí, nebudu to nikomu brát, to je jen můj názor. Další nedorozumění možná taky pramení z toho, co kdo považujeme za sporťák..pro mě už i současná 911 je GT. Sporťák je pro mě, pokud mám zajít do extrému, třeba Caterham. Nebo třeba ta MX-5, chceme-li zůstat u běžné produkce. Zkrátka velmi nízká váha, vysoký výkon na tunu a hlavně minimum elektroniky. Auta jako Ferrari, Lamborgini a celá tahle liga už jsou zase u mě kategorie Supersport. Neříkám, že je to tak správně, ale možná i to mělo vliv na to, že jsme se v něčem nepochopili.

Takže válečná sekera snad zakopána, moje nabídka kdykoliv platí a díky za zajímavý odkazy. Měj se.

 

 

Nejsem odborník na konstrukci aut, ale mám za to, že je tam kardan plus další věci, které musí ze předu přenést sílu motoru na zadek, každá z těchto věcí zvyšuje hmotnost a zapříčiňuje ztrátu výkonu (tření atd). Jinak 996 považuju za syrovější stroj než 997 (pokud srovnáváme stejný výkon) je míň uhlazená a míň luxusní (jezdil sem v 997 2S). Každopádně Imprezu miluju STičko bude vždy rychlejší na špatným povrchu, za deště, na sněhu kromě jedné situace a to rozpálenej a rovnej asfalt, dle mých zkušenosti se STIčkem a 911 je 911 na tom s náhonem na zadeček a váhou na zadečku určitě lépe. Nepočítám okruh, kde toto není bojištěm Imprez, ale právě poršáků, Imreza patří někam jinam a tam je spolu s Evičkou nejlepší. Kategorii sporťáků vidím jednoznačně, 911, Cayman S, 350Z, NSX,STI, EVO atd. Kategorie supersport: 911 TURBO S, 911 GT3, GTR, vše od Lamba, téměř vše od Ferdy, Ariel Atom atd...

Upraveno uživatelem midloch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejsem odborník na konstrukci aut, ale mám za to, že je tam kardan plus další věci, které musí ze předu přenést sílu motoru na zadek, každá z těchto věcí zvyšuje hmotnost a zapříčiňuje ztrátu výkonu (tření atd). Jinak 996 považuju za syrovější stroj než 997 (pokud srovnáváme stejný výkon) je míň uhlazená a míň luxusní (jezdil sem v 997 2S). Každopádně Imprezu miluju STičko bude vždy rychlejší na špatným povrchu, za deště, na sněhu kromě jedné situace a to rozpálenej a rovnej asfalt, dle mých zkušenosti se STIčkem a 911 je 911 na tom s náhonem na zadeček a váhou na zadečku určitě lépe. Nepočítám okruh, kde toto není bojištěm Imprez, ale právě poršáků, Imreza patří někam jinam a tam je spolu s Evičkou nejlepší. Kategorii sporťáků vidím jednoznačně, 911, Cayman S, 350Z, NSX,STI, EVO atd. Kategorie supersport: 911 TURBO S, 911 GT3, GTR, vše od Lamba, téměř vše od Ferdy, Ariel Atom atd...

 

Nezlob se na me, ale co je to za teply jmena :D? Ferda, Evicka... To mas jako doma Porsicko? Skoduvka?

 

Jsou to sportovni auta, ne ruzovy trenky ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nezlob se na me, ale co je to za teply jmena :D? Ferda, Evicka... To mas jako doma Porsicko? Skoduvka?

 

Jsou to sportovni auta, ne ruzovy trenky ;)

 

Nee, doma mám P.O.R.N.Š.E.!!!! :thumbsup_anim:

 

Jinak smozřejmě kategorie sport je vše z EMka od Bafka (snad jen M5 mi tam moc nesedí) Audina R8 8válcová (10 válečkovou bych už viděl v supersportech :D ) Možná bych dal i kategorii extrém na Pagani či právě ten Ariel Atom, monstra od 9ff či RUF...

Upraveno uživatelem midloch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nezlob se na me, ale co je to za teply jmena :D? Ferda, Evicka... To mas jako doma Porsicko? Skoduvka?

 

Jsou to sportovni auta, ne ruzovy trenky ;)

 

Tak Ferda bude asi podle Ferdinanda Porsche... Já svému Porschi říkám "koník" a když nejede (teď jsem třeba měnil spodní spojkový válec) tak mu říkám "Fašistický krám" :gun_bandana: :thumbsup_anim:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak Ferda bude asi podle Ferdinanda Porsche... Já svému Porschi říkám "koník" a když nejede (teď jsem třeba měnil spodní spojkový válec) tak mu říkám "Fašistický krám" :gun_bandana: :thumbsup_anim:

 

 

Nee, Ferda je Ffffferrrari, to je ten italskej krám, jak řekla ta milá holčička z Kila Billa 1 v baru tomu hošanovi před tím než ho zamordovala...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Snow

to mechano - ono se Facelů moc neudělalo, továrna umřela právě na tu krásu. 

 

Edit - pohled na příď není také vůbec špatný.

 

 

 

A tady ještě jedna verze interiéru s dvěma hlavními budíky.

 

 

 

Upraveno uživatelem Snow
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...