Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Ano ja mám volvo XC90 2,5T a uz 280t a stale drzak..... Ale proto volimoperativnina jeden rok Superb III

 

Operák na jeden rok může být zajímavý pro firmy (otázka kolik to stojí), které potřebují auto pro zaměstnance s pevnou smlouvou. Jinak ty náklady na 4 roky nejsou tak hrozné

 

http://www.rt-torax.cz/clanek-306/Skoda-Superb-2-0-TDI-140PS-Active-Plus.html

Odesláno

Operák na jeden rok může být zajímavý pro firmy (otázka kolik to stojí), které potřebují auto pro zaměstnance s pevnou smlouvou. Jinak ty náklady na 4 roky nejsou tak hrozné

 

http://www.rt-torax.cz/clanek-306/Skoda-Superb-2-0-TDI-140PS-Active-Plus.html

Jo, plus dalších 5-10 tis při každé výměně auta, kdy chcou calovat i mikro skrabance vzniklé běžným provozem... 

Odesláno

Ty podmínky jsou dnes naprosto v pohodě, ještě před pár lety jsem platil 12.5 tis. měsíčně bez DPH za auto v ceně 450 tis. bez DPH, sice neřešili škrábance, každé 3 roky nové auto a v případě havárie přistavení jiného auta do 4 hodin. Dnes je ale to samé je o 35% levnější.

Odesláno

Ty podmínky jsou dnes naprosto v pohodě, ještě před pár lety jsem platil 12.5 tis. měsíčně bez DPH za auto v ceně 450 tis. bez DPH, sice neřešili škrábance, každé 3 roky nové auto a v případě havárie přistavení jiného auta do 4 hodin. Dnes je ale to samé je o 35% levnější.

Já se nepřu. Je to výhodné, za určitých podmínek. Jen jsem dodal, že tam celkem pěkně umí schovat další náklady.

Odesláno

Já se nepřu. Je to výhodné, za určitých podmínek. Jen jsem dodal, že tam celkem pěkně umí schovat další náklady.

Já se nebudu vyjadřovat k té konkrétní nabídce, protože to je nějaká privátní aktivita, už jen to, že nabízí auto, které dávno neexistuje je blbost, ale můžeš být konkrétní  a uvést nějaké schované náklady? Mě vždycky tyhle výkřiky trochu napruží, to co jsi uváděl o té částce při vrácení, taky nemá reálný podklad, je na každém nájemci, jakou si zvolí spoluúčast, min 1%, max 5% a to má samozřejmě vliv na výši splátek. Když vrací auto, a je poškozené (ne běžně opotřebované) platí normálně spoluúčast, tedy 1000 - 5000 Kč a nevím, co je na tom špatně, vrací auto majiteli, který ho chce mít také v pořádku a proto jej pojišťoval, musí ho totiž prodat a každý potenciální kupující leze po autě a snaží se cenu stlačit přesně poukazováním na každou maličkost.

Odesláno

JR: Hypoteticka situace - mas spoluucast pet, vracis jim auto, na laku mas ctyri skrabance, lehce promacklej blatnik plus nejaky to kolo - kolik platis?

No a co mi tím chceš říct? Pokud neprokážeš souvislost mezi jednotlivými poškozeními, tedy jednu pojistnou událost, tak to máš X x spoluúčast, když je nasbíráš za 3-5 let, a máš spoluúčast 5%, může jít o desítky tisíc, ale máš jezdit pravidelně na servis a dá se to řešit postupně. Jen dodám, že provozní škrábanečky nikdo neřeší, na druhou stranu, pokud někdo přiveze otřískaný auto, tak nevidím nic nemorálního na tom, že to chce někdo zaplatit, respektive uvést do původního stavu. Čili shrnuto a podtrženo, nejsou tam skryté žádné další náklady, většina lidí vrací auta nepoškozená, rozumní si sjednají spoluúčast 1%.

Odesláno

Ja ti tim chci rict, ze se te na to ptam. Diky a klidek, uz je skoro vikend.. :)

Já jsem v klidu, vždyť jsem jen diskutoval a vysvětloval, sorry, jestli to vyznělo podrážděně, to je problém té psané komunikace :cheers: , tak snad jen dodám ještě na konec, že je to stejné jako u privátního auta, jednou bouchneš přední blatník, potom zadní lampu, do dveří Ti někdo nacouvá před obchoďákem a když chceš auto za 5 let prodat a dát ho do cajku z pojistky, máš tři samostatné, pojistné události.

Odesláno

Já se nebudu vyjadřovat k té konkrétní nabídce, protože to je nějaká privátní aktivita, už jen to, že nabízí auto, které dávno neexistuje je blbost, ....

 

To jsou jenom vzorové kalkulace, reálnou si musíš vyžádat. Podle mě je tohle správná cesta, jak pořídit pro práci. To že auto má nějaké standardní škrábance nebo promáčkliny z parkoviště se dá za pár tisíc odstranit, nebo holt zaplatit dle smlouvy, co tam není nemohou požadovat.

Odesláno

Já se nebudu vyjadřovat k té konkrétní nabídce, protože to je nějaká privátní aktivita, už jen to, že nabízí auto, které dávno neexistuje je blbost, ale můžeš být konkrétní  a uvést nějaké schované náklady? Mě vždycky tyhle výkřiky trochu napruží, to co jsi uváděl o té částce při vrácení, taky nemá reálný podklad, je na každém nájemci, jakou si zvolí spoluúčast, min 1%, max 5% a to má samozřejmě vliv na výši splátek. Když vrací auto, a je poškozené (ne běžně opotřebované) platí normálně spoluúčast, tedy 1000 - 5000 Kč a nevím, co je na tom špatně, vrací auto majiteli, který ho chce mít také v pořádku a proto jej pojišťoval, musí ho totiž prodat a každý potenciální kupující leze po autě a snaží se cenu stlačit přesně poukazováním na každou maličkost.

To není výkřik, ale zkušenost, naprosto reálná. Dál to tady nebudu rozebírat. Je-li to pro někoho aktuální, rád sdelim podrobnosti do SZ.

Odesláno

To není výkřik, ale zkušenost, naprosto reálná. Dál to tady nebudu rozebírat. Je-li to pro někoho aktuální, rád sdelim podrobnosti do SZ.

O.k., tak to nerozebírej, snad jen si dovolím Ti trochu poradit, a nemyslím to špatně, pokud bereš auta od společnosti, která Ti následně bude účtovat nějaké schované náklady, i když si to neumím představit, tak od ní už nic neber. Na trhu je dost společností, které nabízejí operativní leasing absolutně transparentní.

Odesláno

Vím. Bylo to na firmu, a jen jednou. Zajímavé ovšem je, ze i po započítání toho všeho byli nejlevnější. Zmínka o te společnosti tu probehla. Leasing je transparentní vždy, dokud nedojde na všeobecne obchodní podminky. 

Odesláno

Už abych měl zpátky svou troječku...neřikám že dvoulitr je líný ale s šestiválem se absolutně nedá srovnávat i když jednička je o mnoho lehčí...

post-21035-0-01333800-1431608172_thumb.jpg

Odesláno

Tos napsal velmi trefne Pavle :)

Jeden prazsky Pepik to nedobrzdil na jizni spojce tak mam na vymenu komplet zadni naraznik i s mpacket.spojlerem.

Odesláno

Podle mého je výhodnější si auto normálně koupit. Pokud budu počítat s DPH tak zaplatím akontaci + splátky s pojištěním + záruku = o 110 tis. méně než cena nového vozu.

A letmý pohled na inzerci prozradí že 4 roky starý sup s uvedeným motorem a nájezdem se pohybuje v rozmezí 250 až 300tis.

Nebo mi něco nedochází?

To je samozřejmě možné ;)

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...