Návštěvník Zmizík Odesláno 21. července 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. července 2015 Ženy neví, co to je čest. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tmoris Odesláno 21. července 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. července 2015 Mě se Tesla líbí, displej ma výhodu v upgradu designu a funkcionalit. IPadu se taky všichni smáli, je to budoucnost a to neodvratitelná. Před 10 lety se roky výrobci smáli, dnes už s displejema v autech počítají čím dál více a čím novější auto, tím více a větší displeje. Na velkém displeji mohou byt daleko větší tlačítka než jsou mechanická, třeba v mem autě je řada tlačítek menší než na displeji Tesla. Vždycky zde obdivuji to množství kritiků, kteří v autě nikdy neseděli, ale předem ví, ze stoji za prd. jestli je to na me, tak reaguju, ze v aute jsem sedel a na zaklade tohoto dojmu za sebe rikam, ze pro me je to rozhodne naprd. to ze tlacitko je male nevadi, protoze kdyz ho zmacknes, tak vis ze neco udela. na tom displeji kdyz neco zmacknes, tak nemas fyzicky feedback toho ukonu a musis zrakem kontrolovat co tam delas. prst ti muze sklouznout, displej nereaguje kvuli treba letmemu doteku nebo spatne vyhodnocenemu doteku atd atd. zcela jednoznacne to pro me je horsi moznost, nez bez koukani otocit knoflkem nebo zmacknout tlacitko, kde nemusim ani zrak odpoutat od silnice. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liqid Odesláno 21. července 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. července 2015 Souhlas, taky mám radši mechanické ovládání. Je to jako s mobilem. S tlačítkama se za jízdy dala napsat klidně sms, teď jsem rád, když přijmu hovor. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník maxigabrielg Odesláno 21. července 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. července 2015 Ženy neví, co to je čest.hehehe...nieco hovoris! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jrov Odesláno 21. července 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. července 2015 (upraveno) Mě se Tesla líbí, displej ma výhodu v upgradu designu a funkcionalit. IPadu se taky všichni smáli, je to budoucnost a to neodvratitelná. Před 10 lety se roky výrobci smáli, dnes už s displejema v autech počítají čím dál více a čím novější auto, tím více a větší displeje. Na velkém displeji mohou byt daleko větší tlačítka než jsou mechanická, třeba v mem autě je řada tlačítek menší než na displeji Tesla. Vždycky zde obdivuji to množství kritiků, kteří v autě nikdy neseděli, ale předem ví, ze stoji za prd. Budoucnost je v haptické odezvě displeje tj. že např ovladače klimy (+/-) se vyvýší a budou tedy hmatem lehce k nalezení i poslepu ... displeje jsou tedy první krok - ale jak píšou jiní zatím je to dost nepraktické, právě z důvodu sledování mnoha údajů a nutnosti se trefit bez zpětné vazby někam přesně na displej - což zvláště v autě není mnohdy až tak jednoduché ... např.: Upraveno 21. července 2015 uživatelem jrov Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník maxigabrielg Odesláno 21. července 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. července 2015 jestli je to na me, tak reaguju, ze v aute jsem sedel a na zaklade tohoto dojmu za sebe rikam, ze pro me je to rozhodne naprd. to ze tlacitko je male nevadi, protoze kdyz ho zmacknes, tak vis ze neco udela. na tom displeji kdyz neco zmacknes, tak nemas fyzicky feedback toho ukonu a musis zrakem kontrolovat co tam delas. prst ti muze sklouznout, displej nereaguje kvuli treba letmemu doteku nebo spatne vyhodnocenemu doteku atd atd. zcela jednoznacne to pro me je horsi moznost, nez bez koukani otocit knoflkem nebo zmacknout tlacitko, kde nemusim ani zrak odpoutat od silnice.je to samozrejme aj o zvyku, ale ako pise Jozef - je to buductnost, aj ked urcite zapracuje este na spetnej vazbe a druhu displayov. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 21. července 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. července 2015 Pamatuju si jak výrobci tlačítkovych telefonů tvrdili, že klavesnice na displeji je totální nesmysl. Dnes displej dokáže mechanicky reagovat na dotyk prstu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
StefanM Odesláno 22. července 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. července 2015 Pridamvam slubene fotky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník maxigabrielg Odesláno 22. července 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. července 2015 pekny kus - nech ti slúži a poslúcha! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
StefanM Odesláno 22. července 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. července 2015 Dakujem, par much budem musiet este vychytat. Ale ako pozeram, tak som dvakrat objektivom trafil prst. :/ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník maxigabrielg Odesláno 22. července 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. července 2015 Dakujem, par much budem musiet este vychytat. Ale ako pozeram, tak som dvakrat objektivom trafil prst. :/a ja som si myslel, ze to mas schvalne, ako ked si fotime ruku aj s nejakym pozadim:-))) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
StefanM Odesláno 22. července 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. července 2015 Aj taku mam. Inak dalsi paradny kusok si sem dal, u teba ma uz asi ani zlate pateky neprekvapia. A auto bude zjavne tiez z kategorie nie bezne. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník maxigabrielg Odesláno 22. července 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. července 2015 pekne!ved trochu srandy na rano...ale uz castejsie mam na ruke Seiko alebo nieco velke.... mne sa vzdy pacila Delta a mam pochopenie pre dost neoblubenu kategoriu exotov ako je aj Juke, ale aj nova SOUL a podobne odvazne kuskypreto som bol rad tvojmu vyberu, len technicky to nepoznam, neviem posudit Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mayaman Odesláno 22. července 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. července 2015 Zdravím Není to nejlepší auto, má své mouchy holky se na něj taky nelepí ale je moje.dělá mi radost i po 120 000 naježděných kilometrech. Pokud se o něj člověk patřičně stará je i velice spolehlivé.Jinak je to jediné auto v mém okolí kde si mohu přehrávat mou sbírku audiokazet :-) Martin Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Micey Odesláno 22. července 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. července 2015 Super, todle bejval můj sen. Kolik máš cca dlouhodobou spotřebu? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník maxigabrielg Odesláno 22. července 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. července 2015 martin - hlavne nech mas z neho radost a zabavua o tom tieto auta sú!!!jedna velka mucha je, ze ma svetla ako mucha oči!:-) ma to uz dost km, kolko si z toho dal ty?nejake investicie, zavady? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mayaman Odesláno 22. července 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. července 2015 (upraveno) Odpovím najednou. Dlouhodobá spotřeba eeeee ja ani nevím, prostě jezdím ale pohybuje se to někde kolem 18 litru 98+ benzínu. Celkově je na něm naježděno 165 000 km ja sám těch 120 000. Investice samozřejmě jsou v podobě spotřebního materiálu jako jsou destičky, olej (raději měním po 6000-10000 km) a s tím spojený olejový filtr, a spojka :-) Nejčastější závady jsou bohužel spojeny se stavem našich vozovek takže ložiska,Jedna velká byla krátce po koupi vyblilo se mi turbo do motoru :-) investice asi 50 000 kč Příčina ? Minulý majitel nenechával po ostřejší jízdě dochladit turbo a před jízdou ho nenechal v klidu zahřát tudíž se nestačilo promazávat. jinak nic thats all. Upraveno 22. července 2015 uživatelem mayaman Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
StefanM Odesláno 22. července 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. července 2015 pekne!ved trochu srandy na rano...ale uz castejsie mam na ruke Seiko alebo nieco velke.... mne sa vzdy pacila Delta a mam pochopenie pre dost neoblubenu kategoriu exotov ako je aj Juke, ale aj nova SOUL a podobne odvazne kuskypreto som bol rad tvojmu vyberu, len technicky to nepoznam, neviem posuditMam to rovnako v zalube exotov (exotickych aut). Predtym som mal Fiat Coupe, ktore bolo dlho moje vysnene auto a zhanal som ho dva roky. Nie kvoli tomu, ze by som na neho setril (predavaju sa za hubicku), ale nebolo mozne najst spravny kus. Nakoniec sa to podarilo pri siedmom kuse. Kus predtym som mal uz kupuvat a majitel ho v den predaja nabural. Po styroch rokoch vsak uz nastal cas na zmenu a chcel som nieco civilnejsie, ale zaroven odlisne. V hre bol este Dodge Avenger a Chrysler Sebring. Nakoniec to vyhrala Delta a som rad, mam totiz blizko k talianskym autam. Po technickej a jazdnej stranke to neviem kompetentne porovnat, ale subjektivne som velmi spokojny. Motor krasne tiahne a auto drzi aj vo vysokych rychlostiach. S vyberom je spokojne aj moje okolie a kamarat mechanik ho tiez velmi chvalil. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TLD Odesláno 22. července 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. července 2015 mayaman, nadhera. bugeye je dle me jedna z nej verzi. at ti dela jen radost.tl Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník maxigabrielg Odesláno 22. července 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. července 2015 (upraveno) mayaman, tak to mas peknu historiu a urcite aj vela zazitkov!dobre vediet, ze to auto tak vela ( v dobrych rukach ) vydrzi.ja som raz este velmi davno mal ponuku do vymeny a vtedy som s tym jazdil a bolo to prijemnych asi 40 km ( mierne upravene: vyfuk a sanie)kedze ale sa pohybujem na asfalte, tak som nesiel tymto smerom.nech ti teda tie kazety este dlho prehrava! edit - a mne sa vtedy nepacil ten vyzor auta, tie divne oci - ale tam asi to nehra az taku rolu, skor ide o funkciu Upraveno 22. července 2015 uživatelem maxigabrielg Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se