Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Jeste si dovolim posledni koment. Chapu tvou smirlivost a kultivovanost pri reseni teto neprijemnosti s pani Jetmarovou a chapu tvou snahu o dohodu. Nicmene chci zduraznit, ze neresite housky na krámě, ale hodinky znacky Breitling, což znamena maximalni duraz na kvalitu provedeni kazdeho detailu. Jen slova nestaci, ocekavam perfektni reseni s jasnym timingem a hlavne durazem na kvalitu, tzn. perfektni original sklicko s antireflexem hodnym Breitlingu, zadne polovicate reseni, zadny nanos v Eifel Optik. To je asi jasný! Snad u Dusaka chapou, ze hodinky v cene ojete Fabie si zaslouzi dosti profesionalni reseni a ne jen email typu "omlouvame se a vsechno se nějak vyřeší". Takze nový originál sklíčko se super antireflexem bych bral jako standard a to třeba do týdne!! A bez dalších diskuzí a debat!

  • Dát hlas 2
  • Hlasovat proti 2
Odesláno (upraveno)

Hele Martine, obdivuju tvoje pevne nervy a snahu se dohodnout, ale co me neprestava znova a znova zarazet je pristup Dusaku k reseni servisu..!!! Vzdy kdyz jsem daval na servis Breitlingy (chodim s nimi tedy do Carollina, kde jsem byl vzdy maximalne spokojen), tak jsem mel doklad o tom kdy budou hotove a kolik to bude stat a vzdycky to bylo ze strany servisu dodrzeno - i v pripade kompletniho servisu, pretesnovani, lesteni, pri vsech servisnich zasazich. Breitlingu uz jsem mel spoustu a vzdycky me mile prekvapila preciznost servisu i v ohledu zpracovani, ktere bylo vzdy prvotridni. Co se tyce antireflexu - jedine mozne reseni, ktere se nabizi, je to, ze hodinky budou vypadat jako nove, vubec si nedokazu predstavit, ze by byl antireflex nansen nekde v Meopte nebo kde to snad take delaji s tim, ze by nebyl nanesen az do kraju diky systemu upinani sklicka. Nechapu jak je mozne, ze jedno z nejluxusnejsich hodinarstvi v CR nevyresilo tuto situaci dle sveho nejlepsiho svedomi tak, aby jsi byl ty jako zakaznik spokojen - to musi byt jejich kredo, za ktere se vzdy musi postavit! Nemame pripravene sklicko nebo vime, ze se to nestihne odservisovat do terminu, ktery jsme zakaznikovi SLIBILI = zaridime to jakkoliv na nase naklady aby byl NAS ZAKAZNIK spokojeny i za cenu, ze pro nej objedname sklicko nove v puvodni dohodnute cene a hodinky mu maximalne v den uvedeny na servisnim liste predame ve 100% kondici! Pro servis/prodejnu stoji sklicko na Breitling 90? a z Vidne se sem je schopno dostat behem nekolika hodin = RESENI EXISTUJE, jen asi chybi chut jej realizovat..

 

Pokud bych byl v tve kuzi, chtel bych od servisu vyjadreni KDY (presne) budou hodinky pripraveny k vyzvednuti ve 100% kondici = tak aby splnovaly prisne normy Breitlingu, coz bych si samozrejme pri predani zkontroloval a s timto terminem uz neni mozne do budoucna jakkoliv hybat. To je jedina moznost, kterou by ti mel servis SAM OD SEBE nabidnout spolecne s nejakou kompenzaci dane neprijemne situace, nebot takhle se resi standardni reklamace v beznych obchodech pri nedodrzeni terminu, v podobnych "autorizovanych servisnich centrech" bych ocekaval pristup minimalne stejny, spise vsak jeste proaktivnejsi a vstricnejsi, protoze to je jedina moznost jak si udrzet zakaznika, aby ziskal k firme duveru a mohl u nich i nadale nakupovat..

 

Vzhledem k tomu, ze se pravdepodobne behem listopadu pravdepodobne chystam u Dusaku koupit Navitimery Cosmonaute, tak pockam jak dopadne reseni tve situace, protoze pri predstave, ze s hodinkama v cene ojeteho BMW resim podobny pribeh by u me vyeskalovala asi do nepricetnosti! Doufam, ze v nejblizsi dobe od tebe uslysime, ze je vse v poradku a pani Jetmarova ci kdokoliv jiny kompetentni se uz postara, aby servis odpovidal urovni prodavaneho zbozi!!!

 

EDIT: Tohle vsechno ocekavam i vzhledem k cene servisu, za ktery jsem ochoten, a ty samozrejme take, zaplatit nadstandardni castku = v cene 4.000-13.500 CZK si spousta lidi kupuje nove kvalitni hodinky, ne pouze servis!

Upraveno uživatelem spiderer
  • Dát hlas 3
  • Hlasovat proti 1
Odesláno

Prostě další krok je na Dušákovi, počkám jaké bude jejich řešení vzniklé situace. Samozřejmě, že žádný sklíčko s nějakým nedotaženým antireflexem až do krajů nebo jiným problémem v žádném případě nepřevezmu. Hodinky jsem dával do servisu abych je uvedl do stavu velmi blízkého nákupnímu a ne abych se pak musel koukat na sklíčko, který dělal Franta Vopička někde v garáži. Nicméně takový přístup od Dušáka ani neočekávám...

Odesláno (upraveno)

Takže další informace o tom, jak pokračuje kauza kolem mých hodinek. Dnes se mně ozvala (přesně tak, jak bylo slíbeno) paní Jetmarová a nabídla mně řešení vzniklé situace. Toto řešení je přesně takový, jaký bych od firmy Dušák očekával. V tom nejpozitivnějším slova smyslu. Detaily nebudu řešit, ale osobně můžu říct, že reflektuje v podstatě všechny představy o odpovídající kompenzaci, které tady na fóru zazněly. Hodinky sice stále nemám, ale to se příští týden změní. :) Doufám, že nebudu obviněnej z nějakejch PR keců, ale musím říct, že jsem s přístupem firmy Dušák spokojenej. Teda abych byl přesný - s řešením problému, který se stal v jejich servisu. Další případný superlativy si nechám až na dobu, kdy budu mít svoje Herkulády znovu na ruce. ;) Momentálně už mě zajímá jen to, kdy je budu mít zase doma. S ohledem na moji politiku "jedinejch" pořádnejch hodinek mám už fakt celkem slušnej absťák... :D

Upraveno uživatelem Kalifx
Návštěvník YPO
Odesláno

mezi řádky čtu, že jsi dostal dva tisíce slevu a oni ti za sedm tisíc seženou originální sklo, které kupují za tisíc

Odesláno

mezi řádky čtu, že jsi dostal dva tisíce slevu a oni ti za sedm tisíc seženou originální sklo, které kupují za tisíc

 

Hele a není to jedno? Hlavně že je spokojenej - o tom to přece celé je ;)
Návštěvník YPO
Odesláno

Hele a není to jedno? Hlavně že je spokojenej - o tom to přece celé je ;)

 

Kalifx mi rozumí i když na konci nebyl smajlík - nevěděl jsem jakýho tam dát :D
Odesláno (upraveno)

mezi řádky čtu, že jsi dostal dva tisíce slevu a oni ti za sedm tisíc seženou originální sklo, které kupují za tisíc

 

Mezi řádky je možný vyčíst ledasco. ;) Ale vážně - minimálně v jednom bodě se opravdu výrazně pleteš. A to nepočítám zajímavý benefit navíc. Já nechci bejt tajnosnubnej, ale zatím mně připadá zbytečný řešit detaily, když to není uzavřený. Z mýho pohledu se ale Dušák zachoval opravdu velmi férově.

 

EDIT: Víte co, možná jsem starej, dobromyslnej kretén, ale velmi rád na závěr uveřejním všechny detaily, ale připadá mně solidní se nejdřív zeptat paní Jetmarové jestli s tím souhlasí.

Upraveno uživatelem Kalifx
Odesláno

Hele a není to jedno? Hlavně že je spokojenej - o tom to přece celé je ;)

 

Zatím samozřejmě dokonale spokojenej nejsem, protože furt nemám hodinky. :D Ale nabídnuté kompenzace, přístup k řešení a tón komunikace mě více než těší...
Odesláno

Zatím samozřejmě dokonale spokojenej nejsem, protože furt nemám hodinky. :D Ale nabídnuté kompenzace, přístup k řešení a tón komunikace mě více než těší...

 

ja sa ani necudujem, ze ti ponukli kompenzaciu po tom ako si posramotili povest a naslednom PRAVOPLATNOM uverejneni tvojej staznosti tu na fore...

Odesláno (upraveno)

Mezi řádky je možný vyčíst ledasco. ;) Ale vážně - minimálně v jednom bodě se opravdu výrazně pleteš. A to nepočítám zajímavý benefit navíc. Já nechci bejt tajnosnubnej, ale zatím mně připadá zbytečný řešit detaily, když to není uzavřený. Z mýho pohledu se ale Dušák zachoval opravdu velmi férově.

 

EDIT: Víte co, možná jsem starej, dobromyslnej kretén, ale velmi rád na závěr uveřejním všechny detaily, ale připadá mně solidní se nejdřív zeptat paní Jetmarové jestli s tím souhlasí.

 

A ptal ses na svolení, než jsi si tu postěžoval ? :D Si u Tebe zaplatili PR, nebo Ti slíbila rande ? ;)

 

P.S. Jen chabý pokus o vtip. Chápu, že jsi naměkko z představy krásně opravených božích "B". Jen mám pocit, že jim jde houby o Tebe, ale snaží se chránit si jméno, když už si to provalil, co maj v servisu za šupáky. ;)

Upraveno uživatelem honza71
Odesláno

Takže další informace o tom, jak pokračuje kauza kolem mých hodinek. Dnes se mně ozvala (přesně tak, jak bylo slíbeno) paní Jetmarová a nabídla mně řešení vzniklé situace. Toto řešení je přesně takový, jaký bych od firmy Dušák očekával. V tom nejpozitivnějším slova smyslu. Detaily nebudu řešit, ale osobně můžu říct, že reflektuje v podstatě všechny představy o odpovídající kompenzaci, které tady na fóru zazněly. Hodinky sice stále nemám, ale to se příští týden změní. :) Doufám, že nebudu obviněnej z nějakejch PR keců, ale musím říct, že jsem s přístupem firmy Dušák spokojenej. Teda abych byl přesný - s řešením problému, který se stal v jejich servisu. Další případný superlativy si nechám až na dobu, kdy budu mít svoje Herkulády znovu na ruce. ;) Momentálně už mě zajímá jen to, kdy je budu mít zase doma. S ohledem na moji politiku "jedinejch" pořádnejch hodinek mám už fakt celkem slušnej absťák... :D

 

Hele tak snad to dobre dopadne. Hlavní je asi tvoje spokojenost jako zakaznika, ostatni je nepodstatny. Ale bud tvrdej, rozumis, tvrdej, nic jim nedaruj Posted Image

Odesláno (upraveno)

A ptal ses na svolení, než jsi si tu postěžoval ? :D Si u Tebe zaplatili PR, nebo Ti slíbila rande ? ;)

 

P.S. Jen chabý pokus o vtip. Chápu, že jsi naměkko z představy krásně opravených božích "B". Jen mám pocit, že jim jde houby o Tebe, ale snaží se chránit si jméno, když už si to provalil, co maj v servisu za šupáky. ;)

 

Hele Honzo, to jsem přesně čekal kdo s tím přijde. Bez urážky, ale je rozdíl mezi stížností na servis (opravdu nepotřebuju nikoho žádat o svolení, když si chci stěžovat) a následným řešením situace. Například pro mě má celá tahle kauza dvě roviny. Jedna začíná v okamžiku, kdy Dušák nezvládl servisní zásah a končí v momentě, kdy se do případu vložila paní Jetmarová. A právě od tohoto momentu mám z celýho přístupu dobrej pocit. Chápu, že by bylo asi populárnější a efektnější, kdybych od začátku do konce na Dušáky nadával bez ohledu na to, jestli se k celý věci postavili dobře nebo špatně. Ale to já prostě nedělám.

A pokud chce někdo věřit, že mě Dušák platí za PR, tak klidně může. :)

 

Hele tak snad to dobre dopadne. Hlavní je asi tvoje spokojenost jako zakaznika, ostatni je nepodstatny. Ale bud tvrdej, rozumis, tvrdej, nic jim nedaruj Posted Image

 

Franto spolehni se - budu tvrdej jako křemen. :D Upraveno uživatelem Kalifx
Odesláno

Například pro mě má celá tahle kauza dvě roviny. Jedna začíná v okamžiku, kdy Dušák nezvládl servisní zásah a končí v momentě, kdy se do případu vložila paní Jetmarová. A právě od tohoto momentu mám z celýho přístupu dobrej pocit.

 

Co me trochu mrzi, je, ze u takoveho obchodu a znacky hodinek, jejichz servis neni za hubicku, bych ocekaval, ze se pani Jetmarova do pripadu vkladat nemusi a v pripade pochybeni vyjde servis vstric zakaznikovi sam od sebe a ne az po zverejneni tady na foru. Zajimalo by me, jestli by se situace vyvijela stejne i v pripade, ze bys byl zakaznik mimo Chronomag. Moje predstava je takova, ze servis nebude zehlit problem a posteriori, kdy je zakaznik nastvanej, a to bez ohledu na to, jestli si tento nekde postezuje ci nikoliv.
Odesláno

Co me trochu mrzi, je, ze u takoveho obchodu a znacky hodinek, jejichz servis neni za hubicku, bych ocekaval, ze se pani Jetmarova do pripadu vkladat nemusi a v pripade pochybeni vyjde servis vstric zakaznikovi sam od sebe a ne az po zverejneni tady na foru. Zajimalo by me, jestli by se situace vyvijela stejne i v pripade, ze bys byl zakaznik mimo Chronomag. Moje predstava je takova, ze servis nebude zehlit problem a posteriori, kdy je zakaznik nastvanej, a to bez ohledu na to, jestli si tento nekde postezuje ci nikoliv.

 

Ohledně toho, že servis v této branži by prostě neměl chybovat, se shodujeme. Jenže tak to bohužel funguje akorát v ideálním světě. A v něm my nežijeme. :) A pokud jde o to, jestli bych měl jako Ferda z ulice menší šance na zdárné vyřízení - fakt nevím. Každopádně jsem rád, že to tak není. :)
Odesláno

Ohledně toho, že servis v této branži by prostě neměl chybovat, se shodujeme. Jenže tak to bohužel funguje akorát v ideálním světě.

 

Nemyslim, ze by nemuze chybovat (i kdyz by mel co nejmene). Ale podle prvnich prispevku ve vlakne jsem pochopil, ze po problemu v servisu se zaclo neco dit az po tom, cos jim den pred terminem volal potazmo vstricne kroky prisly az pote, cos napsal sem. Mel jsem na mysli, ze pri problemu (ktery nastat muze, s tim nic nenadelame) Ti meli ze servisu dat sami vedet, kdyz bylo nad slunce jasnejsi, ze hodinky do slibeneho terminu dodat nestihnou, omluvit se za komplikace a pripadne nabidnout kompenzaci (i kdyby to mela byt jen pozvanka na kavu k nim do butiku, protoze zakaznik aspon vidi, ze on je ve stredu pozornosti). A ne cekat, jestli jim zavolas, nebo jeste hur, az si pro ne v domluvenym terminu prijdes (a hodinky nebudou pripraveny).
  • Dát hlas 2
Odesláno

Nemyslim, ze by nemuze chybovat (i kdyz by mel co nejmene). Ale podle prvnich prispevku ve vlakne jsem pochopil, ze po problemu v servisu se zaclo neco dit az po tom, cos jim den pred terminem volal potazmo vstricne kroky prisly az pote, cos napsal sem. Mel jsem na mysli, ze pri problemu (ktery nastat muze, s tim nic nenadelame) Ti meli ze servisu dat sami vedet, kdyz bylo nad slunce jasnejsi, ze hodinky do slibeneho terminu dodat nestihnou, omluvit se za komplikace a pripadne nabidnout kompenzaci (i kdyby to mela byt jen pozvanka na kavu k nim do butiku, protoze zakaznik aspon vidi, ze on je ve stredu pozornosti). A ne cekat, jestli jim zavolas, nebo jeste hur, az si pro ne v domluvenym terminu prijdes (a hodinky nebudou pripraveny).

 

Šmarjá, my se tady už fakt motáme v bludným kruhu. :) Takže já to ještě shrnu polopatisticky aby bylo jasný, kde je moje dělící čára vnímání problému:

 

Servis podělal nanesení antireflexu a celkovou komunikaci se mnou - nas..l mě

Jetmarová přišla ex post (jinak to ani nejde) s řešením - potěšila mě

 

Se vším, co si napsal v příspěvku souhlasím a mělo to tak bejt. Jenže nebylo a pokud nemáme stroj času, tak už ani nebude. Nemá tedy cenu podruhý (to jsem už udělal v prvním postu) plakat nad rozlitým mlíkem (chováním servisu), ale má cenu (když už se to stalo) hodnotit adekvátnost následného přístupu a snahu o odčinění tohoto lapsu.

A pokud bude pro Dušákovic krám ponaučením z této "bajky" to, že se budou snažit do budoucna takovým pochybením předcházet, tak pak mělo tohle vlákno nějakej obecnej smysl. Pro mě má z privátního hlediska smysl už teď, protože se řeší můj problém.

Odesláno
TO Kalifx : Dal jsem do svýho příspěvku smajlíků, co se jich tam vešlo. ;) Ale skutečnost, že jsi čekal, kdo s tou "konspirační" teorií přijde, mě pobavila. Buď jak buď, držím Ti palce, ať se Ti hodinky vrátí ve 100% stavu. BTW slíbila Ti to rande nebo ne ?!? :D
Odesláno (upraveno)

TO Kalifx : Dal jsem do svýho příspěvku smajlíků, co se jich tam vešlo. ;) Ale skutečnost, že jsi čekal, kdo s tou "konspirační" teorií přijde, mě pobavila. Buď jak buď, držím Ti palce, ať se Ti hodinky vrátí ve 100% stavu. BTW slíbila Ti to rande nebo ne ?!? :D

 

Já ty smajlíky viděl a asi i pochopil, ale dneska jsem měl v hlavě po včerejším mejdanu nakouříno jak v udírně, tak jsem byl krapet přecitlivělej. :D Teď už je mně jenom blbě... Upraveno uživatelem Kalifx
Návštěvník Kamil
Odesláno

Teď už je mně jenom blbě...

Potřebuješ:

post-147-084582300 1290720765.jpg

 

Nebo radši tenhle vyprošťovák?

post-147-090286000 1290720763.jpg

 

A co nějakou dobrotu...

post-147-062940200 1290720761.jpg

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...