tommas4 Odesláno 18. března 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. března 2014 Já jsem zatím opatrně na rozpacích, uvidíme co se bude dít dalších pár závodů. Podle mě je to hodně pozitivní v tom že to nejsou závody jak na kolejích, po srovnání výkonnosti týmů to bude zajímavá podívaná. Zvuk je mi šumafuk, jsem fanda a beru to jak to je, ale hlavně jsem asi o 245 let mladší než ten dědeček co to tam kurví, a kdo si počká ten se dočká Už to nebude jako dřív, ale někam se to pak zase pohne. Mě by stačilo zase zpátky tankování při závodech . . . jeden odjezd s nevytaženou hadicí za sezónu a hned je o čem mluvit. Negativní? Kimi pod bednou. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wave ceptor Odesláno 18. března 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. března 2014 utrejch +1. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lovap Odesláno 18. března 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. března 2014 Motory výkonnejšie nie sú. Mali by mať výkon 600 koní samotný motor a 160 koní ERS. V minulosti mali motory 750 koní motor a 80 koní KERS. Samozrejme je to len zhruba. Iste, sú fámy, že Mercedes má aj 900 koní, ale nemusí to tak byť - možno majú len dobré šasi. Renault v minulosti (s RedBullom) takisto nemal najvýkonnejší motor ... To, že jazdci horšie prechádzajú zákruty je spôsobené hlavne tým, že motory majú o dosť väčší krútiaci moment v nižších otáčkach a teda skôr im to "ustrelí". Navyše ten zvuk je fakt hodne blbý. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misoo Odesláno 18. března 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. března 2014 Diiikybohu ze som stihol Hungaroring pred par rokmi, to bol zazitok... Toto je trapas... Ked to takto pojde dalej, o par rokov budu formule ovladat 'jazdci' elektronicky z boxov... :/ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spineshank Odesláno 18. března 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. března 2014 taky si myslím že nyní budem vidět víc chyb ze strany jezdců,už to nebude taková autodráha jako poslední sezonyuvidíme jak to bude v průběhu sezony,zatím těžko předvídat jaké to vlastně bude Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukin_ova Odesláno 18. března 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. března 2014 Je to celé marketing. Čím víc se o tom mluví, tím lépe. Nové revoluční pravidla, lidi koukaj, co to udělá. Problém se zvukem, všichni říkají je to na houby. Zase se o tom mluví. Nastolí se požadavek na řešení, které má přijít už od příští velké ceny, zase se o tom mluví. Všichni řeší, že to neřve. I Ti co na to nekoukaj, se příště podívají, o čemže se to vlastně mluví.Je to geniálně jednoduché a funkční. Smekám klobouk.Jinak dle mého názoru je to opět zajímavé. Pozorovat jak se kdo porve s novými pravidly a kdo je dokáže přetavit v konkurenční výhodu.Jedno je prostě jasné, nuda to letos nebude. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 19. března 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. března 2014 (upraveno) Diiikybohu ze som stihol Hungaroring pred par rokmi, to bol zazitok... Hodně málo si viděl !!! Hungaroring je neštěstí, absolutně nejhorší trať v kolotoči. Divím se, že se stále drží v kalendáři, větší nuda být nemůže. Asi by si se měl jet podívat do Rakouska na velmi rychlou A1 nebo do Belgie na nejtvrdší trať v kolotoči F1 Circuit of Spa Francorchamps. Bohužel už nemáš možnost vidět francouzský okruh Paula Ricarda v Le Castelletu nebo Magny-Cours či britskou Brands Hatch, to byly úžasné závody. Edit - takhle to vypadá na okruhu Circuit of Spa Francorchamps Tahle havárie je z roku 2012. A pak, že byla nuda . zdroj - f1fanatic.co.uk? Brands Hatch zdroj - redbull.com? A1 ring Austria zdroj - grandprixmerchandise.co.uk? Upraveno 19. března 2014 uživatelem Snow Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
El Nano Odesláno 19. března 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. března 2014 když vidím tu první fotku, jak to tam Grosjen napral do Alonsa...tyhle body mu chyběly v konečným součtu. Co už... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spineshank Odesláno 19. března 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. března 2014 žabožrout jeden Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommas4 Odesláno 30. března 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. března 2014 Tak a bzučíme, bzučíme Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zekon7302 Odesláno 30. března 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. března 2014 no, bude sranda, pokud zaprší Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza.manta Odesláno 30. března 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. března 2014 Je to pekelná nuda, asi se na to vyfláknu a budu ten čas věnovat něčemu smysluplnějšímu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frantik Odesláno 30. března 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. března 2014 Asi půjdu posekat tátovi zahradu. Zvuk bude stejnej a nuda taky! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sect Odesláno 30. března 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. března 2014 Podruhé, co jsem v polovině odešel. Poprvé byl první letošní závod........ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wave ceptor Odesláno 30. března 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. března 2014 Závod celkem nuda. Motor má konečně přijatelný zvuk. Palec hore. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommas4 Odesláno 30. března 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. března 2014 dobré ehm . .ráno . . jdu juknout na výsledky . .ehm. a dát si kafe Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liqid Odesláno 30. března 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. března 2014 Zas taková nuda to nebyla, ale kolize Kimiho mě teda hodně zamrzela. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
El Nano Odesláno 30. března 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. března 2014 (upraveno) ...tak si to můžeme oživit a udělat žebříček hodinek, které sponzorují F1, co? IWC, Casio, Oris, Tag Heuer, Hublot, Richard Mille...ještě Rolex a jak řiká Liqid, zas taková nuda to nebyla..jen ten Alik mohl dojet výš. Nejvíc mě ale dostala věta "Valtteri is faster than you, Felipe!" Ještě, že ho nepustil. Upraveno 30. března 2014 uživatelem El Nano Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spineshank Odesláno 30. března 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. března 2014 tak vcelku to začíná být nudnější jak loni,doufám že MOTO GP bude letos větší vzrůšo 46 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
varjag Odesláno 30. března 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. března 2014 ...s.re mě Richtr..... plete si jezdce a souboje, řešívyřešené a mezitím mu utíká děj.....a dnes mě tedy dostal s tím, jakpřed koncem prohlásil, že na rozdíl od obav před sezónou je závod ukrutně zajímavý a napínavý. V tu chvíli byl nejtěsnější souboj už asi 20 kol mezi devátým a desátým a i ti měli mezi sebou sekundu. Je mě jasný, že nemůže říkat že vysílají totální nudu, ale alespoň by mohl držet h.bu. Ten druhý byl tak zaskočenej tou pitomostí, že se ani nepřidal, zřejmě jen užasle zíral... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se