IWCmann Odesláno 1. ledna 2012 Nahlásit Odesláno 1. ledna 2012 Popis jednotlivých úkonů, jak často a tak, včetně pěkného videa... http://www.iwc.com/en-us/service/
leon Odesláno 1. ledna 2012 Nahlásit Odesláno 1. ledna 2012 Super,díky moc za opravdu překrásné video.
A10 Odesláno 1. ledna 2012 Nahlásit Odesláno 1. ledna 2012 to video je opravdu moc pekny, a je videt ze ten pristup k zakaznikovi a kvalita servisu ukazuje na kvalitu znacky, moc pekny.
Foundryman Odesláno 1. ledna 2012 Nahlásit Odesláno 1. ledna 2012 A kompletní generálka za 3:30 minuty, to je úžasný tempo :-)
Alexion Odesláno 1. ledna 2012 Nahlásit Odesláno 1. ledna 2012 tak to uz hej toto. po servise su to uplne nove hodinky.
Návštěvník Odesláno 1. ledna 2012 Nahlásit Odesláno 1. ledna 2012 to budou mít ty moje potvory pěkný lázně. Nevíte, kdo by takhle refreshoval majitele?
sibirnaya Odesláno 1. ledna 2012 Nahlásit Odesláno 1. ledna 2012 to budou mít ty moje potvory pěkný lázně. Nevíte, kdo by takhle refreshoval majitele? znam jednu princeznu, co z tebe vsechno spatny proste vysaje , ale stejne jako IWC je to mastnota
lastam Odesláno 1. ledna 2012 Nahlásit Odesláno 1. ledna 2012 (upraveno) Hmm, neco jinyho je promo video a zajimalo by me jak vypada prava realita, nedavno jsem videl na netu co se deje se zavazadlem na letisti, bylo to pripraveny video, nikdo s nim nehazel, proste chovani ke kufru idealni, realita - spousta lidi ma kufry obouchany, poskozeny. Jak se chovaji skutecne k hodinkam kdyz nemaji kamery kolem sebe, to se nedovime, doufejte ze slusne(to plati pro jakykoli servis, nejen IWC), clovek samozrejme nema na vybranou kdyz potrebuje sve hodinky servisovat:-) Upraveno 1. ledna 2012 uživatelem lastam
Jirka23689 Odesláno 2. ledna 2012 Nahlásit Odesláno 2. ledna 2012 Video je parádní, pro mě jako amatéra ještě víc, ale upřímně si nemyslím, že by to bylo jinak i bez přítomnosti kamer... Aspoň tedy doufám!!
Ivo_S Odesláno 2. ledna 2012 Nahlásit Odesláno 2. ledna 2012 Trochu nuda, ne? Asi si moc legrace v práci neužijí
taurus Odesláno 2. ledna 2012 Nahlásit Odesláno 2. ledna 2012 Moc pěkný PR. Trochu mi to připomíná naše firemní video. Ale stejně to na mě udělalo dojem a jednou jim tam nějaký koruny pošlu. Už jsem se rozhodl...
atomicsteve Odesláno 2. ledna 2012 Nahlásit Odesláno 2. ledna 2012 A kompletní generálka za 3:30 minuty, to je úžasný tempo :-) Ale koukal jsem, že skoro celý kalibr měl hodinář rozebraný za necelou čtvrthodinku
PhoeniX Odesláno 2. ledna 2012 Nahlásit Odesláno 2. ledna 2012 No jo, když má zákazník zaplatit ranec "pouze" za servis, tak mu to video natočit prostě museli.
KFL Odesláno 2. ledna 2012 Nahlásit Odesláno 2. ledna 2012 To se mi líbí. Myslím, že příští rok taky pošlu Plasty do servisu na "výbrus" .
Potkan Odesláno 3. ledna 2012 Nahlásit Odesláno 3. ledna 2012 Hmm, neco jinyho je promo video a zajimalo by me jak vypada prava realita, nedavno jsem videl na netu co se deje se zavazadlem na letisti, bylo to pripraveny video, nikdo s nim nehazel, proste chovani ke kufru idealni, realita - spousta lidi ma kufry obouchany, poskozeny. Jak se chovaji skutecne k hodinkam kdyz nemaji kamery kolem sebe, to se nedovime, doufejte ze slusne(to plati pro jakykoli servis, nejen IWC), clovek samozrejme nema na vybranou kdyz potrebuje sve hodinky servisovat:-) Nemuzes srovnavat kufry a hodinky. Navic ten kufr beres na dovolenou, ne do servisu. Jak by ses choval k vecnymu kalendari ve zlate ty, kdyby jsi je mel v ruce? Ti lidi maji hodinky radi a maji za ukol ti je vratit v lepsim stavu. Lidi co ti hazou s kufrem ho radi nemaji, jsou to pro ne akorat dalsi kila navic, se kteryma se musi tahat (tim je neospravedlnuju). A na vybranou mas. Bud das hodinky do sevisu k Han..ovi a pak asi fakt muzes cekat kdo vi co, nebo je posles do fabriky a tam se o ne radne postaraji, tak jako na tom videu.
ggrand Odesláno 3. ledna 2012 Nahlásit Odesláno 3. ledna 2012 Topkan: Ješte jsi zapoměl dodat, že ti servisáci z IWC mají svatozář Doktoři taky dělají s lidima jak se zbožím. Stejně je to i v servisu. No a co, že jsou to hodinky ze zlata. Pro ně je to jenom další kus, se kterým se musí otravovat. Možná si u věčného kalendáře řeknou, že jim to trochu zpestří práci, ale spíš budou v duchu nadávat, že je to komplikované a tím je i větší možnost udělat nějaký průser a rači by udělali 3 obyčejnější hodinky.
gas Odesláno 3. ledna 2012 Nahlásit Odesláno 3. ledna 2012 ggrand: copak, podle sebe soudim tebe jestli jo, tak tebe bych nechtel zamestnavat
Potkan Odesláno 3. ledna 2012 Nahlásit Odesláno 3. ledna 2012 Topkan: Ješte jsi zapoměl dodat, že ti servisáci z IWC mají svatozář Doktoři taky dělají s lidima jak se zbožím. Stejně je to i v servisu. No a co, že jsou to hodinky ze zlata. Pro ně je to jenom další kus, se kterým se musí otravovat. Možná si u věčného kalendáře řeknou, že jim to trochu zpestří práci, ale spíš budou v duchu nadávat, že je to komplikované a tím je i větší možnost udělat nějaký průser a rači by udělali 3 obyčejnější hodinky. Hmmm s takovym pristupem by hodinari z IWC vyrabeli tak maximalne plastovy pouzdra na FlikFlaky. Bez se podivat jak ty hodinky vyrabeji a bude ti jasny, ze ten servis probiha stejne. Nemuzou za to, ze cesky hovada umi jen nadavat a obechcavat co se da. Svycar nepremysli jako Cech. Kdyz neco dela, tak to dela poradne. Zrovna tady na tom foru by se meli milovnici hodinek dokazat vcitit do takove prace a zamyslet se nad tim, jak by se k tem hodinkam chovali oni. Navic pokud je za finalni vysledek zodpovedna jedna osoba, asi nema zajem o to, aby se s takovyma hodinkama neco stalo.
gougy Odesláno 3. ledna 2012 Nahlásit Odesláno 3. ledna 2012 Hmmm s takovym pristupem by hodinari z IWC vyrabeli tak maximalne plastovy pouzdra na FlikFlaky. Bez se podivat jak ty hodinky vyrabeji a bude ti jasny, ze ten servis probiha stejne. Nemuzou za to, ze cesky hovada umi jen nadavat a obechcavat co se da. Svycar nepremysli jako Cech. Kdyz neco dela, tak to dela poradne. Zrovna tady na tom foru by se meli milovnici hodinek dokazat vcitit do takove prace a zamyslet se nad tim, jak by se k tem hodinkam chovali oni. Navic pokud je za finalni vysledek zodpovedna jedna osoba, asi nema zajem o to, aby se s takovyma hodinkama neco stalo. A protože "to říkali v televizi na Nově", musí to být pravda a nic než pravda.. Sorry, ale byť je rozdíl v mentalitě, kde Čech moc neobstojí, pořád se jedná jen o práci a ne všichni zaměstnanci to berou jako vášeň. Takže k tématu reklamního videa - asi už v marketingu a prodeji dělám moc dlouho, ale je stejně uvěřitelné, jako že najdu v koupelně králíčka Azurita - až se vrátím.. Ne náhodou se popisuje "stav ideál" - zápis z reklamační knihy by asi moc proma neudělal
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se