Daemonultimate Odesláno 8. srpna 2012 Nahlásit Odesláno 8. srpna 2012 Zdravím všechny milovníky hodinek,ale hlavně všechny příznivce značky Fortis.V poslední době jsem prošel všechny pro mě dostupné obchody se značkou Fortis,prošmejdil jsem net ale stále jsem nebyl pevně rozhodnut jaký model vlastně chci.Tak jsem se obrátil na společnost Nest,která má výhradní zastoupení této značky .Ochotně mi odpověděli na mé dotazy a jaké bylo mé překvapení,když jsem v poštovní schránce o několik dnů později objevil obálku s kompletní katalogovou nabídkou firmy Fortis.K jednotlivým katalogům byly přiloženy i aktuální informace ohledně cen.Vím,že si některé firmy předchází zákazníka před koupí a po koupi se karta ochoty obrací a proto doufám,že si firma Nest zachová stejnou vstřícnou tvář i v případě reklamace závady na hodinkách.
Chocholusik Odesláno 23. prosince 2015 Nahlásit Odesláno 23. prosince 2015 Riesil som chybajuci dielik tahu, vsetko tak ako ma byt. Odpovede na mail do 24h, poslanie tovaru den po doruceni platby.
alky Odesláno 14. ledna 2016 Nahlásit Odesláno 14. ledna 2016 Za mně spokojenost: příjemný prodavač (ale to s ohledem na skoro domácí prostory není přesný název), ochotně mi ukazoval silikony, co jsem sháněl, a celkově jsem odtamtud odjížděl velice spokojen s dobrým pocitem.
libor2002 Odesláno 8. října 2016 Nahlásit Odesláno 8. října 2016 Kdo nemá možnost stavit se osobně na jejich centrále, tak mailem se od nic těžko dočkáte odpovědi... a to mají na webu "napište nám".
Chocholusik Odesláno 8. října 2016 Nahlásit Odesláno 8. října 2016 poslal som ti do spravy kontakt na pani s ktorou som riesil moj problem, vyskusaj...
Jirka19 Odesláno 5. ledna 2017 Nahlásit Odesláno 5. ledna 2017 Má někdo zkušenost, zda se dá vyjednat u Nestu nějaká slevička na Fortisy?
Petrt Odesláno 27. ledna 2017 Nahlásit Odesláno 27. ledna 2017 Emailová odpověď z Nestu je legrace, hodinky mám zpět z Carollina po celkovém servisu a Nest mě ještě ani neodepsal ohledně dotazu na celkový servis a strženého závitu na korunce
kinaj Odesláno 11. září 2018 Nahlásit Odesláno 11. září 2018 Mé dotazy byly vždy odpovězeny, 2x osobní návštěva, dobrý pocit. Já mohu doporučit.
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se