akostelecky Odesláno 3. října 2012 Nahlásit Odesláno 3. října 2012 Ahoj, jsem začátečník a nevím co je to SZ, jak to tady každy píse
akostelecky Odesláno 3. října 2012 Autor Nahlásit Odesláno 3. října 2012 A další věc by mě zajimala. Jak poznám , ze uz muzu prodat hodinky? Ze mám dostačující počet příspěvku . Diky za odpověd
FraK Odesláno 3. října 2012 Nahlásit Odesláno 3. října 2012 SZ = Soukromá Zpráva (posílá se kliknutím na levé tlačítko pod označením statusu adresáta). Tj. zpráva, kterou dostane soukromě jen ten, komu jí posíláš.
Dantechno Odesláno 3. října 2012 Nahlásit Odesláno 3. října 2012 SZ - Soukroma zpravaPocet prispevku vidis u kazdeho tveho prispevku nad datumem tve registrace - aktualne u tebe 32.
gougy Odesláno 3. října 2012 Nahlásit Odesláno 3. října 2012 Ahoj, SZ je Soukromá Zpráva a najdeš ji v pravém horním rohu po rozkliknutí "šipečky" u svého nicku pod oddílem "messenger". Podmínky pro prodej jsou 6měsíců od registrace a 50 relevantních příspěvků (v některých tématech se příspěvky nezapočítávají)
FraK Odesláno 3. října 2012 Nahlásit Odesláno 3. října 2012 Dát si příspěvek do prodejní sekce můžeš tehdy, pokud jsi registrován alespoň 6 měsíců a současně máš elespoň 50 příspěvků na fóru.
VS Odesláno 8. listopadu 2012 Nahlásit Odesláno 8. listopadu 2012 Proč nemůžu do SZ vložit soubor typu CDR? Když soubor přejmenuji na TXT, tak ho to vezme.
utrejch Odesláno 8. listopadu 2012 Nahlásit Odesláno 8. listopadu 2012 V 8. 11. 2012 v 8:47, VS napsal: Proč nemůžu do SZ vložit soubor typu CDR? Když soubor přejmenuji na TXT, tak ho to vezme.To je zrejme mazana antivirova ochrana ;-)
Ivan Lelák Odesláno 29. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 29. prosince 2012 Já snad už nováček nejsem a třeba jsem si toho dřív nevšiml, ale co znamená ukazatel "Warn status" u mých údajů vlevo od příspěvků? Provedl jsem něco ?