Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Zdravím!

V květnu jsem si tu založil účet, abych se zeptal na jedny mé starší hodinky ze kterých se poté bohužel vyklubaly celkem šmejdy.

Následovalo však stádium které zde poznalo určitě hodně lidí. Byl jsem zde každý den, projížděl tuny vláken, objevoval nové obzory světa hodinek. Řekl jsem si tedy, že si taky nějaké pořídím, přecejen jsem se na hodinky začal dívat trochu z jiného pohledu. Moje Q&Q quartzky jsem už nenosil, lidem se v mhd díval prvně na ruce, prostě jsem byl v tom :suicide_anim:.

Nejhorší byla fáze výběru. Jsem jen chudý student, ale i tak toho na výběr bylo celkem dost. V srpnu jsem se tedy rozhodl a koupil si tyto Seika.

Nyní je mám 3,5 měsíce a víte co? Stále jsem tu téměř každej den a dívám se jaké budou další... achjo :wheelchair:

Zde je pár fotek (foceno ještě za hezkého počasí :) )

post-22854-074451300 1354463736.jpg

post-22854-074976700 1354463820.jpg

post-22854-044969600 1354464322.jpg

Odesláno

Parádní sporty, velká gratulace k prvním automatům.

PS: tohle jak člověka jednou chytne, s tim čuměním po rukou a po fóru to mám úplně stejně

Odesláno

Krásné pětky od Seika. Několikrát jsem si je chtěl pořídit, ale nikdy na to nepřišlo.

Ať slouží, i když pokud budeš navštěvovat fórum častěji, nevidím to na dlouho. biggrin.gif Každopádně jako alternativa k dalším jsou taky skvělé.

Odesláno

nadherny dial a rucicky, mne sa osobne paci viac ako dial a najma indexy na marinemaster

gratulacia...

Odesláno

Já nevím mě se prostě všechny pětkový seika líbí a tohle není výjmka :D gratulace! Jinak taky jsem si myslel že když jsem si konečne po dlouhé fázi vybíráni konečně vybral Certiny GMT, tak mě to přejde. Nepřešlo :D a na nějaké pěkné automaty právě od Seika si taky dělám zálusk, jenomže jsem taky jen student :D

Odesláno

A to počkej, až zjistíš, že na ně existuje FFF ciferník, jiný ručky atd... mám je ve třech variantách, jsou úžasný!

Odesláno