Návštěvník swanieck Odesláno 21. dubna 2014 Nahlásit Odesláno 21. dubna 2014 Prachovku od rumunů nebrat v!!!!! Kolega udělal jen ty nejhorší zkušenosti....Hm, nove vybavenejsie SUV do 500k, asi akurat Dacia Duster alebo mozno Kaskaj by sa zmestil...
Qwuiddo Odesláno 21. dubna 2014 Nahlásit Odesláno 21. dubna 2014 Má to být 4x4 nebo stačí jenom něco s vyšším podvozkem a má to být vůbec SUV ? Já jen že posledně si se tu ptal na C4 Picasso. Ta čtyřkolka by asi dost omezovala výběr, mám pocit že fungl nové naftové SUV ve čtyřkole je snad jen Duster. to picasso bylo pro mě, tohle je pro tátučtyřkolka to být nemusí
Qwuiddo Odesláno 21. dubna 2014 Nahlásit Odesláno 21. dubna 2014 Tady jde o to, že s tím jezdí do lesů na hony a na chalupu, která je taky na vysočině v lesích. V zimě se s tím jede do alp a v létě táhne karavan.
ivan_989 Odesláno 21. dubna 2014 Nahlásit Odesláno 21. dubna 2014 (upraveno) duster presiel generacnou obmenou, predtym to bol bezpochyby sajt, ale posledna generecia (viezol som sa ako pasazier) vypadala byt ok, tusim aj nissan to prevzal ako nastupcu xtraila sa mi zda. Qwuiddo Tak skus "NOVÝ NISSAN QASHQAI Od 449 900 Kč " Upraveno 21. dubna 2014 uživatelem ivan_989
Qwuiddo Odesláno 21. dubna 2014 Nahlásit Odesláno 21. dubna 2014 Oki, pohledám v tom případě. Našel jsem jen auto pro manželku, kdo čím jezdí, SUV a oktávku TSI . Zatím díky kluci a hezké Velikonoce !
Traveller Odesláno 21. dubna 2014 Nahlásit Odesláno 21. dubna 2014 Mám ASX v naftě a nyní se prodává o 100 000 levněji, než před 3 lety, takže by ses do limitu klidně vešel. Motor ve vyšší otáčkách v pohodě, při nižších mrtvolka. Spotřeba taky celkem ujde.
Lion Odesláno 21. dubna 2014 Nahlásit Odesláno 21. dubna 2014 (upraveno) čtyřkolka to být nemusí Tady jde o to, že s tím jezdí do lesů na hony a na chalupu, která je taky na vysočině v lesích. V zimě se s tím jede do alp a v létě táhne karavan. ??? s nájezdem 20k za rok bych bral 1.8TSI... ale cena bude i se slevou horko těžko 500... popř. pokud se toho nebojí tak může čipnout 81 kw na 138 kw... s nájezdem 20k za rok by to ten motor mohl dát... Upraveno 21. dubna 2014 uživatelem Lion
Qwuiddo Odesláno 21. dubna 2014 Nahlásit Odesláno 21. dubna 2014 (upraveno) Ahoj,myslím, že se toho spíš bojí a s autem nechce nic dělat, jen lejt palivo. Jak říkám, je relativně dost času a budou se sledovat akce atd ... Nicméně dle instrukcí, co jsem dostal o víkendu by nejraději chtěl koncern - Tiguana nebo Yetiho, ty se dělají relativně v cenovém limitu s motory 2.0TDI 81kw. Jsem v autech naprostý laik, ale když oktáfka 1,6 75kw měla do kopců co dělat s obytným přívěsem a muselo se hodně podřazovat, můžu od dříve zmíněné 2,0TDI očekávat to samé? Nyní jezdí 2,0CRDI 103kw a s obytňákem v poho na šestý stupeň kopec/nekopec. Co jsem se dnes dále ještě díval našel jsem v cenovém limitu Chevy Trax, Mitsubishi ASX, KIA Sportage, Hyundai ix35, Suzuki SX4 S-Cross, Nissan Kaskaj a mozna jeste neco dalsiho na co si nevzpomenu.Nevice me z toho zaujal ten Hyundai a Kia. Má prosím někdo zkušenosti? Upraveno 21. dubna 2014 uživatelem Qwuiddo
efreeti Odesláno 23. dubna 2014 Nahlásit Odesláno 23. dubna 2014 Chevy Trax, Mitsubishi ASX, KIA Sportage, Hyundai ix35, Suzuki SX4 S-Cross, Nissan Kaskaj a mozna jeste neco dalsiho na co si nevzpomenu.Nevím jak cenově, ale z těchto by mělo být nejlepší auto nový Nissan.Hyundai máme v práci, má to malý kufr, vevnitř místa dost, ale interiér vypadá lacině, benzinové motory celkem letargické.Kia Sportage vypadá líp zvenku i zevnitř jinak technicky to bude asi to samé co Hyundai.Suzuki si kupujou vesměs akorát lidi co potřebujou 4kolku na hory.Chevy v ČR končí...asi bych byl trošku opatrný z hlediska servisu, dostupnosti náhradních dílů
Lion Odesláno 23. dubna 2014 Nahlásit Odesláno 23. dubna 2014 pokud by 81 kw byla jediná překážka , tak bych to dal upravit třeba na těch 103 kw co má silnější verze 2.0 TDi... šestka kopec nekopec, to dle mě s karavanem nepojede, je docela dlouhá (90-180 kmh), a na pocuky to jede za 7,5l, takže žádná sláva... oproti oktávce tam je dvojnásobný kroutící moment a turbo, nafta pojede lépe sx4 je úplně jiné auto (podvozek suzuki swift), jako čtyřkolka to není špatný, ale je to malé a největší motor je 1.6 nafta s 75 kw a ta stojí taky skoro půl míče... to je tak na chatu s tím, že zapřáhneš vozík, ale soused jí nakládá a drží... ale na karavan to není
Qwuiddo Odesláno 23. dubna 2014 Nahlásit Odesláno 23. dubna 2014 Dekuju vsem za rady a postrehy.Ja nevim jestli to je prekazka, zatim zjistuju informace na karavan forech a po netu.Asi to nejspis vypada na yetiho ve vybave ambition s paketem plus a vyber mezi 81kw 4x2, 81kw 4x4 nebo 103kw green tec 4x2.
Frostie Odesláno 23. dubna 2014 Nahlásit Odesláno 23. dubna 2014 sx4 je úplně jiné auto (podvozek suzuki swift), jako čtyřkolka to není špatný, ale je to malé a největší motor je 1.6 nafta s 75 kw a ta stojí taky skoro půl míče... to je tak na chatu s tím, že zapřáhneš vozík, ale soused jí nakládá a drží... ale na karavan to nenízdá se, že suzuki nebude moc tvůj obor. Nafta se tam dávala fiaťácká, 2,0l 88 KW, nové vozy už mají pouze benzín 1,6 l 88 KW. Nicméně je pravda, že na karavan to není. Pokud Suzuki, tak snad Vitara 1.9 DTI od Renaultu, 95 KW nebo benzín 2.4 l 124 KW. Je to samozřejmě i o jiných penězích, nicméně ta vitara bude na stejné ceně nebo i levnější než dobře vybavené yeti ve 4x4... http://www.suzuki.cz/auto/grand_vitara/cenik.pdf
Lion Odesláno 23. dubna 2014 Nahlásit Odesláno 23. dubna 2014 Frostie: s kilowatty máš recht, ale Qwuiddo zmiňoval SX4 S - Cross http://www.suzuki.cz/auto/s-cross/cenik.pdf
Frostie Odesláno 24. dubna 2014 Nahlásit Odesláno 24. dubna 2014 Frostie: s kilowatty máš recht, ale Qwuiddo zmiňoval SX4 S - Cross http://www.suzuki.cz/auto/s-cross/cenik.pdftak to potom ano, i když se asi shodneme, že od suzuki se ke caravanu hodí asi jen ta vitara, vše ostatní by bylo trápení...
robl.7 Odesláno 24. dubna 2014 Nahlásit Odesláno 24. dubna 2014 Mitsubishi ASX v naftě jsem měl 2,5 roku a zažil jsem velký problém. Automatická regenerace ( vypalování) u filtru pevných částic je řešena přistříknutím nafty do filtru každých 300 až 500 km kvůli lepšímu vypálení. Pokud při zastavení ( systém start / stop ) nebo vypnutím motoru přerušíte tuto regeneraci tak přebytečné nespálené palivo ve filtru odteče do olejové vany pod motorem. Tento systém je funkční bez problémů pokud jezdíte delší trasy a tato kombinace se stane jednou za čas..... Já při provozu ve městě jsem toto vypalování přerušil vícekrát a následek byl , že se rozsvítila po cca 5000 tis. km kontrolka výměny oleje a ryska na měrce ukazovala o 1 cm výše nad povolenou hranici oleje.A to byl problém neřešitelný servisem. Nakonec než měnit olej každých cca 5 tis km jsem vůz raději prodal. Za mne tedy do města nedoporučuji naftu!!
ivan_989 Odesláno 29. dubna 2014 Nahlásit Odesláno 29. dubna 2014 toyota rav 4 v zabehu benzin 2.0 automat, cca 2.000km, dialnica / mesto asi polnapol, priemerna spotreba 7.5l cumim ze :-O, o takej hodnote som ani nesnival.
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se