Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Návštěvník swanieck
Odesláno

 Prachovku od rumunů nebrat v!!!!! Kolega udělal jen ty nejhorší zkušenosti....

Hm, nove vybavenejsie SUV do 500k, asi akurat Dacia Duster :) alebo mozno Kaskaj by sa zmestil...

  • Odpovědi 575
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Odesláno

Má to být 4x4 nebo stačí jenom něco s vyšším podvozkem a má to být vůbec SUV ? Já jen že posledně si se tu ptal na C4 Picasso. Ta čtyřkolka by asi dost omezovala výběr, mám pocit že fungl nové naftové SUV ve čtyřkole je snad jen Duster. 

to picasso bylo pro mě, tohle je pro tátu

čtyřkolka to být nemusí

Odesláno (upraveno)

duster presiel generacnou obmenou, predtym to bol bezpochyby sajt, ale posledna generecia (viezol som sa ako pasazier) vypadala byt ok, tusim aj nissan to prevzal ako nastupcu xtraila sa mi zda.

 

Qwuiddo Tak skus "NOVÝ NISSAN QASHQAI Od 449 900 Kč "

Upraveno uživatelem ivan_989
Odesláno

Mám ASX v naftě a nyní se prodává o 100 000 levněji, než před 3 lety, takže by ses do limitu klidně vešel. Motor ve vyšší otáčkách v pohodě, při nižších mrtvolka. Spotřeba taky celkem ujde.

Odesláno (upraveno)

čtyřkolka to být nemusí

 

 

Tady jde o to, že s tím jezdí do lesů na hony a na chalupu, která je taky na vysočině v lesích. V zimě se s tím jede do alp a v létě táhne karavan.

 

??? :D s nájezdem 20k za rok bych bral 1.8TSI... ale cena bude i se slevou horko těžko 500...

 

popř. pokud se toho nebojí tak může čipnout 81 kw na 138 kw... s nájezdem 20k za rok by to ten motor mohl dát...

Upraveno uživatelem Lion
Odesláno (upraveno)

Ahoj,

myslím, že se toho spíš bojí a s autem nechce nic dělat, jen lejt palivo.

 

Jak říkám, je relativně dost času a budou se sledovat akce atd ... Nicméně dle instrukcí, co jsem dostal o víkendu by nejraději chtěl koncern - Tiguana nebo Yetiho, ty se dělají relativně v cenovém limitu s motory 2.0TDI 81kw. Jsem v autech naprostý laik, ale když oktáfka 1,6 75kw měla do kopců co dělat s obytným přívěsem a muselo se hodně podřazovat, můžu od dříve zmíněné 2,0TDI očekávat to samé?

 

Nyní jezdí 2,0CRDI 103kw a s obytňákem v poho na šestý stupeň kopec/nekopec.

 

Co jsem se dnes dále ještě díval našel jsem v cenovém limitu Chevy Trax, Mitsubishi ASX, KIA Sportage, Hyundai ix35, Suzuki SX4 S-Cross, Nissan Kaskaj a mozna jeste neco dalsiho na co si nevzpomenu.

Nevice me z toho zaujal ten Hyundai a Kia. Má prosím někdo zkušenosti?

Upraveno uživatelem Qwuiddo
Odesláno

 

 

Chevy Trax, Mitsubishi ASX, KIA Sportage, Hyundai ix35, Suzuki SX4 S-Cross, Nissan Kaskaj a mozna jeste neco dalsiho na co si nevzpomenu.

Nevím jak cenově, ale z těchto by mělo být nejlepší auto nový Nissan.

Hyundai máme v práci, má to malý kufr, vevnitř místa dost, ale interiér vypadá lacině, benzinové motory celkem letargické.

Kia Sportage vypadá líp zvenku i zevnitř jinak technicky to bude asi to samé co Hyundai.

Suzuki si kupujou vesměs akorát lidi co potřebujou 4kolku na hory.

Chevy v ČR končí...asi bych byl trošku opatrný z hlediska servisu, dostupnosti náhradních dílů

Odesláno

pokud by 81 kw byla jediná překážka , tak bych to dal upravit třeba na těch 103 kw co má silnější verze 2.0 TDi... šestka kopec nekopec, to dle mě s karavanem nepojede, je docela dlouhá (90-180 kmh), a na pocuky to jede za 7,5l, takže žádná sláva...

 

oproti oktávce tam je dvojnásobný kroutící moment a turbo, nafta pojede lépe

 

sx4 je úplně jiné auto (podvozek suzuki swift), jako čtyřkolka to není špatný, ale je to malé a největší motor je 1.6 nafta s 75 kw a ta stojí taky skoro půl míče... to je tak na chatu s tím, že zapřáhneš vozík, ale soused jí nakládá a drží... ale na karavan to není

Odesláno

Dekuju vsem za rady a postrehy.

Ja nevim jestli to je prekazka, zatim zjistuju informace na karavan forech a po netu.

Asi to nejspis vypada na yetiho ve vybave ambition s paketem plus a vyber mezi 81kw 4x2, 81kw 4x4 nebo 103kw green tec 4x2.

Odesláno

sx4 je úplně jiné auto (podvozek suzuki swift), jako čtyřkolka to není špatný, ale je to malé a největší motor je 1.6 nafta s 75 kw a ta stojí taky skoro půl míče... to je tak na chatu s tím, že zapřáhneš vozík, ale soused jí nakládá a drží... ale na karavan to není

zdá se, že suzuki nebude moc tvůj obor. Nafta se tam dávala fiaťácká, 2,0l 88 KW, nové vozy už mají pouze benzín 1,6 l 88 KW. Nicméně je pravda, že na karavan to není. Pokud Suzuki, tak snad Vitara 1.9 DTI od Renaultu, 95 KW nebo benzín 2.4 l 124 KW. Je to samozřejmě i o jiných penězích, nicméně ta vitara bude na stejné ceně nebo i levnější než dobře vybavené yeti ve 4x4...

 

http://www.suzuki.cz/auto/grand_vitara/cenik.pdf

Odesláno

Mitsubishi ASX v naftě jsem měl 2,5 roku a zažil jsem velký problém. Automatická regenerace ( vypalování) u filtru pevných částic je řešena přistříknutím nafty do filtru každých  300 až 500 km kvůli lepšímu vypálení. Pokud při zastavení ( systém start / stop ) nebo vypnutím motoru přerušíte tuto regeneraci tak přebytečné nespálené palivo ve filtru odteče do olejové vany pod motorem. Tento systém je funkční bez problémů pokud jezdíte delší trasy a tato kombinace se stane jednou za čas..... Já při provozu ve městě jsem toto vypalování přerušil vícekrát a následek byl , že se rozsvítila po cca 5000 tis. km kontrolka výměny oleje a ryska na měrce ukazovala o 1 cm výše nad povolenou hranici oleje.

A to byl problém neřešitelný servisem. Nakonec než měnit olej každých cca 5 tis km jsem vůz raději prodal. Za mne tedy do města nedoporučuji naftu!!

Odesláno

toyota rav 4 v zabehu benzin 2.0 automat, cca 2.000km, dialnica / mesto asi polnapol, priemerna spotreba 7.5l cumim ze :-O, o takej hodnote som ani nesnival.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...