Gustaf Odesláno 14. února 2014 Nahlásit Odesláno 14. února 2014 (upraveno) já jsem taky chtěl dávat Foxinu i tlumič do servisu, ale jelikož je na ní tak 1500km, tak to s..u....až další zimu. edit: Teď jsem si všiml, že už jsem to jednou psal v postu víš tvle to stáří a hlava.... Upraveno 14. února 2014 uživatelem Gustaf
Mirek Odesláno 14. února 2014 Nahlásit Odesláno 14. února 2014 (upraveno) Hele, dneska jsem dával kaňoura do servisu, že prej ať voservisujou leftynu a mechanik povídá, že to není po 2,5k kilometrech potřeba, že ji prohlídne a promaže jen. Je to tak? Že jsem si koupil špatnou měrku na řetěz a celou sezónu si libuju, jak je řetez už třetí tisíc kilometrů v cajku, to je věc další. Strašně záleží na tom, kde jsi těch 2,5k najel, jestli to máš namotaný ještě z léta v suchu a teple, bude to cajk, jestli je to podzinmích-bahenních dvaapůl tácku, možná jen servis nebude stačit, to už můžou být kluzný ložiska po smrti...a ten řetěz je průser, to určitě odnesla i kazeta, možná i převodníky... Upraveno 14. února 2014 uživatelem Mirek
odjinud Odesláno 14. února 2014 Nahlásit Odesláno 14. února 2014 Já s vidlí nevím. Mám jen elastomer (možná elastomer / pružina) a taky psali dělat každý rok. První rok jsem se na vysr., druhý taky, třetí taky a jelikož se nic nedělo a nepozoroval jsem nějaké zhoršení, tak jsem to nedělal 6 let, co to kolo mám. A to mi kolo ulítlo na dálnici z auta a skočilo asi 4 salta přes vidli a je furt v poho. Je to přitom docela levný kolo Merida, hardtail, za nějakých 17000 Kč. Nevím, jak je potřeba pečovat o olejovou, ale na elastomer bych se vysr.
B.F.G. Odesláno 15. února 2014 Nahlásit Odesláno 15. února 2014 Lefty nemá kluzný ložiska Osobně raděj každou chvíli prohlídnout vyčistit a namazat a seřídit než ji pak jednou generálkovat...
Mirek Odesláno 15. února 2014 Nahlásit Odesláno 15. února 2014 Tak páskový ložisko nebo co to tam je...nevím, jak se to jmenuje, na marast je to ale náchylný jak sviňa...já dneska i trochu brodil, takže servis příjde co nevidět...prvních letošních venkovních 40 je namotáno, takže spokojenost, bylo krásně...
Mirek Odesláno 15. února 2014 Nahlásit Odesláno 15. února 2014 V angličtině se to jmenuje needle bearing, to vím, českej ekvivalent neznám, ale ty jehlový by překladu odpovídaly...
Návštěvník YPO Odesláno 15. února 2014 Nahlásit Odesláno 15. února 2014 V angličtině se to jmenuje needle bearing, to vím, českej ekvivalent neznám, ale ty jehlový by překladu odpovídaly...divná věc
B.F.G. Odesláno 15. února 2014 Nahlásit Odesláno 15. února 2014 Jehlové (jehličkové) lineární ložisko, válečky (jehličky) jsou uloženy v kleci z plastu a odvalují se po dvou planžetách z ocelového plechu (zpravidla broušeného, u Lefty válcovaného). Jehlové ložisko je valivé ložisko. Ložiska jsou valivá, kluzná, fluidní.
Mirek Odesláno 15. února 2014 Nahlásit Odesláno 15. února 2014 Jdu se zaregistrovat na ložiskový fórum...
B.F.G. Odesláno 15. února 2014 Nahlásit Odesláno 15. února 2014 Je to tam mnohem lepší než tady. IMHO v hodinkách je ložisek plná prdel
wave ceptor Odesláno 16. února 2014 Nahlásit Odesláno 16. února 2014 Je někde fotka leftyny v řezu kde mají být údajně ty ložiska co jsou na foto od Ypa?
Návštěvník YPO Odesláno 16. února 2014 Nahlásit Odesláno 16. února 2014 (upraveno) http://www.bikerumor.com/2012/06/23/2013-lefty-forks-stiffer-lighter-stronger-more-durable/ http://www.sussedoutsuspension.co.uk/cannondale.htm http://www.bikeradar.com/mtb/gallery/article/cannondale-lefty-2013-three-new-models-34378/3/ http://www.cannondaleexperts.com/Cannondale-Lefty-Needle-Bearings--Set-of-4--HD161_p_76.html Upraveno 16. února 2014 uživatelem YPO
maama Odesláno 17. února 2014 Nahlásit Odesláno 17. února 2014 ještě že jste mi neporadili s těma vidlema. musel jsem bejt chytrej sám
Mirek Odesláno 17. února 2014 Nahlásit Odesláno 17. února 2014 Je cas na novej cyklodresSuper Mario! To byly časy... ještě že jste mi neporadili s těma vidlema. musel jsem bejt chytrej sámHezky sis poradil...
Doporučené příspěvky