scottbmc Odesláno 16. prosince 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. prosince 2014 Jedu si v aute z vyjizdky, spinavej od hlavy k pate, takze radost az na kost a najednou rana jako prase az se mi zatmelo pred ocima. Za chvili znamej smradek z duse a hned jsem se uklidnil. 20141216_174426.jpgTakze hledam plaste do marastu. Chci grip. Bud zase panaracer smoke and dart anebo mi poradte, baby. Nejaky testy?Mám dobrou zkušenost s Onza Canis,trošku těžší,ale podrží Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malda Odesláno 16. prosince 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. prosince 2014 Tak jsem si dnes s nostalgií vzpomněl, že to už bude osm let, kdy jsem pokládal svoje první pořádné kolo, kde jsem se dostal výš, než nad Deore 515... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
scottbmc Odesláno 16. prosince 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. prosince 2014 Tak jsem si dnes s nostalgií vzpomněl, že to už bude osm let, kdy jsem pokládal svoje první pořádné kolo, kde jsem se dostal výš, než nad Deore 515... PICT2945.JPGMoc pěkné,z toho se muselo stavět jedna radost. A ještě líp na tom jezdit.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasňa Odesláno 16. prosince 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. prosince 2014 Duratec to byla high society. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malda Odesláno 16. prosince 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. prosince 2014 Takhle nějak šel čas: Koncept byl tehdy jasný: rám na míru Duratec Rass, komponenty od co nejmíň výrobců (vlastně jen Shimano a Ritchey), co nejvíc karbonu a komplet XTR. Následně jsem vlastně jen vyměnil (opakovaně) pláště za Ritchey Z-Max v UST verzi, dokoupil košík TUNE a Rebu WC - původní Black byl z předchozího biku (nezbyly peníze). Kolo už mám dnes jako muzejní exponát. Letos jsem na něm ani nevyjel a kilometry tahám na jiných strojích. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
scottbmc Odesláno 16. prosince 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. prosince 2014 Muj první pořádný bike...rok 2003 asi Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikymik Odesláno 16. prosince 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. prosince 2014 Pěkné fotky. Po té první už jsem se chtěl ptát, co tam v té vyňuňané společnosti WCS a XTR dělá ta vidle s návarkami na véčka Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malda Odesláno 16. prosince 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. prosince 2014 Jéé! Poslední "octalink" XTčko! To byl kdysi můj sen... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malda Odesláno 16. prosince 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. prosince 2014 (upraveno) Pěkné fotky. Po té první už jsem se chtěl ptát, co tam v té vyňuňané společnosti WCS a XTR dělá ta vidle s návarkami na véčka Ten Black byla parádní vidle. Měl by to být rok 2001, a byla to pružina/olej s mimo jiné s nastavitelným zdvihem 80/100. Pak jsem ji střelil za pár korun kamarádovi a dodnes si na ni občas vzpomenu:( A prakticky současný stav: EDIT: A ještě jeho mladší brácha: Upraveno 16. prosince 2014 uživatelem malda Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
scottbmc Odesláno 16. prosince 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. prosince 2014 Xtčko bylo brzy nahrazeno XTR.Gramy,design atd... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikymik Odesláno 16. prosince 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. prosince 2014 Aha, já moc chvály na Manitou neslyšel, ale to je takovéto "jedna pani povídala". Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malda Odesláno 16. prosince 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. prosince 2014 S těma vidlem to máš těžké. Kdysi byly na špici Maruny, pak se na chvíli vyšvihl Manitou a pak vše ovládl RS. Jak je to dnes, nevím, když sem si postavil čtvrté kolo a mojí drahé polovičce se moje hobby přestalo zamlouvat, přešel jsem na hodinky:) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malda Odesláno 16. prosince 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. prosince 2014 Tohle je moje poslední stavba na softtailovém rámu KHS z roku 2006. Staveno 2011 a měl to být předstupeň před fullem. Zatím jsem se ale dál neposunul. Není důvod...Sorry za fotky, nic lepšího tu nemám... Stavěno jako "carbon free" kolo: Rám KHS Softtail comp, vidle Fox RL 32, durch sada XT 2004 mimo kola, zbytek Crank Brothers Cobalt, sedlo Selle Italia Superflow 145, pláště Geax s plastovými dušemi Foss... Nakonec je tam ale trochu carbonu v košíku Tune... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TLD Odesláno 16. prosince 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. prosince 2014 Naprosta pecka. KHS se mi vždy strasne libilo.tl Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malda Odesláno 16. prosince 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. prosince 2014 Tak Morati bylo ještě o level výš. Nevím, proč se ty softtaily přestaly obecně vyrábět...Když jsem přelezl z HTčka na ST, přišlo mi to stejné. Rozdíl jsem poznal až při návratu na HT:) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malda Odesláno 16. prosince 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. prosince 2014 (upraveno) Cobalty jsou krásně lehké, dráty drží. Ale budu objektivní: už jsem jednou v zadním náboji měnil všechny 4 ložiska a podle všeho mě za chvíli čeká měnění ložisek ve předním náboji. I tak, po výměně ložisek, zadní náboj zadrhává a mírně tahá řetěz. Tyto kola jsou moje první zkušenost s ložiskovýma nábojema. A i když třeba na Bike-Foru panuje všeobecný odpor ke kónusovým nábojům, já za sebe říkám, že zlaté kónusy od Shimana. Pokud je umíš trochu seřizovat, vydrží věčnost. Mám aktuálně naběhané na jednom páru kol od roku 2002 přes 40.000 km (náboje Deore M555) a pořád šlapou jak nové. Jen jsem měnil ořech a asi třikrát rozebral, promazal a znovu složil. EDIT: Jen bych dodal, že u Cobaltů jsem měnil ložiska asi při 1.500 km, aktuálně mají najeté necelé 3.000 km. Upraveno 16. prosince 2014 uživatelem malda Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malda Odesláno 16. prosince 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. prosince 2014 Přesně, já mám teda aspoň ten druhý model Cobaltů, kterým by už neměl praskat ořech. Ale koupil jsem je jen kvůli designu, protože jsem chtěl ladit kolo do kombinace bílá/modrá. Jinak mám v záloze první zapletené XTčka WH-M765. Jinak jsem taky konzervativní a na starší díly nedám dopustit... Akorát teda jsem si zvykl na zapletené kola z výroby... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TLD Odesláno 20. prosince 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. prosince 2014 Tak nejdriv zanet slach, pak angina, pak jsem musel delat drevo na zimu nebo bylo hnusne a ve finále jsem nebyl mesic a pul na kole Dneska to konecne vyslo. Rano sice přímrazek, ale bahna bylo všude moc. Hned zkraje jsem si ustlal ve sjezdu, takze byl trosku respekt. Do kopce jsem se nadrel jako vul, s kopce taky:) Ale bylo to krasny. Něco okolo dvou hodin po lese. Zítra ma byt ještě solidne, tak se tesim ze zase vyrazim.TL Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kupko Odesláno 21. prosince 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. prosince 2014 Vanoční jizda byla dneska super ani toho bahna nebylo zase tolik :-) ale noveho bělouše jsem rači nechal doma :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malda Odesláno 22. prosince 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. prosince 2014 Nedá mě to rýpnout si: co to tam máš za prasácký převod? Jinak já už jsem letos s terénem skončil. Nějak nemám rád bahenní lázně. I když můj zimák teď vypadá zhruba stejně, jako tvůj bike. A to jej tahám jen po zpevněných cestách. Není nad to, když se teď v okolí zblázní stavební firmy a dělají výkopové práce... To už je pak jedno, jestli jedu po poli nebo silnici:( Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky