Návštěvník dlubix Odesláno 20. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. února 2015 Ruská mašina - dobrá mašina . . .byl jsem v roce 97 na SIAD když tam přistával SU 27 bez podvozku, foto moje přefocené z fotky,takže kvlita mizerná, ale našel jsem i video, SUčko pak zvedli na heverech, vytáhli podvozek a pakzase odletěl Tomu věřím... známý přistál na břicho s pětadvacítkou vedle dráhy na travnatou plochu. Druhý den ráno už zase létala Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
F.B. Odesláno 25. února 2015 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 25. února 2015 Na Profesia Days 2015 teraz v Bratislave najdete i stanok Aera Vodochody. Zastupuje ich aj jeden miestny vazeny clen, chronomagor, takze okrem lietadiel mozete pokecat aj o hodinkach. F.Sent on the move! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zhrado Odesláno 26. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. února 2015 Akcia na lietanie v L-29 Delfín. Reklama tu asi nefunguje tak buď google alebo sa ozvite Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník dlubix Odesláno 27. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2015 Akcia na lietanie v L-29 Delfín. Reklama tu asi nefunguje tak buď google alebo sa ozvite Odkaz hodit můžeš, ne? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zhrado Odesláno 27. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2015 http://www.slovenskekridla.sk/sk/novinky/ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník kolonada Odesláno 27. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2015 nevím, zda to sem patří: létam (létal jsem) klasicky na normální dovolené do Tunis,Egypt,Malorka atd. Někdy, tuším 2011 odlet z Brna-Djerba (poté co odehnali ovce z ramveje) jsme nastoupali do ukrutně malé výšky a šup zpátky na zem. Na prosklené budově nápis Ostrava-Mošnov (nebo tak něco - od nás z jižních čech moc na sever nejezdíme :-) ) Přistoupilo asi 15 turistů a hajdy na Djerbu. Otazka je už 4 roky stejná: to se vyplatí vzlétnou a přistávat kvůli 15 lidem ? Jak náročnej je to úkon pro piloty ? Kolik to k°rva žere? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ava Odesláno 27. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2015 K tvému dotazu. Nejspíše jsi letěl letadlem Boeing 737 NG , kde se spotřeba pohybuje v průměru 2500 kg na hodinu letu, což je 3005 litrů/hod. Je to bráno průměrně, protože spotřeba je různá dle několika dalších kritérií. Výpočty se provádí na první hodinu letu 3tuny, dále pak již zmíněné 2,5t. Pro zajímavost, kapacita nádrží je 20.896kg / 26.025 l. Jestli se to vyplatí? Cena leteckého paliva je bez slev 18Kč bez SPH a DPH, takže hodina letu vyjde jenom za palivo cca 54 000. Aerolinky mají množstevní slevy a cena za hodinu je tak kolem 30.000 Kč. Když ti nastoupí 15 turistů, kteří na Djerbu zaplatili za letenky kolem 8000,- , tak je to 120.000,-. Čímž zisk je 90.000. Takže jednoduchá odpověď, ano vyplatí. Jinak nejkratší přelet jsem měl 6 min. Není to pro piloty náročné, pouze poněkud rychlejší spolupráce CPT/CoP. Běžně na lety z Brna se dělá technický přelet z Prahy do Brna a pak třeba i do Ostravy. Jen pro zajímavost Boeing 747/400 má spotřebu ve výšce 12.000 metrů 16.000 litrů, tj. 266 litrů za minutu, 4,4 litrů za sekundu, takže za hodinu letu je to 287.280 kč. A jedna foto z první řady sedaček. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zhrado Odesláno 27. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2015 Luxusný výhľad z kancelárie... Môžeš dať aj dáke fotky hodinky + prístrojovka za letu? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
geometr Odesláno 27. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2015 (upraveno) Tak nic, nejde mi vložit odkaz, dám to sem z PC, jestli si zejtra vzpomenu. Upraveno 27. února 2015 uživatelem geometr Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin151 Odesláno 27. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2015 Ma pravdu predsedo , co se tyce spotreby paliva motoru to zna ava nejlepe , ja jen mohu doplnit ze spotreba Apu na hodinu u 737NG nebo A320 je cca 100kg za hodinu ale to jsou mala letadla , takova B777 ma limit 380kg paliva pro nahozeni APU . APU --- auxilary power unit . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ava Odesláno 27. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2015 Martine, jen pro doplnění, pro ty co nejsou IN, APU je vlastně další motor v letadle, který je v ocasní části letadla a slouží k pohonu napájení , klimatizace a startování motorů. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin151 Odesláno 27. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2015 . Priste se polepsim a budu konkretnejsi . Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Odesláno 27. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2015 Luxusný výhľad z kancelárie... Môžeš dať aj dáke fotky hodinky + prístrojovka za letu? Tak já šoupnu co jsem našel, fotky na prd, ale tématicky v pořádku... Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ava Odesláno 27. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2015 Luxusný výhľad z kancelárie... Môžeš dať aj dáke fotky hodinky + prístrojovka za letu? Nějaké fotky hodinek za letu mám Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Ale kdo mě zná, taj já raději jídlo Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. No a po letu je zapotřebí nějaká ta drobná zábava Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jungle Odesláno 27. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2015 škoda, že není vidět imatrikulačka na palubce, ať vím, kam Tě zařadit mě v blízké době čeká zkouška ATPL teorie na ÚCL, ale i tak je to ještě dlouhá cesta, snad někdy... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ava Odesláno 27. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2015 ATPL budeš dělat v ČJ , nebo AJ? Záleží, jak jsi daleko, máš PPL, CPL ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jungle Odesláno 27. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2015 (upraveno) ATPL v AJ, radil mi to snad každej, zkoušky v ČJ zní hezky, ale myslim, že by s čj bylo víc problémů než užitku, aspoň se při přípravě naučím ty odborný termity mám PPL Upraveno 27. února 2015 uživatelem jungle Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ava Odesláno 27. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2015 V AJ je to lepší. Já to dělal v ČJ, ale to byla jiná doba. Kolik máš nalétáno na PPL? Dneska je nejhorší, že musíš mít ATPL a navíc i typovku. A asi ti nemusím vyprávět, co to stojí. Já si to dělal všechno sám, ale nejsem zaměstnám, pouze na VPP a není to moje hlavní zaměstnání, ale více méně koníček. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jungle Odesláno 27. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2015 to mi nemusíš vyprávět co to stojí, pomalu co hodina, to pěkný hodinky, když už jsme na chronomagu s tou typovkou už to není tak horký, časy se prý lepší... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ava Odesláno 27. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2015 Tak alespoň že tak. Přeji ti, ať ti to lítá. a těším se , až se někdy sejdeme ve vzduchu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se