enslow Odesláno 18. července 2017 Nahlásit Odesláno 18. července 2017 Ale tá smerovka toho lietadla čo vyšlo z dráhy mi pripadá ako smart wings jestli se nemýlim.
ava Odesláno 18. července 2017 Nahlásit Odesláno 18. července 2017 A přemalovanej znak TS, a ta duhovka za předním sklem také zůstala.
Frostie Odesláno 18. července 2017 Nahlásit Odesláno 18. července 2017 Ok, beru. Takže Irové to pronajali Miatu a od nich to nějak přešlo k TS
JR_2010 Odesláno 18. července 2017 Nahlásit Odesláno 18. července 2017 Tak je to ex Ryanair, ale asi od roku 2007 to lítaji mongolové a Travel si na sezonu půjčuje letadla kde se dá.
zhrado Odesláno 18. července 2017 Nahlásit Odesláno 18. července 2017 tak vraj to bol problém s hydraulikou.
Frostie Odesláno 18. července 2017 Nahlásit Odesláno 18. července 2017 Tak je to ex Ryanair, ale asi od roku 2007 to lítaji mongolové a Travel si na sezonu půjčuje letadla kde se dá.aha, díky za osvětu
ava Odesláno 18. července 2017 Nahlásit Odesláno 18. července 2017 tak vraj to bol problém s hydraulikou.Ja nevím, podvozek dole, klapky, sloty Ok, vydím to na odaretovanej přídák
JR_2010 Odesláno 18. července 2017 Nahlásit Odesláno 18. července 2017 Docela měli kliku, že tam delší dobu nechcandilo, jinak by tou trávou tak klidně neprofrčeli a ty nohy tam nechali za sebou v hlíně. Zrovna převčírem jsem tam na to letiště čuměl při přeletu a i si ho, shodou okolností, vyfotil
African Odesláno 18. července 2017 Nahlásit Odesláno 18. července 2017 Zajímavé informace, tady to vlákno mě baví moc.. :-)
enslow Odesláno 18. července 2017 Nahlásit Odesláno 18. července 2017 Zaujimalo by ma kam dosadli na dráhe keď to nebrzdili. Btw ázijské posádky sú známe laxnym prístupom k predpisanym postupom.
JR_2010 Odesláno 18. července 2017 Nahlásit Odesláno 18. července 2017 Sedli normálně tam, kde měli, oni nepřejeli dráhu, ale sjeli z ní asi v polovině do strany, před dosednutím měli asi v 600 ft rychlost 129 kt a při dosednutí 141 kt, možná nějaký střih větru, na dráze to potom tancovalo ze 43° (125kt) na 58° (88kt), pak 47°(65kt), 53° (49kt), 75° (29kt) to už byla tráva a elegantní drift na109° ve 13kt. na mě to působí, jako by to vykopával směrovkou a dostal šmíra.
Klotzman Odesláno 19. července 2017 Nahlásit Odesláno 19. července 2017 Zrovna převčírem jsem tam na to letiště čuměl při přeletu a i si ho, shodou okolností, vyfotil Aha! Já to říkal, že bylo pěkně
enslow Odesláno 19. července 2017 Nahlásit Odesláno 19. července 2017 http://tivi.cas.sk/video/2511256/hororove-pristatie-v-bulharsku-lietadlo-v-burgase-zislo-z-drahy/?utm_source=cas.sk&utm_medium=zona-hp&utm_content=box-tivi-hp&utm_campaign=cross
JR_2010 Odesláno 19. července 2017 Nahlásit Odesláno 19. července 2017 Video je uvedený jako "Hororové pristatie..." a lidi vystupujou vysmátý jako lečo, podle mě ani nepostřehli, že je něco špatně, krom toho, že si umazali kecky...
enslow Odesláno 19. července 2017 Nahlásit Odesláno 19. července 2017 Tu mame trosku konkretnejsie vyjadrenie Za včerejší incident letounu řecké společnosti Orange2Fly, zajišťující let pro českého přepravce Travel Service, na letišti v bulharském Burgasu údajně mohla vadná hydraulika zodpovědná za řízení přední podvozkové nohy. Vyplývá to z rádiové komunikace a z vyjádření pilotů.Airbus A320-200 letěl do Burgasu z Brna. Po bezproblémovém letu došlo při kontaktu předních kol letounu s přistávací dráhou k neovladatelnému zatáčení doprava, načež stroj registrace SX-ORG vyjel z dráhy na travnatý porost, kde krátce nato necelé dva kilometry od prahu dráhy úplně zastavil.Foto Zdeněk KupsaVšech 178 osob na palubě bylo následně bez zranění evakuováno z prostoru kabiny, letiště pak zůstalo po další tři hodiny kvůli vyprošťování letounu bez provozu, přílety tak musely být odkláněny na letiště ve Varně. Nehodu nadále vyšetřují české i bulharské orgány.METAR na letišti v Burgasu v době nehody udával slábnoucí dešťovou přeháňku a klidný vítr (LBBG 180600Z 30004KT 9999 -SHRA FEW033TCU BKN048 18/16 Q1018 NOSIG). Prepožičané zo stránky Aeroweb.cz
Klotzman Odesláno 19. července 2017 Nahlásit Odesláno 19. července 2017 To jako dva kiláky drandil po trávě? Klika, že do něčeho nevrazil.
enslow Odesláno 19. července 2017 Nahlásit Odesláno 19. července 2017 Od prahu drahy sa zastavil. To znamena od miesta kde sa draha zacina
ava Odesláno 19. července 2017 Nahlásit Odesláno 19. července 2017 Jen tak pro zajímavost, třeba pro Africana. Šlo o let z Brna, který vezl koupáky Airbusem A320 (SX-ORG) k moři. Ano, operovala to pro Smartwings společnost Orange2fly, ale koho to zajímá a kdo o té společnosti kdy před tím vůbec slyšel? Hlavně že to je levný. Jednou to letí pod číslem letu QS 1482, na letadle je napsáno Smartwings, nebo TVS tak to prostě pro lidi je Smartwings, ať si kdo chce, říká co chce. To je jako s tím Norwegianem kdysi, pro které létali slovenští piloti společnosti Go2Sky, v letadle v barvách Norwegian, s norskou registrací, cabin crew patřili Norwegianu, cestující si koupili letenky na webu Norwegianu na let operovaný pod číslem letu Norwegianu, ale někde se uvádělo, že to technicky let Norwegianu není, když je posádka v kokpitu od jiné společnosti a odpovědnost za let má Go2Sky. Nebo let ČSA a letí to TVS, cestující čeká ČSA a letí hladolet. Nebo večerní linka do Tel Avivu, kterou jsem rád létal teď zdvojili a maˇ létat Izrael a cesťák kouká, zase TVS s mongolskou posádkou, která ani nemluví pořádně AJ. Jako, jak se v tom mají normální cestující orientovat asi? Ja si myslím , že TVS bude tak dlouho létat tímto stylem, aź se jednou ucho utrhne. Zatím se jen natrhlo. Už dneska nikdo nechce ĺétat Karibik s TVS na třikrát, tak uděláme změnu, nedáme lidem najíst, ušetříme peníze za Crew tím váhu a náklady i za catering, sešoupneme sedačky , vezmeme o 24 lidi víc , necháme je zaplatit 150 za třetinku Plzně , nedáme napít a najíst, on to čecháček bude muset vydržet, protože jinou možnost v podstatě nemá. A to se připravuje kašička k hajzlu za 1 ojro za vychcáni.... a spousty dalśich vylepšeni. Ale nedej bože, až se to ucho jednou utrhne.
Micey Odesláno 19. července 2017 Nahlásit Odesláno 19. července 2017 To zni uplne jako bys mel dojem, ze CSA neni hladolet. Je, uplne stejnej.. nejak je mi sympatictejsi ten Smart. U CSA dam za letenku treba do blby Budapesti 12 litru a nedostanu ani napit vody, hehe.
enslow Odesláno 19. července 2017 Nahlásit Odesláno 19. července 2017 Stále platí a platiť bude staré známe. História sa opakuje. A opakovať bude
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se