pecizek Odesláno 7. dubna 2007 Nahlásit Odesláno 7. dubna 2007 Můžete mi někdo říci co to u těch PRIMek znamená "Incablock" ? Myslím ten nápis na ciferníku...
jfk Odesláno 7. dubna 2007 Nahlásit Odesláno 7. dubna 2007 pecizek napsal: Můžete mi někdo říci co to u těch PRIMek znamená \"Incablock\" ? Myslím ten nápis na ciferníku... Incablock - nárazuodolné uložení setrvačky v hodinovém strojku
VS Odesláno 7. dubna 2007 Nahlásit Odesláno 7. dubna 2007 pecizek napsal: Můžete mi někdo říci co to u těch PRIMek znamená \"Incablock\" ? Myslím ten nápis na ciferníku...
pecizek Odesláno 9. dubna 2007 Autor Nahlásit Odesláno 9. dubna 2007 Mám ještě dotaz ohledně kalibru 96 použitého v leteckých PRIM. Na stránkách prim je uvedeno: cituji... "Podobné (až na číselník takřka identické) hodinky se v té době měly vyrábět pro zákazníka v Holandsku, kam se následně vyvezlo 2000 ks hodinek se shodným strojkem. Vazba na tuto zakázku umožnila využít stejné dodávky wolframového materiálu (z Číny), který byl podmínkou pro funkčnost rotoru strojku. Co je v leteckých prim jiné než u běžného kalibru 96. Je to taky INCABLOCK nebo něco jiného ?
Návštěvník Kamil Odesláno 9. dubna 2007 Nahlásit Odesláno 9. dubna 2007 pecizek napsal: Co je v leteckých prim jiné než u běžného kalibru 96. Je to taky INCABLOCK nebo něco jiného ? Á další, kdo neumí použít funkci hledat. Ptáš se na věci, které se tady už mnohokrát probíraly. Nejlépe tady: http://forum.chronomag.cz/viewtopic.php?id=1371
pecizek Odesláno 10. dubna 2007 Autor Nahlásit Odesláno 10. dubna 2007 Dobrá tedy, prostudoval jsem obrázky,pochopil, identifikoval materiály ale kde je wolfram ? Ptám se tedy znova: V čem se liší INCABLOCK od uložení rotoru v leteckých prim, kde jepoužitý wolfram ?
Luk Odesláno 10. dubna 2007 Nahlásit Odesláno 10. dubna 2007 Incablok nemá nic společného s uložením rotoru. Incablok je systém uložení setrvačky, který ji chrání proti poškození. Nejčastěji zlomení hřídelky. Rotor slouží k nátahu pera hodinek.
pecizek Odesláno 10. dubna 2007 Autor Nahlásit Odesláno 10. dubna 2007 Ó děkuji... ale že jsem takový všetečka. Chápu že incablokem je vybaven kalibr 96, tak jak uvádí PRIM v přehledu kalibrů. Trošku mi není jasné proč nápis "incabloc" je napsaný na ciferníku pouze "diplomatů" měl by tedy být uveden na všech hodinkách s kalibrem 64,66,69,70,72,73,74,77,80,96,97. Letecké prim tedy asi disponují uložením rotoru v kluzných wolframových pouzdrech.
JJ Odesláno 10. dubna 2007 Nahlásit Odesláno 10. dubna 2007 Pokud se nemýlím, tak Incabloc měla jen starší provedení kalibrů 66 a 68, novější kalibry pak pak používaly KIF.
pecizek Odesláno 10. dubna 2007 Autor Nahlásit Odesláno 10. dubna 2007 To je voda na můj mlýn - mám totiž ne renovaci u Primu jedny letecké, proto jsem tak zvědavý. Kde se tedy dočtu, jaký je rozdíl mezi Incabloc a novějším KIF ( který je lepší ? ) . Aha , Incabloc se tedy na ciferníku uváděl ale KIF už ne ...
31682 Odesláno 10. dubna 2007 Nahlásit Odesláno 10. dubna 2007 pecizek: nahledni do vlákna Diplomat, vysvětlení od PRIMa je hned na první straně.
pecizek Odesláno 10. dubna 2007 Autor Nahlásit Odesláno 10. dubna 2007 Asi jsem tady velmi krátce. Co to znamená "nahlédni do vlákna diplomat "
Luk Odesláno 10. dubna 2007 Nahlásit Odesláno 10. dubna 2007 pecizek napsal: Asi jsem tady velmi krátce. Co to znamená \"nahlédni do vlákna diplomat \" http://forum.chronomag.cz/viewtopic.php?id=560
VS Odesláno 11. dubna 2007 Nahlásit Odesláno 11. dubna 2007 pecizek napsal: To je voda na můj mlýn - mám totiž ne renovaci u Primu jedny letecké, proto jsem tak zvědavý. Kde se tedy dočtu, jaký je rozdíl mezi Incabloc a novějším KIF ( který je lepší ? ) . Aha , Incabloc se tedy na ciferníku uváděl ale KIF už ne ... Incabloc zní tak učeně, proto se to psalo na ciferník. KIF pozpátku moc důvěry nevzbuzuje
Luk Odesláno 11. dubna 2007 Nahlásit Odesláno 11. dubna 2007 VS napsal: pecizek napsal: To je voda na můj mlýn - mám totiž ne renovaci u Primu jedny letecké, proto jsem tak zvědavý. Kde se tedy dočtu, jaký je rozdíl mezi Incabloc a novějším KIF ( který je lepší ? ) . Aha , Incabloc se tedy na ciferníku uváděl ale KIF už ne ... Incabloc zní tak učeně, proto se to psalo na ciferník. KIF pozpátku moc důvěry nevzbuzuje
zekon7302 Odesláno 19. června 2022 Nahlásit Odesláno 19. června 2022 Jsi rekordman, bezduché oživení 15 let starého vlàkna.
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se