Jenda123 Odesláno 13. ledna 2014 Nahlásit Odesláno 13. ledna 2014 Zdárek znalcí, jsem celkem nováček a mé znalosti v tomto oboru jsou minimální a rád se přiučím. Kdysi jsem od táty dostal první "kvalitní" hodinky zrovna od této značky a když se mi porouchaly cca po 15 letech chtěl jsem je nahradit novými a zůstat věrný značce a navíc trochu podpořit český obchod. Oproti velké konkurenci se mi zdají celkem drahé proč? Líbí se mi tyto: Prim W01P.10021.A a Prim W01C.10054.B ale na živo bych se asi zamiloval více a možná i do jiných. Spíše mě zajímá značka a kvalita jako taková než uvedený typ. Všiml jsem si že tady řešíte spíše ty starší modely a o nových se moc nepíše. Děkuji za vaše názory
financ Odesláno 13. ledna 2014 Nahlásit Odesláno 13. ledna 2014 Prim MPM - Čína. Na tohle téma už toho tady bylo napsáno hodně, stačí pohledat.Poohlédnul bych se po jiný značce.
Honza.manta Odesláno 13. ledna 2014 Nahlásit Odesláno 13. ledna 2014 Vlákno jsem přesunul do čínské sekce.
odjinud Odesláno 14. ledna 2014 Nahlásit Odesláno 14. ledna 2014 Aktuálně jsou 2 firmy Prim:1.) "Prim" alias MPM2.) "Prim Manufacture 1949" alias Elton hodinářská z Nového města n. Metují (původní firma) Prim (MPM) je dovoz z Činy, nekvalitní a maskující se za českou značku. Značku "Prim" má bohužel legálně (původní firma, resp. určití lidé, ji prodala a sama ji používat nemůže). MPM je tudíž opravdu předražené. Prim Man. 1949 je sice kvalitou výše, je ryze český, ovšem za ceny takřka astronomické. Takže je vlastně předražený také a možná víc než MPM. Proto nás tu zajímají primárně staré Primky. :-) Pokud chceš nějaké hodinky, dívej se nějaký čas do prodejní sekce. Většina jich je v takřka novém stavu a za výborné ceny. Navíc fórum si hlídá kvalitu prodejců a spíš tě podrazí nějaký e-shop než tady.