Perix Odesláno 23. února 2014 Nahlásit Odesláno 23. února 2014 Zdravím, jsem uplnej začátečník, který by chtěl kvalitní hodinky za rozumnou cenu. Na začátku jsem si myslel, že koupim hodinky, který se mi budou líbit s Quartz strojkem, ale po objevení tohohle fóra, jsem se dokonale ztratil. Proto bych potřeboval poradit s výběrem. Chtěl bych nějaký co se dají nosit k obleku, ale taky na všední nošení. Momentálně mam starý timexky, který mam tak 4-5 let a už toho mají dost za sebou. Moje požadavky:sklo: safírové nebo hardlexpásek: ocelový vodotěsnost: minimálně 50m (občasný koupání, ale to jen příležitostně)strojek radši automat Nechci žádné přeplácané. Nelíbí se mi třeba http://www.ihodinarstvi.cz/hodinky/glycine/combat-sub-automatic/combat/11297-glycine-combat-sub-automatic-3863-18ato.phpPřijdou mi takové obyčejné. (určitě jsou kvalitní, ale svým vzhledem mě moc neuchvátily) Zatím vedouhttp://www.hodinkyego.cz/hodinky/13548-orient-cdb05001b-automaticky-natahpěkný vzhled, za celkem dobrou cenu. Nikde jsem zde tyhle hodinky nenašel, a proto jsem taky založit toto téma. Chtěl bych vědět jestli s nima neudělam chybu. Díky za Váš čas a rady.
tomek Odesláno 23. února 2014 Nahlásit Odesláno 23. února 2014 Tak orient je dobrá značka a chybu s nima neuděláš. Do pěti tisíc určitě dobrá volba a nikdo ti je tady asi rozmlouvat nebude. Záleží čistě jen na tom, aby se ti líbili. Jinak mrkni třeba ještě na orientuhren.de, kde je značný výběr orientů. Můžeš si taky projít i prodejní sekci tady na foru. Jinak být tebou, možná ještě chvilku studuju a prohlížím. Člověk si pak víc ujasní co chce a je pak s výběrem spokojenější. Nicméně to s sebou nese vysoké riziko navyšování rozpočtu
Perix Odesláno 23. února 2014 Autor Nahlásit Odesláno 23. února 2014 Právě, že už chvíli prohlížím weby a stále vedou tyhle, do ceny 5000 kč. Zvedat rozpočet moc nechci, chci je na každodenní nošení a např. 15 tisíc za hodinky mi přijde zbytečný.