Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Kluci, taky mi to přinde divný, ale kamarád chce svou víkendovou 650 (osmivál atmosféra) používat na denní ježdění, nějak se do toho zamiloval (což teda zase chápu) - a chce tam LPG. Je to stará škola, tak jsem mu slíbil, že se mu mrknu na www, ale nějak se v tom nevorientuju..

Zjistil jsem, že snad nejlepší (vstřiky) by mohl být nejaký PRINS - je to pravda? Proč?

Jak jsem pochopil (tedy nejen ze stránek lidí, co to montujou), tak se snad není moc čeho bát - je to tak?

Znáte nějakou rozumnou spolehlivou firmu v Praze?

 

Prosím off topicy o prznění motorů nechme stranou, to už jsem s ním prošel sám, tím mi nepomůžete. Dík.

Odesláno

A prošel sis bioethalonem? Přestavba za 10 a tankuješ za 24,50. vyšší výkon, čistější palivo, můžeš do podzemních garáží, žádná přídavná bomba bla bla bla samý pozitiva. na tohle známího mám pokud bys chtěl.

Odesláno

PRINS určitě není špatná volba (pokud jde o dražší vůz), ale pokud vím, tak to nedělají (nedělali v Praze), v Brně to dělá p. Outrata - uděláno relativně dobře no, ale já už bych to znovu nechtěl.

Odesláno (upraveno)

Zlezi taky kolik do toho chce investovat, ale co vim tak top je ted kapalne vstrikovani lpg. Funguje o dost lepe nez zplynovani, navic ma efektivnejsi spalovani- stlaceny plyn je studeny, tudiz chladi smes a zlepsuje horeni. Kdysi jsem to resil u sveho auta, nakonec mne odradili, jelikoz se jednalo o primovstrik - tam je montaz lpg slozitejsi a ve finale uspora nizssi.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Upraveno uživatelem matous
Odesláno

A prošel sis bioethalonem? Přestavba za 10 a tankuješ za 24,50. vyšší výkon, čistější palivo, můžeš do podzemních garáží, žádná přídavná bomba bla bla bla samý pozitiva. na tohle známího mám pokud bys chtěl.

To měl kamarád ve Volvu a prej nula vod nuly, po roce používání.. Sice levná a jednoduchá montáž, ale levnější líh je vykoupenej vyšší spotřebou..

Odesláno

Má ho rád, takže jestli 30 nebo 50 asi nebude řešit - jak a kde najdu to kapalné vstřikování? Má to nějaký klíčový slovo?

Dík!

 

Zlezi taky kolik do toho chce investovat, ale co vim tak top je ted kapalne vstrikovani lpg. 

Odesláno

Jak je to staré a co tam je přesně za motor?

 

Myslím, že kolem 2007, má tam N62 - tj. atmosféru 4,8. 355 koní - mám to samé v X5, ale s tou 6 to cvičí slušně teda :-D

Odesláno

tak jestli to neresi, tak at ho necha tak, jak je..

No - Při jeho kilometrech má 50 litrů s LPG zpátky do roka - takže řeší X neřeší...

Odesláno (upraveno)

Má ho rád, takže jestli 30 nebo 50 asi nebude řešit - jak a kde najdu to kapalné vstřikování? Má to nějaký klíčový slovo?

Dík!

Dela to prave ten Coubal. Mne nakonec odradilo to, ze u primovstriku se uplne nevypina vstrikovani benzinu, je to tusim po 2 vstriknuti lpg 1 vstrik benzinu. Pomer cena vs uspora nebyl tak vyhodny.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Upraveno uživatelem matous
Odesláno

Dela to prave ten Coubal. Mne nakonec odradilo to, ze u primovstriku se uplne nevypina vstrikovani benzinu, je to tusim po 2 vstriknuti lpg 1 vstrik benzinu. Pomer cena vs uspora nebyl tak vyhodny.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ale zase to možná líp promazává a netrpěj tak možná ty mýtický ventilový sedla..

Odesláno

Muzu pridat poz. referenci na Outratu z Brna. Prins ma vic systemu, vic tech. rad dle vykonu/objemu a von tomu dava vse co ma.

Problem bych spis videl v cistote plynu na trhu. Jestli ma auto rad a nevotaci kazdou kacku sestkrat... no ja bych to nedelal.

 

Kdyby to byl koncern 2litr z roku 03, neni o cem.

Odesláno

Myslím, že kolem 2007, má tam N62 - tj. atmosféru 4,8. 355 koní - mám to samé v X5, ale s tou 6 to cvičí slušně teda :-D

Tak to je OK, říkal jsem si, jestli nemá slavnou "spolehlivou" 4.4 BT.

 

Proč ne?

No, čistě můj názor - chápu, že chce ušetřit na denním provozu, ale to auto je tím LPG "zprzněné". Nechal jsem se tím jednou zviklat a do vyššího objemu bych to už nechtěl a pokud ano, tak jedině PRINS. 

 

Jak jsem psal, neřešil jsem to od roku 2012, kdy to dělal především p. Outrata v Brně - nainstalováno dobře, ale muselo se to dochytávat a vzhledem ke vzdálenosti PRG - BRNO je to docela nepraktické. Nakonec se to doladilo tady :http://www.smartoil.cz/ , co se týče vyladění bohatosti směsi a podobných banalit. Čili uděláno dobře, ale to dochytávání chvilku trvalo - je to tedy asi auto od auta.

Odesláno

Za sebe doporučím Autogas Barták.Rodinná firma,pán to dělá asi 20 let,sám sem si tam nechal předělat úplně nové auto a jsem maximálně spokojen.Přesvědčila mne skromnost,ochota a čistota odvedené práce.Mimo jiné má na plyn svou třílitrovou X5 ,to je tuším 6vál.Jeho syn tam měl na dílně nějaké Camaro ,které předával zákazníkovi-takže tyhle velký motory určitě znají.Má za sebou desítky instalací na SH foru,kde na něj lidi pějí ody.

Rozhodně bych mu cinknul a poptal se ho co a jak-proti hovoří,že je z Moravských Budějovic.U mne instalace probíhala tak,že jsem tam auto odvezl,zpátky jel vlakem-celkem 5 přestupů,abych se dostal do domů.  :-) No a za dva dny jsem si ho vyzvednul.  Do Prahy ale bude přestupovat jen třikrát......

Odesláno

Ten primy vstrik lpg co tu nekdo navrhoval se pouziva u motoru s primym vstrikem, tzn. nejcasteji FSI apod., tam dochazi u vyssich otacek ke vstriku benzinu, Atmosfery se to netyka. Jinak ten dotaz je na plynare, za sebe muzu doporucit Pince v Tabore, neni to montaznik lpg sad, ale umi vymyslet i slozitejsi zastavby. Ohledne znacek lpg sad je to diskutabilni, co bych mu ale do takto namahaneho motoru doporucil je primazavani ventilu na kazdy valec zvlast, ne ten centralni 1 vstrik na 4 valce, co se dela obvykle.

Za dalsi se moc nedoporucuje delat zastavbu do aut s vyssim najezdem, to je na zvazeni kazdeho. Jezdim na lpg uz ve tretim aute, a jezdim akorat kazdy rok na vymenu filtru a dolevam si flashlube, nesetkal jsem se fakt se zadnym problemem. Kolega jezdi se stejne vykonnou A4 3,0 v nafte o korunu draz, nez ja.

Odesláno

Přístřik benzinu nad určitě otáčky motoru, jde do každého auta. Osobně se mi to líbí víc, než flashlube. Na Bartáka jsem slyšel názor, že auta umí, ale jako osoba je k...t.

 

Pokud najede 50tis. km za rok, tak se mu to vrátí, ale i za ten rok bude muset na servis a vstřikovače vydrží něco kolem 100000km, takže další výdaje.

 

Řekni mu, ať se rozhodne sám. Buď bude spokojený a nebo ne.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...