Přejít na obsah

PETROLHEAD - benzinovi sialenci


Doporučené příspěvky

Návštěvník maxigabrielg
Odesláno

Zajímavý je že C111-II s 3litrovým motorem měla výkon 190k, to má dnes běžné auto, ale tenkrát to bylo pro lidi masakr...

ako Wankel a aj diesel to drzalo svetove rekordy v rychlosti ( nad 300 diesel!?) a to asi malo viac koni ako 200....

 

nedavno som o tom pisal, ked som kupoval este ako chlapec Auto Motor und Sport, tak rozne 3 litre Granady, Senator, a podobne V6 motory boli tesne nad 120 koni, ved aj Porsche 924 malo len 120 koni!

doba sa nam zmenila, 2 liter Mercedes A ma peknych 360 koni???

Odesláno

C111 mělo na počátku vývoje 280koní a později 349... To na rok 1969 resp. 1970 není zrovna málo, další verze 400k a končilo to v roce 1977 na 500koní.

Návštěvník maxigabrielg
Odesláno

C111 mělo na počátku vývoje 280koní a později 349... To na rok 1969 resp. 1970 není zrovna málo, další verze 400k a končilo to v roce 1977 na 500koní.

nechcelo sa mi to hladat, dakujem

len si pametam, ze v Nardo nastavili zopar rekordov

Návštěvník maxigabrielg
Odesláno

Máš recht, průměr na Nardu přes 400km/h. To je masakr i dnes.

aha... tak len ciastocne mam recht, ja som myslel 300!

:lol2:

Odesláno

aha... tak len ciastocne mam recht, ja som myslel 300!

:lol2:

:) tak na rok 1977 je to neuvěřitelné číslo, takže tě to omlouvá ;)

Návštěvník Jagman
Odesláno (upraveno)

Nejlepsi bylo to na obrazku C111-III temer seriove auto Wankel a pry dokazalo v "seriove podobe" pres 280 najdu starej Speed a oskenuju krasnej clanek skoda ze Wankel je tak nespolehlivej a ze mercedes nemel koule

 

Gabo dohodnuto! Mozna kdyz privezem do muzea jednoho sprintera modelek tak nam ji pujcej!

 

Mimochodem ten sulin na fotce na shodech co na ni tak vykulene kouka sem ja :D stal jsem tam asi hodinu a jen se kochal vlaste ted tam uz jezdim jen kvuli ni

Upraveno uživatelem Jagman
Návštěvník maxigabrielg
Odesláno

myslim, ze Wankel nemal problem s poruchovostou - tak je skor zivotnost problem!

Prave tesniace listy medzi komorami maju slabu zivotnost a unika kompresia.

Inak je to velmi jednoduchy motor ( bez klukovky, ojnice, ventily... ) a ziadny pohyb piesta v posuvnovratnom cykle.

Návštěvník maxigabrielg
Odesláno

dnes sa mi niekto pekne pohral s autom, cela predna kapota obrovske hlboke ryhy az do biela, asi tak celkove 2x 25 cm

nie len tak, ze presiel okolo auta, ale pekne sa posnazil.

je to skoda, mam tam ten hlboky priplatkovy cierny lak a teraz je to zrele na prestriekanie kapoty a trochu aj zadny blatnik

Odesláno

dnes sa mi niekto pekne pohral s autom, cela predna kapota obrovske hlboke ryhy az do biela, asi tak celkove 2x 25 cm

nie len tak, ze presiel okolo auta, ale pekne sa posnazil.

je to skoda, mam tam ten hlboky priplatkovy cierny lak a teraz je to zrele na prestriekanie kapoty a trochu aj zadny blatnik

Hoď nějaké foto.
Návštěvník maxigabrielg
Odesláno

Hoď nějaké foto.

no nerad, ale zajtra to za svetla nafotim...

Odesláno

Jasný, že to nasere, proto mám v autě pohybovou kameru. Měl jsem už natočeného frajera, který mi ještě u starého auta ukopl zrcátko.

Bohuzěl bylo mu 14 let takže jsem nepořídil.

Návštěvník maxigabrielg
Odesláno

Já jsem čerpal info ODTUD

ked si ale myslel 190 naftovych koni, tak v roku cca 1971 to muselo byt nieco neuveritelne!

 

my sme malt uzasny a silny medved 300D asi v roku 1985? a vykon bol super uzasnych cca 78 koni a islo to ako blazon!!!  ( hehehe)

sused mal len 200D nejak 1980 a on mal sialenych asi 55 koni 

a Bavorak M5 mal okolo roku 1977 menej ako 190 kon, a to bolo M5 a super sportove delo!!!   ( 180k)

Odesláno

a Bavorak M5 mal okolo roku 1977 menej ako 190 kon, a to bolo M5 a super sportove delo!!!   ( 180k)

M5 se oficiálně dělá od roku 1984 (E28) :). Její "předchůdce" (E12, model M535i) měl 210 koní. Na tehdejší dobu to muselo bejt děsný dělo mezi normálníma autama.
Návštěvník maxigabrielg
Odesláno (upraveno)

M5 se oficiálně dělá od roku 1984 (E28) :). Její "předchůdce" (E12, model M535i) měl 210 koní. Na tehdejší dobu to muselo bejt děsný dělo mezi normálníma autama.

viem co myslis, ale ja som pisal este o zaciatkoch divizie M zo 70 rokov 

jasne, ze v tej dobe to boli uzasne stroje, ale len som chcel vypychnut, ze zaciatkom 70 rokov musel byt C111 so 190 diesel konikmi nieco ako Veyron

:lol2:

 

 

 

 

M 3.0* 2895 cm? 6 132 kW (180 k.s.) při 6000  /1974 - 01/1977

 

M 3.0i* 2895 cm? 6 147 kW (200 k.s.) při 6000 /1974 - 01/1977

 

M 3.3i* 3210 cm? 6 147 kW (200 k.s.) při 6000 290 Nm při 4250 212 1974?1977

Upraveno uživatelem maxigabrielg

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...