Přejít na obsah

PETROLHEAD - benzinovi sialenci


Doporučené příspěvky

Odesláno (upraveno)

 

Viem ale musel som to upresniť :)

Nevytahuj sa, MG nema rad ked niekto opravuje chyby a navyse ked to robi aj gramaticky spravne, to uz uplne neznasa :D Upraveno uživatelem ivan_989
Odesláno

U nás všichni pořád vnímají Škoda jako české auto, což není pravda, je německé, ale ostatní výrobce, kteří to dělají u nás stejně vnímáme jako cizí, holt asi otázka zvyku. Ano řadu dílů vyrábíme zde, ovšem stejně většinu z dovozového materiálu, to se ostatně ukázalo při poklesu koruny po zásahu ČNB, kdy Škoda zdražila o 10%.

Já si myslím, že je to taková Urban Legend  :goof: , proč myslíš, že to není české auto?

Návštěvník maxigabrielg
Odesláno

Nevytahuj sa, MG nema rad ked niekto opravuje chyby a navyse ked to robi aj gramaticky spravne, to uz uplne neznasa :D

to je ohovaranie a - oprav si tie chyby!!!!

Odesláno

to je ohovaranie a - oprav si tie chyby!!!!

Chyby som spravil schvalne, chcel som sa ti zapacit...nevyslo, no :)
Návštěvník maxigabrielg
Odesláno

Chyby som spravil schvalne, chcel som sa ti zapacit...nevyslo, no :)

ale nie, pan Bezchyby neurobi nikdy chybu

Odesláno

Já si myslím, že je to taková Urban Legend  :goof: , proč myslíš, že to není české auto?

Si nedáš pokoj :) TAKHLE vypadá typická česká firma... akcionář německo, představenstvo německé, takhle asi česká firma nevypadá.

Odesláno

No já netvrdím, že je to česká firma, tedy co se vlastnictví týká, ale to nemá nic společného s autem, to si troufnu tvrdit, že české je. Jinak pokud se na to budeme dívat takovou optikou, tak se dnes téměř vůbec nedá jasně říct, u žádné společnosti, jaká je její státní příslušnost.

Návštěvník maxigabrielg
Odesláno

No já netvrdím, že je to česká firma, tedy co se vlastnictví týká, ale to nemá nic společného s autem, to si troufnu tvrdit, že české je. Jinak pokud se na to budeme dívat takovou optikou, tak se dnes téměř vůbec nedá jasně říct, u žádné společnosti, jaká je její státní příslušnost.

jasne, nedaj sa!

je to ceske auto, vyraba sa tu v state a hotovo - a dokonca karoseriu navrhol ten isty clovek, ako aj Bugatti Veyron

Odesláno

jasne, nedaj sa!

je to ceske auto, vyraba sa tu v state a hotovo - a dokonca karoseriu navrhol ten isty clovek, ako aj Bugatti Veyron

Jozef Kabaň navrhol Bugatti iba interiér nie cele auto.. Ale je to šikovný Slováčisko vid nová Octavia ale hlavne Superb
Odesláno

jasne, nedaj sa!

je to ceske auto, vyraba sa tu v state a hotovo - a dokonca karoseriu navrhol ten isty clovek, ako aj Bugatti Veyron

Já se s nikým nechci hádat, to je jen poznámka, ale ta auta se opravdu konstruují tady a většina komponent i vyrábí, samozřejmě se používají i koncernové, unifikované díly, ale to platí pro všechny značky koncernu. Jinak Veyron má třeba českou převodovku, u nás zkonstruovanou.

Odesláno

Buďme rádi za to, že Škodovku koupili VW. Ti do ní investovali, zaměstnávají spoustu lidí, vychovávají experty, kteří se uchytí v branži široko-daleko. Podívejte se, jak dopadly prakticky všechny firmy, které zůstaly v českých rukách. Buď už zkrachovaly, nebo se potácí na hraně profitability, anebo žijí díky dotacím. Škodovku nemám, ale auta jsou vyvíjena v Česku, na jejich vývoji se podílí týmy složené většinou z čechů, vyrábí se v Česku... Co už by se mělo stát, aby to nebylo považováno za české auto?

Návštěvník maxigabrielg
Odesláno

Jozef Kabaň navrhol Bugatti iba interiér nie cele auto.. Ale je to šikovný Slováčisko vid nová Octavia ale hlavne Superb

no mne sa zda, ze som cital,ze aj karoseriu, okrem navrhu kolies

Návštěvník maxigabrielg
Odesláno

Já se s nikým nechci hádat, to je jen poznámka, ale ta auta se opravdu konstruují tady a většina komponent i vyrábí, samozřejmě se používají i koncernové, unifikované díly, ale to platí pro všechny značky koncernu. Jinak Veyron má třeba českou převodovku, u nás zkonstruovanou.

ved jasne, v pohode...
Odesláno

no mne sa zda, ze som cital,ze aj karoseriu, okrem navrhu kolies

Bol v tíme na exteriér.. Prepáč max.. Ale :

V roku 1999 sa dostal do tímu dizajnu superšportu Bugatti Veyron vedeného šéfdizajnérom VW Hartmutom Warkussom, v ktorom bol zodpovedný za návrh exteriéru. Podieľal sa tak na vývoji od prvých nákresov (prvá štúdia bola zverejnená v Tokiu 1999) až po začiatok produkcie v roku 2003 (v auguste 2003 bol vyrobený prvý plne funkčný prototyp). V roku 2003 odišiel Warkuss do dôchodku[2] a tak bol Kabaň prezentovaný ako dizajnér Veyronu, napriek tomu, že vtedy už od VW prešiel k Audi.

Návštěvník maxigabrielg
Odesláno

Bol v tíme na exteriér.. Prepáč max.. Ale :V roku 1999 sa dostal do tímu dizajnu superšportu Bugatti Veyron vedeného šéfdizajnérom VW Hartmutom Warkussom, v ktorom bol zodpovedný za návrh exteriéru. Podieľal sa tak na vývoji od prvých nákresov (prvá štúdia bola zverejnená v Tokiu 1999) až po začiatok produkcie v roku 2003 (v auguste 2003 bol vyrobený prvý plne funkčný prototyp). V roku 2003 odišiel Warkuss do dôchodku[2] a tak bol Kabaň prezentovaný ako dizajnér Veyronu, napriek tomu, že vtedy už od VW prešiel k Audi.

v pohode, len sa mi to uz nechcelo hladat, ale kedysi som to sledoval viac....

ale je to super reputacia byt prezentovany ako dizajner Veyronu

mne sa pacia aj jeho navrhy Skodoviek a myslim si, ze Superb je vyborne aj postavene auto

Odesláno

Asi nemá smysl to rozebírat, až se konstrukční oddělení škodovky ještě více rozroste a budou zde konstruovat VW apod. (mimochodem motory už zde konstruují), tak se asi taky začne Volkswagnu říkat české auto i když je to vlastně slovenské auto :) Každý se na to díváme holt jinou optikou, to nevadí, hlavně že nám chutná v našem českém Kauflandu.

Návštěvník maxigabrielg
Odesláno

myslim, ze uz si na to musime zvyknut, ze vsetko bude nejak medzinarodne mixovane, este aj minister financii a Superstar :lol2:

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...