Přejít na obsah

PETROLHEAD - benzinovi sialenci


Návštěvník maxigabrielg

Doporučené příspěvky

Kapitola první - když si koupíte Saaba tak 100% kupní ceny je na jednorázový servis málo... :D

Co pak se stalo? Na auto jsem se byl taky podívat, ale vzhledem k určitým okolnostem, jsem ho nevzal. Nazval bych to rodinné důvody.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nestalo se nic co bych nečekal, nicméně - pumpa, snímač otáček na klice, podvozek komplet, silent bloky komplet, intercooler, oprava prahů, kotouče a destičky komplet, gumy vepředu, zapalování zatím nevím. Svody to evidentně brzdí a chtělo by to komplet 3" downpipe s race catem, ten catback co byl namontovanej už je taky hodně rezavej. Do celolaku nejdu, takže po opravách rzi půjde auto do folie, to mi bude dělat kamarád ale stejně to zadarmo není.
No a k tomu evidentně teče turbo, nevím zatím jak moc je to zlé, možná by se tam kdyžtak dalo rovnou větší...

Dále filtry a všechny tyhle pičovinky kterejch je x a každá stojí 200-500kč.

A takhle jak jsem to napsal se to nebezpečně blíží 100k.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co pak se stalo? Na auto jsem se byl taky podívat, ale vzhledem k určitým okolnostem, jsem ho nevzal. Nazval bych to rodinné důvody.

Řekl bych že tak 40k bylo dost akutních, zbytek je buď prevence nebo můj výmysl. Jinak autem jsem jezdil jeden den, v sobotu už jsem nenastartoval protože CD changer v kufru vybil baterii (menší infarkt že už to byla kazeta zapalování, pumpa nebo ten snímač :D ) a v pondělí jsem ho dal do servisu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmmm, pěkná práce. To, že tam "něco bylo" jsme věděli už po před. jízdě (podvozek, brzdy, detaily na motoru, drobná koroze), ale oprava za 40tkč? To je silnější kafe. Máš to aspoň kde opravit? Můžu doporučit Saabisty Romana Šolce, případně Davida Suchomela.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fakt? To si v sobě měl asi štamprli :D , bavili jsme se o sumě do 20 s tím, že budeš mít klid, tohle je téměř dvojnásobek, teda vlastně on to je dvojnásobek.

No jo, ale to startovalo a nebyly tam ty věci, co uvádí Trojan. Třeba tomu moc naložil :whistling:

Já si počkám na nějakou pěknou v8. A budu jezdit jenom na poslech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele já jsem v klidu kluci, já počítal že do toho tak 60k půjde, 80 už není o tolik víc :D u Romana Šolce to je :)

Má to ale i výhody, včera jsem šel objednat podlahu a to člověku všechno přijde jako pakatel když jsem 5 minut předtím domlouval jestli dáme zakázkový podvozek za 25k, vejfuk za 15 atd... :-D

 

Odesláno z mého SM-N9005 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo, ale to startovalo a nebyly tam ty věci, co uvádí Trojan. Třeba tomu moc naložil :whistling:

Já si počkám na nějakou pěknou v8. A budu jezdit jenom na poslech.

 

Hele já jsem v klidu kluci, já počítal že do toho tak 60k půjde, 80 už není o tolik víc :D u Romana Šolce to je :)

Má to ale i výhody, včera jsem šel objednat podlahu a to člověku všechno přijde jako pakatel když jsem 5 minut předtím domlouval jestli dáme zakázkový podvozek za 25k, vejfuk za 15 atd... :-D

 

Tak, jako tak je dobře, že Sob skončil v dobrých rukách. Až to vyladíte, bude zase široký úsměv na tváři :) .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo, hlavně to teď dát nějak do cajku... akorát už vím o plno drobných nedostatcích a budu se to snažit všechno postupně opravit... bude to pěkná kasička...

 

BTW: vypadá to, že p. Šolc to auto v roce 2006 přitáhnul :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tyhle auta jsou prostě o investicích. Raději tedy utrácím za něco, co sám chci, než za něco, co se vysype. Ale když ji miluješ, není co řešit:) Moje Impreza je také kasička a já jí to vždycky odpustím. Saab má podobně postižené řidiče, tak to ber s nadhledem. Bude hůř až budeš rozvíjet skrytý potenciál ;)

 

 

Sent from iPhone

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Počítej s tím, že co do toho narveš Ti těžko někdo někdy zaplatí, ale je to zajímavý atyp, člověk se na něj rád koukne i po těch letech a když je v kondici, tak umí vykouzlit úsměv. Pokud jde o tohle konkrétní auto, tak mi to připadá, jako relativně zachovalé stran interiéru a mám takový pocit, že to není ani žádná lepenice, takže základ dobrý, můžu se zeptat, za kolik nakonec šel? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sphinxx: Auto šlo opět za 60k. Interiér je pěkný, něco by chtělo taky vychytat ale to časem... Hned po přepisu šlo auto na čištění a tepování, čistila se klíma atp...

Marty: S tím 3" a race catem by to mělo mít ke 300hp, dál už bych rozvíjel jedině pokud by se muselo měnit turbo. V tuhle chvíli je plán spíš doladit zbytek auta k tomu výkonu, tzn ty "tuningové" silentbloky a podvozek... poručil jsem si ho trochu měkčí (je to stavitelný závodní, naladěný na silnici) protože 90% času budu chtít po autu komfort, nicméně by to mělo být velmi schopné.

Mám trochu strach, že z toho budu dělat nové auto (ale jak říkám, už jsem skoro rozhodnutý že se nebude dělat celolak :D )...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...